quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jong vuillaks
Ik deed mijn uiterste best om 't te verdringen maar dan komt die rooie muts weer langs.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang je de uitspraak uit je sig niet in het echt gaat gebruiken is er weinig aan de hand
Hoi Maikquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:35 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, toensjus liep ik over de grote winkelstraat toen een familielid over mijn Nikes heenkotste jong vuillak! Dus ik: tjeh, in principe gepwned door een kamper. Ik zo van: WTF bbq jong vuillak ga iemand anders volbraken! Dus ik meteen Ome Harry opgebeld of die even Giovanni en Benni van 't kamp koste optrommelen om even die lollern00b in elkaar te houwen. Vuile deugniet dat ie is!
ROFLLOLLER!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef MASD het volgende:
Wel herkenbaar. Heb je wat drankjes op en zit je met een leuk meisje te praten, komt er opeens: "TIETEN OF OPROTTEN" uit.
Hallee gebruik ik ook, is gewoon tilburgsquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:58 schreef Herald het volgende:
herkenbaar, gebruik zelf erg vaak "zoeen"
En uiteraard begroet ik mensen altijd op zijn BrauNs met "hallee"
Dan weet je dat je dr niet kan meenemen op meets of dat je haar bestaan in je Fobo geheim moet houden. Anders ben je gedoemd. Zucht het leven van een Fokker is hard.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ja of als je aan het praten ben met een meisje dat je leuk vind, maar dan weet dat heel FOK haar lelijk vind haar uitschelden voor Lelijke kuthoer.
Dat zeg ik sowieso al..quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en "heul" als in dat is heul niet aardig!
Hendig?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Hendig en Hendig Sjiek gebruiken ze in Limburger sowieso al keivaak.
Het is helemaal vervelend als je het ook IRL gaat gebruiken. Of probeert de huillachsmilie na te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:30 schreef Rebubbled het volgende:
Mijn kat heet Fraulein Eva Lollercaust von Drankenstein de 2de.Oh, lollercaust, pwnd, garpje, jeweettoch, hendig sjiek en opgelost, slotje zitten eigenlijk allemaal standaard in mijn vocabulaire.
Erg vervelend.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:30 schreef quirina het volgende:
ey swa je weet tog, laas had ik die scotoe achter an me naar osso en ik die jonko an me mattie paasen. Die shit was wreed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |