Nee die is gewoon in de studio want ik zie die kale kop van Bertje van Lent alquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Stenders lijkt niet op locatie te zijn want de producers zitten gewoon in de studio en dat is anders niet zo.
Met vervangers gaan ze toch nooit op locatie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Stenders lijkt niet op locatie te zijn want de producers zitten gewoon in de studio en dat is anders niet zo.
Ah, heldere uitleg en ik zag iets na 19:00 3FM / NOB technicus Peter en nog iemand wat liedjes klaar zetten. Dat bevestigt denk ik wel het gelijk van je reactie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
De eerste twee uur konden ze werken met een playlist, dus dat zou wel eens vanuit Hilversum ingestart kunnen zijn (had Michiel ook ff tijd om te genieten van de optredens tussendoor). Laatste uur zal Michiel zelf in moeten starten.
Hij kwam me al zo bekend voor, maar geen idee waar 'ie op leek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee die is gewoon in de studio want ik zie die kale kop van Bertje van Lent al
De eerste Serious Request had als themesong Chemical Brothers - Galvanize.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het toen niet right here , right now ?
Klopt my mistakequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
Right Here, Right Now is toch ook van Fatboy Slim?
Slavendrijvers zijn het daar bij je , jij als enige hard werkendequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
zow heb weer hard gewerkt vandaag en een heeeeele mooie zonnebril in bestelling gezet
verder gaat ik vanaaf even geen radio luisteren....ben ff *geluidmoe* ofzo :|
toedeloetjes....tot morgen allemaal
Nee, die staat op 2quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
De top 12 van Sander L. Nou komt het hoor. Op nummer 1 Jan Smit.
Op 2 monique smitquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
De top 12 van Sander L. Nou komt het hoor. Op nummer 1 Jan Smit.
When does the hurting stop?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ] When does the hurting stop
misschien wel een hele ware uitspraakquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:08 schreef on_air het volgende:
I don't know what I'm doing wrong maybe I've been here to long all the songs on the radio sound the same.
De rest van het nummer heeft nog wel meer mogelijke ware uitspraken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien wel een hele ware uitspraak
Ik heb hem gewoon van limewire geplukt hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
Oh ja, daar had ik gisteren nog op gezocht, maar geen mp3 kunnen vinden
Binnenkort maar eens knippen uit de podcast dan
Doe niet meer aan Limewirequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon van limewire geplukt hoor
Was al aan het uploaden voor jequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe niet meer aan Limewire
Kun je 'm niet ff mailen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Was al aan het uploaden voor je
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PLeur desnoods ouwe mental theo on the road afleveringen erin. TMF van nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Elke keer als ik TMF aanzet zie ik telkens dezelfde mix. Vroeger.... was er een gevarieerd aanbod op TMF maar tegenwoordig is het aanbod veel herhalingen en bijzonder matige VJ’s.
Mental Theo on the Roadquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
PLeur desnoods ouwe mental theo on the road afleveringen erin. TMF van nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |