Dat dus.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is wachten op de kl00n in dit topic
Ohja: Mensen die Ricardo heten zou ik op voorhand al weigeren in mijn wielerronde. Kamp
Ik zou z'n aars insmeren met een verse fietsketting en er met een reservewiel een gat in rijden die het peleton nooit meer overbrugt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zouden die teamgenoten nu tegen Ricardo zeggen ?
o.a. een de la Fuente en een Piepoli die nog vol voor een trui gingen.
Ik wurgde hem met een bidon om hem vervolgens een spaak in zn oog te duwen.
Saunier is de eerste ploeg die vrijwillig terugtrekt uit de koers na vermeend dopinggebruik, van één (?) teamlid. Waarom zouden ze dat toch doen..? Net alsof Cobo en Piepoli van onbesproken gedrag zijn..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
WTF.
Heel Saunier Duval is niet gestart zie ik net. Dus geen Piepoli, geen Cobo etc.
Dankzij onze praatjesmaker Ricco
Ik betwijfel het ten zeerste of die wel zo clean zijn, waarom trekt geheel Saunier zich terug. Wegens protest? Nee, dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zouden die teamgenoten nu tegen Ricardo zeggen ?
o.a. een de la Fuente en een Piepoli die nog vol voor een trui gingen.
Ik wurgde hem met een bidon om hem vervolgens een spaak in zn oog te duwen.
Is nogal logisch.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste of die wel zo clean zijn, waarom trekt geheel Saunier zich terug. Wegens protest? Nee, dat lijkt me niet.
Duidelijk, voetbal is veel populairder dan wielrennen en dat soort gezeik kunnen ze echt nietquote:
Festina verkocht na hun schandaal meer horloges dan ooit tevoren.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is nogal logisch.
Zit het management van SD achter. Zou elk team moeten doen waar een op doping betrapte renner in zat.
Puur voor het merk Saunier Duval dan nu.
Dit geloof je zelf toch niet hopelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Festina verkocht na hun schandaal meer horloges dan ooit tevoren.
50.000 aan dope uitgeven voor je topper en je hebt geniaal goedkope reclame
Cijfers liegen niet vrindquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit geloof je zelf toch niet hopelijk
quote:Na het
uitbarsten van de Festina-affaire steeg de verkoop van Festina-uurwerken spectaculair.
WTF ! Zonder dat ik het wistquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moreau had ook gebruikt, maar stapte op tijd af voor zijn eerste controle.
Enige man van de vroegeren Festina ploeg die nog koerst....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |