quote:
(Y) super! druidfather
(edit) update:- Op maandag 06 oktober heb ik de vliegreis geboekt via een reisbureau bij Royal Air Maroc en heb er twee weken bij aangeplakt.

01-04-09 tot 07-07-09
- Deze week verwacht/hoop ik een brief terug te krijgen van KLM Cargo. Hopelijk met goed nieuws, maar houd m'n ogen en oren open van andere mogelijke vervoer sponsors. Blijf ze ook aanschrijven.
- Vandaag 07 oktober heb ik contact gehad met een Nederlandse verpleegkundige die in Burkina Faso woont en werkt. Ze kon me vanalles uitleggen en ook wat uitleg gegeven hoe een CMA nou 'werkt'
Zie hieronder:
quote:
Het verschil met het universitair ziekenhuis in Ouaga en de CMAs is dat de CMAs gerund worden door verpleegkundigen, met een arts aan het hoofd van de CMA (medecin chef du district), de rest van alles, dus van diagnostiek tot behandeling, van opname tot ontslag wordt georganiseerd door de verpleegkunigen... kwa paraclinisch onderzoek wordt er minder in de CMAs gedaan dan in het Universitair.... etc etc
- Op woensdag 08 oktober heb ik een afspraak om 4 dozen in ontvangst te nemen van iemand die in Borne inzamelt.
- Op donderdag 09 oktober verwacht ik een pakket met erg veel spullen om het bloedglucose te meten. Deze krijg ik van iemand met diabetes en wat over had.
[ Bericht 23% gewijzigd door Eelcotje84 op 07-10-2008 22:13:42 ]