Ik denk dat er bar weinig verschil tussen die twee zat. Het enige verschil tussen Robben en Aissati zit hem in het feit dat Robben van zijn 17e tot zijn 19e wel de nodige stappen heeft gemaakt in tegenstelling tot Aissati.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie vond je op zijn 17e verjaardag het grootste talent
Robben of Aissati?
Jullie zijn anders dol op spelers die een jaartje bij de ''provincieclub'' (quote:Op zaterdag 19 juli 2008 03:51 schreef twi het volgende:
Robben had bij provincieclub FC Groningen goed uitgeblonken.
4 miljoen is een koopje, dat haal je er altijd uit, ook al presteert hij niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 04:13 schreef twi het volgende:
Fabregas, Walcott, die jongen van Cardiff die naar Manchester United gaat. Er zijn ongetwijfeld nog veel meer spelers die over een bovengemiddeld talent beschikken dat clubs er geld in willen stoppen, ondanks dat ze geen of weinig duels op het hoogste niveau hebben gespeeld. Aissati heeft dat al wel lang en breed gedaan voor PSV. Zelfs op het allergrootste internationale clubtoneel. Dus dan is 4 miljoen niet zo bijster veel.
Zelf denk ik dat Aissati zijn geld dubbel en dwars gaat terugverdienen. Misschien wordt het geen Zidane, maar hij moet toch het niveau van Afellay wel kunnen halen.
Cultheld heeft er kijk opquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:55 schreef cultheld het volgende:
Tja, een basisplek zal ie toch niet krijgen onder dikke Koeman. Ik vrees dat ie voor een appel en een ei naar Amsterdam vertrekt.
Dat is vrij logisch, toegeven dat het grootste talent van nederland naar de concurrent vertrekt is niet echt makkelijk dus probeert elke PSV´er keihard tegen zichzelf te schreeuwen dat Aissati vooral geen talent is en vooral geen potentie bezit en uiteraard op de bank bij Ajax beland.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef Chadi het volgende:
IK beproef bij DAM vreselijk veel wanhopigheid en teleurstelling. Hij probeert Aissati als een slechte speler slechte deal te bestempelen.. Deze jongen heeft op het allerhoogste niveau laten zien dat ie gewoon mee kan en zelfs wat toe kan voegen.
Lees je echt zo slecht?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:01 schreef Chadi het volgende:
IK beproef bij DAM vreselijk veel wanhopigheid en teleurstelling. Hij probeert Aissati als een slechte speler slechte deal te bestempelen.. Deze jongen heeft op het allerhoogste niveau laten zien dat ie gewoon mee kan en zelfs wat toe kan voegen.
Zeker, maar tussen het niveau Groningen in de periode dat Robben er speelde en het Groningen van nu zit ook een flink verschil.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jullie zijn anders dol op spelers die een jaartje bij de ''provincieclub'' () FC Groningen uitblinken..
quote:Ajax contracteert Ismaïl Aissati
Amsterdam, 21 jul 2008
Ajax heeft Ismaïl Aissati gecontracteerd. De middenvelder tekende maandag in Amsterdam een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012.
Aissati, geboren op 16 augustus 1988, begon op 12-jarige leeftijd aan de jeugdopleiding van PSV. Op 28 augustus 2005 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Eindhoven in de competitiewedstrijd Roda JC- PSV (0-3). In het seizoen 2006-2007 verhuurde PSV de aanvallende middenvelder aan FC Twente. Vorig seizoen speelde Aissati weer voor PSV. In totaal speelde de Utrechter 58 wedstrijden onder contract van PSV, waarvan 14 op huurbasis voor FC Twente.
quote:Aissati kijkt uit naar aanvallend Ajax
Amsterdam, 21 jul 2008
Ismail Aissati is sinds maandagochtend echt Ajacied. De aanvallende middenvelder, die met rugnummer 11 gaat spelen, heeft zin om aan de slag te gaan. ,,Ik wil er een mooi seizoen van gaan maken.”
De komende vier jaar is Aissati te bewonderen in het Ajax-tenue. ,,Dat voelt heel goed”, zegt de voetballer uit Utrecht. ,,Ik wilde weg bij PSV en als dan een grote club als Ajax zich meldt, is dat een groot compliment. Ik wil er echt een mooi seizoen van maken.” Aissati gaat er vanuit dat hij bij Ajax zijn offensieve ei kwijt kan. ,,Ik verwacht aanvallend voetbal”, zegt hij over zijn nieuwe club. ,,Eigenlijk zoals Ajax altijd speelt.”
Aissati hoopt veel te leren bij zijn nieuwe club. Van zijn nieuwe trainer Marco van Basten, maar ook van bijvoorbeeld stagiair Dennis Bergkamp. ,,Bergkamp is net als ik aanvallende middenvelder. Ik weet zeker dat ik veel van hem kan opsteken.”
Volgens Blind is het logisch dat Ajax Aissati voor vier jaar heeft vastgelegd. ,,Ismail is jong en getalenteerd”, aldus de manager technische zaken. ,,Zo iemand wil je lang aan je binden.” Blind ziet de nieuwe nummer elf als een echte aanwinst. ,,Het is een type speler dat extra creativiteit kan toevoegen aan het middenveld.”
Aissati reist maandagmiddag met de selectie mee naar De Lutte. Om 18.00 uur begint hij aan zijn eerste groepstraining.
Blijf je vooral aan die gedachte vastklampen.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In 2011 dus voor 1 miljoen naar het buitenland
Ook al had hij een DAMpende drol als hoofd, als hij straks de lakens uitdeelt op het middenveld is alles best.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:23 schreef HowardHughes het volgende:
Groot talent hoor, maar wat is die gozer eigenlijk lelijk hè.
Als Real Madrid Ronaldinho heeft laten lopen omdat ze hem toendertijd te lelijk vonden, dan gaat Aissati daar dus ook nooit spelen.
Waarom speelt van Nistelrooy daar dan wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:23 schreef HowardHughes het volgende:
Als Real Madrid Ronaldinho heeft laten lopen omdat ze hem toendertijd te lelijk vonden, dan gaat Aissati daar dus ook nooit spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |