Om nog maar over die 23234234 realityshows te zwijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:54 schreef Danny het volgende:
Mensen maken zich druk om een barbiepop, maar dat TMF blijft maar bestaan. Schijtzender. Alle 'muziekzenders' trouwens. MTV was 20 jaar geleden leuk, met Ray Cokes enzo, maar het zijn nu allemaal halve pr0nzenders. 90% van die clips zou als film pas na 22.00 uitgezonden mogen worden.
Precies.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:54 schreef Danny het volgende:
Mensen maken zich druk om een barbiepop, maar dat TMF blijft maar bestaan. Schijtzender. Alle 'muziekzenders' trouwens. MTV was 20 jaar geleden leuk, met Ray Cokes enzo, maar het zijn nu allemaal halve pr0nzenders. 90% van die clips zou als film pas na 22.00 uitgezonden mogen worden.
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
TS is homo?
Vind je het niet geyl dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Waarom denk je dat ? Omdat ik het onsmakelijk vind als een lelijkerd aan een lollie ligt te likken en dan een halve liter honing over zich heen giet ?
Vergeet niet dat de 'reality' soaps zo nu en dan worden afgewisseld met een half uur lang dezelfde beat van diverse artiestenquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:20 schreef Agiath het volgende:
Ik kijk al 2 jaar geen MTV/TMF meer. Terwijl het vroeger haast standaard opstond.
Tegenwoordig allemaal die zogenaamde 'reality' soaps, het is echt om te huilen
Nee.quote:
Ik vind het allemaal ook nergens op slaan dat soort beeldmateriaal. En dan het leuke is, de muziek is niet om aan te horen van dat soort clips.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee.
Net of het geil is als je je eigen vriendin een aardbei met slagroom in haar mikkie ziet douwen en dan met de tong erom ziet gaanMoet ik er dan naast gaan staan en gaan nadenken en net doen alsof het mijn leuter is ?
Als ik er toch naast sta kan ik haar net zo goed mijn eigen tokus geven......![]()
![]()
![]()
Sowieso fruit is
Nee, gewoon TMF die bagger uitzendt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef MarksterGTX het volgende:
Niveau van de muziek van tegenwoordig. erg laag
"Rare" in de zin van zeldzaam of "Rare" in de zin van raar?quote:
Ik dacht dat juist het aantal tienermoeders gedaald wasquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies.
En dan verbazen ze zich in Nederland over het aantal tienerzwangerschappen, de criminaliteit onder jongeren en de toename van onhandelbaarheid van de jeugd.
Allemaal grotendeels terug te halen op TMF, die met hun vuige clips kinderen aansporen tot prostitutie, geweld en neger-gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |