Handig als de inkt op is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en daar ook nog zinnige informatie opkrijgen
zal inderdaad rustig worden, kreeg mijn mondhoeken niet eens in een lach.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
Ik ga iets anders luisteren, vind het overdone deze humor. Ook hoe hij praat, vind zichzelf iets te interessant. . Daarbij sowieso geen grappige humor.
Dus ik ga naar Q-music even.
Afgelopen al gelukkig. Snap ook niet dat hij op lowlands in een grote tent gaat optreden.
Ik was me zelfs aan het ergeren toen ik hem hoorde praten. Geef me dan maar Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal inderdaad rustig worden, kreeg mijn mondhoeken niet eens in een lach.
groove armada maakt het weer goed
* Marc63 gooit een koekje naar Jannekje om haar te troosten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg!
Ff totaal off-topic mn gal spuwen hoor!
Echt, ik wil hier WEG!!!!!
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg!
Ff totaal off-topic mn gal spuwen hoor!
Wij wonen in een achterlijk klein appartementje met een miniatuurberging die we met de buurman moeten delen. Het appartementje zag er niet uit toen we er net in kwamen en we hebben het aan alle kanten schoongemaakt en geschilderd; het ziet er piekfijn uit. Helaas hebben we wel een plat dak en maar 1 raam in het hele appartementje dat open kan (dat is zelfs tegen de wet, maar vooruit) dus wordt het idioot heet in de zomer. Ook delen we de CV met de buurman, waardoor als hij het tot 26 graden opstookt in de winter, het bij ons ook zo warm wordt. Bovendien delen we de energiekosten.
Met andere woorden, het is al een kutappartementje waaraan van alles schort, in de slechtste wijk van eindhoven, en we betalen 685,- incl GWL. Very overpriced dus.
Nu baalden we er laatst al van dat onze berging voor driekwart vol staat met spullen van de verhuurder. Nu zijn er ook schilders bezig, waardoor de boel helemáál vol staat.
Komt net die **** van een huurbaas langs, dat we het oud papier eens moeten wegbrengen, want de schilders kunnen hun spullen niet kwijt!
Ja HALLO! In het huurcontract staat dat we ene berging tot onze beschikking hebben, in de praktijk kunnen we daar net onze fietsen en vuilnisbak en oud papier in kwijt en that's it. Komt die eikel ook nog zeiken dat we onze zooi moeten opruimen zodat zijn schilders nog meer kutzooi kwijt kunnen!
Echt, ik wil hier WEG!!!!!
woningbouw zou dit nooit toestaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
685 euro voor een kutappartementje in Eindhoven of all places![]()
Geen woningbouw neem ik aan?
Sowieso Eindhovenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
woningbouw zou dit nooit toestaan.
i kissed a girl
Het 2e uur kan niet meer stuk nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
tot nu toe nog een matige 1ste uur metmichiel.
Vind het nog steeds erg zoetsappig. Ideale vader zoon verhouding alsof er nooit een conflict is. Zal best wel eens bestaan zo'n vader zoon verhouding maar zo zal het merendeel van de gevallen wel eens een conflict bevatten zo nu en dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Father and Son.. [edit: Friend] .. vond het eerst een zoetsappig kutnummer, maar ben t nu toch wel gaan waarderen denk ik...
dat het grappig was omdat het een slecht sprekende nederlander wasquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja... wat zal ik er eens over zeggen...
November komt de nieuwe cd uit, ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm not an addict baby that's a LIE!!!!
Dit blijft toch gewoon heerlijk om naar te luisteren....
Ik switch tussen Michiel en de webcamstream van Chris Pirillo ;-).quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Luister niet echt actief, dus heb er ook niet zoveel over te zeggen
Zo, behoorlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
was het maar vast 22:00, dit is de eerste keer sinds weken dat ik dit wens.
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?quote:
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.quote:En je bent nog iets vergeten Hans
Geen Coldplay op de playlist![]()
Rooie Katersquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Aangezien de uitzending niet heel boeiend is...
[offtopic]
Ons Poekie houdt van slapen....
[ afbeelding ]
Languit slapen....
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[/offtopic]
Ben pas om half 7 thuis, dan eten, en net op tijd voor EkstraWeekend. Daarna kijken of MYA wat is (nu zeker welquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?![]()
Ben iig zeer benieuwdquote:Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |