Waarom? Ik ben verdomme geen kloon!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:31 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Gezien zijn naam eerder een kloon maar je weet 't nooit.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:57 schreef wise het volgende:
geen kloon, wel mongool
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:57 schreef wise het volgende:
geen kloon, wel mongool
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook syndroom van clown.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je moest eens weten vwat voor werk hij heeft!
jaja..dan piepen jullie wel anders, kijkbuiskinders
Ik heb jou al lang wat anders laten zien, zonder daarvoor iets terug te krijgen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:20 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Precies!
En ja, het is vervelend voor kloon uitgemaakt te worden
Zeker door n00bs![]()
Doe als ik TS: vraag een klooncheck aan bij Yvonne en laat je tieten zien op cam... Oh... wacht...
Zeg ben jij niet die zandhaas ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik werd altijd aangezien voor (de kloon van) Bob-BVerder niks van aantrekken.
Ben jij niet die DJ dan? Maar dat zal wel niet, want DJ's werken normaal gesproken met vinyl, en niet met zijde.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb wel medelijden met TS
Tegen mij zijden ze altijd dat ik de kloon van Sandstorm was
Ik wilde bijna reageren op jouw spelfout, maar toen wist ik weer dat ik posts van sandstorm niet serieus neem.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb wel medelijden met TS
Tegen mij zijden ze altijd dat ik de kloon van Sandstorm was
Die is wel heel slecht.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij niet die DJ dan? Maar dat zal wel niet, want DJ's werken normaal gesproken met vinyl, en niet met zijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |