abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60678301

Gisteren zijn debuut gemaakt voor het thuispubliek.
pi_60679918
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:39 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren zijn debuut gemaakt voor het thuispubliek.
Nog wat onopvallend vond ik
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60688776
Hij was niet slecht, maar ook zeker niet goed. Onopvallend inderdaad. Toch verwacht ik erg veel van hem. Aanvallend zit bij ons het probleem dan ook niet. Dat zit hem in de verdediging.
pi_60693553
Was vandaag in die paar minuten toch al opvallender aanwezig.
Liep veel vrij en kreeg vaak de bal.
pi_61060358
quote:
Aissati blij met tips van Bergkamp

Ismaïl Aissati heeft het goed naar zijn zin bij Ajax. De Utrechter, deze zomer gekocht van rivaal PSV, leert veel.

"Gisteren nog van Dennis Bergkamp", zegt hij op de clubsite. "Tijdens de ochtendtraining deden we een grote partij. Hij gaf me tips over hoe ik moest bewegen."

"Op het moment dat de spits wordt ingespeeld moet je zelf ook alweer onderweg zijn. Dan wordt het spel zo gevarieerd dat je voor je tegenstander moeilijk bent te verdedigen."

"Eerst begreep ik niet precies wat hij bedoelde, maar ik ben er over na gaan denken. ’s Middags deden we weer een partij en bracht ik zijn les in de praktijk. Het was eigenlijk heel simpel en het liep ook meteen goed"
pi_61261416
Onbegrijpelijk dat hij niet in de basis startte .
pi_61261469
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:23 schreef Rumille het volgende:
Onbegrijpelijk dat hij niet in de basis startte .
Sno eruit (geschorst of niet) en Aissati erin.
pi_61261562
Mag ik toch hopen.
Flikt hij iets op trainingen ofzo? Doet hij niet z'n best, zit ie te klooien?
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:37:22 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61261581
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen denkt omdat ze dat nog baseren op die ene wedstrijd tegen Milan van 6 jaar geleden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61263647
Mooi einde van dat interview: "Ik denk dan dat ze kunnen zeggen, dat is een uitstekende aankoop geweest voor Ajax."
De Amsterdamse bluf komt er al een beetje in. Over twee weken tegen Roda in de basis om vervolgens nooit meer op de bank te zitten.
pi_61264338
Aissati de tweede Perez
pi_61264424
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aissati de tweede Perez
Perez heeft 't erg goed gedaan bij Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:09:01 #164
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264554
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aissati de tweede Perez
Perez heeft niet gefaald bij Ajax. Ajax heeft gefaald met Perez.

Een speler als Aissati hoort gewoon altijd te spelen. Daarvan heb je er zeer weinig in Europa, en het is al schandalig genoeg dat PSV 2 jaar van zijn carriere zo verpest heeft...
Vrijdagavond zien we hem hopelijk weer schitteren in Jong Oranje.
pi_61264582
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Of hij is gewoon niet zo goed als iedereen denkt omdat ze dat nog baseren op die ene wedstrijd tegen Milan van 6 jaar geleden.
Hier ben ik bang voor.

Ik heb in ieder geval niet het idee dat hij de missling link is in de opstelling van Ajax.
pi_61264646
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:36 schreef Rumille het volgende:
Mag ik toch hopen.
Flikt hij iets op trainingen ofzo? Doet hij niet z'n best, zit ie te klooien?
Hij geeft een interview waaruit enige teleurstelling doorklinkt over de aandacht die hij van de technische krijgt. We weten allemaal dat dat bij Van Basten niet de manier is om een basisplaats af te dwingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_61264648
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi einde van dat interview: "Ik denk dan dat ze kunnen zeggen, dat is een uitstekende aankoop geweest voor Ajax."
De Amsterdamse bluf komt er al een beetje in. Over twee weken tegen Roda in de basis om vervolgens nooit meer op de bank te zitten.
Aissati
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61264834
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Aissati
Foei.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:22:40 #169
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264845
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hier ben ik bang voor.

Ik heb in ieder geval niet het idee dat hij de missling link is in de opstelling van Ajax.
Iedere keer als ik Aissati zie spelen, maakt hij indruk. de ene keer wat meer dan de andere keer, maar vrijwel altijd zie je wel iets van zijn genialiteit.
Ook dit voorjaar toen hij bij Jong-Oranje weer eens mocht meespelen. Hij had vrijwel niks gespeeld bij PSV, geen enkel wedstrijd-ritme. Hij komt in de ploeg, en METEEN verandert gewoon het complete spelbeeld van Jong Oranje omdat hij de lijnen begint uit te zetten en het spel begint te maken, en kansen creeert en Jong Oranje naar de overwinning lijdt.

2 jaar geleden op het -21 toernooi was hij ook fantastisch. Gaat mee als zo'n beetje de jongste speler. Begint als wisselspeler, maar pas wanneer hij mee gaat spelen gaat JO goed spelen.

Ik denk niet dat hij 'overschat' is, want zulke kwaliteiten kun je moeilijk overschatten. Het gaat om een perfecte basistechniek, en inzicht. Dat zijn zaken die je hebt, of die je niet hebt. Hij zou kunnen falen op karakter, maar in principe zit dat wel goed, tenzij de trainers zo door blijven gaan met hem zo te verpesten.

Als Hiddink gewoon bij PSV was gebleven, dan was Aissati nu een vaste international geweest, zoals Fabregas dat bij Spanje is. Daar ben ik 100% van overtuigd. die kwaliteiten en dat talent heeft hij.
pi_61264892
Kwaliteit en talent heeft ie zeker, nu nog een goede mentaliteit
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:25:28 #171
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61264902
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij geeft een interview waaruit enige teleurstelling doorklinkt over de aandacht die hij van de technische krijgt. We weten allemaal dat dat bij Van Basten niet de manier is om een basisplaats af te dwingen.
Dat zou echt te triest en te amateuristisch zijn van Marco, als zoiets bepaalt of een speler speelt of niet. Helaas hebben we bij Oranje gezien dat zulke zaken inderdaad de doorslag kunnen geven. Van Basten lijkt erg van slijmerds te houden.

Beginnende coaches die vroeger 'top' waren als voetballer, hebben wel vaker zulke ego's en lange tenen dat dat soort zaken mee gaan spelen in hun beslissingen (Gullit, Koeman, van Basten).

Helaas.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:37:06 #172
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61265140
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:24 schreef dndiek het volgende:
Kwaliteit en talent heeft ie zeker, nu nog een goede mentaliteit
Tja... hoe zou jouw mentaliteit zijn als je weet hoe goed je bent, en je ziet steeds dat minder goede spelers mogen spelen ipv jij!?
pi_61265194
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja... hoe zou jouw mentaliteit zijn als je weet hoe goed je bent, en je ziet steeds dat minder goede spelers mogen spelen ipv jij!?
Misschien staat ie er wel naast vanwege die mentaliteit.
pi_61265277
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:22 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Foei.
Kut .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61265433
Aissati staat nog niet in de basis bij Ajax.

Ik hoop dat hij aan spelen komt, dat kan hij zich verder ontwikkelen als voetballer.

Misschien had hij beter naar FC Utrecht of FC Twente kunnen gaan.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:50:22 #176
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61265447
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Misschien staat ie er wel naast vanwege die mentaliteit.
Lijkt me niet. Destijds waren Cocu en Hiddink ongelooflijk lovend over hem.
Vervolgens komt Koeman die niet met EN Afellay EN Aissati durft te spelen, maar liever saaie inspiratieloze spelers als Culina en Mendez neerzetten, en Aissati belandt op de bank. Wouters en Vergoossen zijn ook niet de meest aanvallend ingestelde coaches... dus zo heeft hij 2 jaar verpest. Alleen bij twente speelde hij wel gewon regelmatig, en daar speelde hij ook gewoon uitstekend, en was iedereen bij Twente razend enthousiast over hem. Met een slechte mentaliteit zouden we dat dan wel gehoord hebben, lijkt me.

Ik denk dat het probleem bij Aissati meer is dat hij nu steeds met waardeloze coaches te maken krijgt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:52:15 #177
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61265489
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:49 schreef rja het volgende:
Aissati staat nog niet in de basis bij Ajax.

Ik hoop dat hij aan spelen komt, dat kan hij zich verder ontwikkelen als voetballer.

Misschien had hij beter naar FC Utrecht of FC Twente kunnen gaan.
Dan liever naar Schalke 04, met een trainer die hem wel ziet zitten en in een team waar wel genoeg kwaliteit is. Bij Utrecht zou hij gewoon iedere wedstrijd spelen, maar is de kwaliteit van zijn medespelers niet hoog genoeg... en bij Twente is het nog even afwachten hoe McClaren het gaat doen, dus dat was een gok geweest.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:18:15 #178
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61331235
Zal vast al eens voorbij zijn gekomen, maar zag het zojuist voor het eerst: grappig interview met Aissati:
  woensdag 3 september 2008 @ 12:11:59 #179
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61343857
Volgens mij zit er toch echt wel iets mis met de instelling en mentale weerbaarheid van Aissati.
Als je ook weer ziet hoe hij zich in de media uitgelaten heeft over het niet spelen tegen Willem II dan zet ik er toch echt mijn vraagtekens bij of hij het bij ajax wel zal gaan redden....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 3 september 2008 @ 12:21:30 #180
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61344072
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:11 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij zit er toch echt wel iets mis met de instelling en mentale weerbaarheid van Aissati.
Als je ook weer ziet hoe hij zich in de media uitgelaten heeft over het niet spelen tegen Willem II dan zet ik er toch echt mijn vraagtekens bij of hij het bij ajax wel zal gaan redden....
Je moet liegen en zeggen dat je het wel prettig vind op de bank!?
  woensdag 3 september 2008 @ 12:34:02 #181
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61344367
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je moet liegen en zeggen dat je het wel prettig vind op de bank!?
Zeker niet maar niet de eerste de beste wedstrijd dat dit gebeurt meteen je gal spuwen in de media.......
  woensdag 3 september 2008 @ 12:38:50 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61344466
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zeker niet maar niet de eerste de beste wedstrijd dat dit gebeurt meteen je gal spuwen in de media.......
Ik neem aan dat men het aan hem vraagt. Wat moet je dan antwoorden!? Ik heb liever dat hij dan gewoon zijn waarheid geeft, dan dat hij een of ander laf politiek correct verhaaltje ophangt.
Er was maar 1 persoon in dat stadion die snapte waarom Aissati niet speelde zaterdag, en dat was Marco.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:46:13 #183
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_61344624
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Yi-Long het volgende:
Zal vast al eens voorbij zijn gekomen, maar zag het zojuist voor het eerst: grappig interview met Aissati:
grappig dat als die als 'vriend bij ajax' jurgen colin noemt, kent die vast nog uit zn periode bij PSV, en is nu alweer weg
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_61344945
Die jongen komt er echt wel.. over een wedstrijd of 3-4 is hij niet meer weg te denken uit de basis elf.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:06:47 #185
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61345057
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:00 schreef Chadi het volgende:
Die jongen komt er echt wel.. over een wedstrijd of 3-4 is hij niet meer weg te denken uit de basis elf.
De kwaliteiten van Aissati staan ook niet echt ter discussie. Het zijn de kwaliteiten van Van Basten die nu weer voor problemen kunnen zorgen (zoals eerder de kwaliteiten van Koeman, Wouters en Vergoossen roet in het eten gooiden)
  woensdag 3 september 2008 @ 13:11:25 #186
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61345150
Het zou toch wel heel erg apart zijn als Aissati ook onder van Basten niet aan spelen toe zou komen.
Dan zal het probleem toch echt wel bij Aissati zelf liggen ipv bij 4 verschillende trainers denk je niet?
  woensdag 3 september 2008 @ 13:17:28 #187
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61345281
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:11 schreef PyTh het volgende:
Het zou toch wel heel erg apart zijn als Aissati ook onder van Basten niet aan spelen toe zou komen.
Dan zal het probleem toch echt wel bij Aissati zelf liggen ipv bij 4 verschillende trainers denk je niet?
Nee, denk ik niet.
We kennen de kwaliteiten van Aissati, en we weten wat voor matige coaches Van Basten, Wouters, Vergoossen (laf) en Koeman zijn....

Voetballend gezien is er weinig aan te merken op Aissati, en wanneer hij speelt is hij telkens een van de besten op het veld, zelfs op deze jonge leeftijd. Sorry, maar dan ligt het dus aan de coaches die niet goed met hem omgaan.
pi_61345332
Coaches hebben vaak een eerste wedstrijd nodig om tot inzicht te komen. Ik zie het wel gebeuren dat hij er de volgende wedstrijd gewoon in staat.
That's all folks!
  woensdag 3 september 2008 @ 13:20:16 #189
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61345345
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, denk ik niet.
We kennen de kwaliteiten van Aissati, en we weten wat voor matige coaches Van Basten, Wouters, Vergoossen (laf) en Koeman zijn....

Voetballend gezien is er weinig aan te merken op Aissati, en wanneer hij speelt is hij telkens een van de besten op het veld, zelfs op deze jonge leeftijd. Sorry, maar dan ligt het dus aan de coaches die niet goed met hem omgaan.
Ik vraag het me af.........

Aissati teert al jaren op die ene geweldige wedstrijd tegen Milan voor de CL een aantal jaren geleden.

Ik denk dat er met de mentaliteit van Aissati iets niet helemaal goed zit, maar gezien het feit dat hij nog vrij jong is kan dat nog zeker wel veranderen.
pi_61345498
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Aissati teert al jaren op die ene geweldige wedstrijd tegen Milan voor de CL een aantal jaren geleden.

Ik denk dat er met de mentaliteit van Aissati iets niet helemaal goed zit, maar gezien het feit dat hij nog vrij jong is kan dat nog zeker wel veranderen.
Dat slaat nergens op want buiten die wedstrijd om heeft ie vele andere partijen een geweldige indruk achter gelaten.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:28:20 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61345530
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:20 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat is onzin. Ten eerste heeft Aissati wel meer wedstrijden destijds goed gespeeld. 2x tegen Milan het middenveld gedomineerd (1x als invaller, en 1x als basisspeler, daarnaast was hij ook de drijvende kracht achter het succes van Jong Oranje op het EK destijds, en dit voorjaar komt hij zonder enig spelritme weer bij Jong Oranje in de ploeg, en kantelt eigenhandig meteen weer de wedstrijd in het voordeel van Jong Oranje.

Het is een briljant spelertje, die gewoon de pech heeft dat er coaches zijn die alleen kijken naar wat een speler NIET kan, ipv kijken naar wat hij uitstekend kan. Daarnaast heb je nog van die idiote coaches die gaan zeggen dat je niet met Afellay en Aissati op 1 middenveld kunt spelen(!) (Afellay en Cocu ging ook prima samen, en Aissati lijkt qua speelwijze veel meer op Cocu dan op Afellay). Tja...(!)
En bij Twente was hij ook prima. Jonge speler, nieuwe omgeving, doet het meteen prima.

Aissati is een talent ala Fabregas, maar i.t.t. Fabregas heeft Aissati de afgelopen jaren geen trainer boven zich gehad die hem gewoon het volste vertrouwen durfde te geven. En dat is zonde, want nu heeft ie toch een tijdje stilgestaan in zijn ontwikkeling.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:31:37 #192
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61345600
De vergelijking van Aissati met Cocu slaat natuurlijk als een lul op een drumstel....

De tijd zal het leren in ieder geval, maar mijn gevoel zegt dat Aissati het bij ajax ook niet zal gaan maken.
pi_61345792
Valt toch wel wat voor te zeggen om Afellay en Aissati niet op 1 middenveld te zetten. Beiden verrichten weinig tot geen verdedigend werk. En aangezien ze wel als middenvelders worden beschouwd, zal je dat wel moeten compenseren. En niet alleen met een Simons.

Bij Ajax zou Aissati kunnen schijnen in het licht van Lindgren en Gabri, maar dan rust er een zware taak op hem. Hij zal dan de spelverdeler moeten zijn, en als het aanvallend niet loopt, zal hij de verantwoordelijke zijn. Zou hij klaar zijn voor zo'n rol? Gebaseerd op wat ik tot nu toe gezien heb? Nee. Heeft hij het potentieel in zich? Ja.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 3 september 2008 @ 13:40:55 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61345830
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:31 schreef PyTh het volgende:
De vergelijking van Aissati met Cocu slaat natuurlijk als een lul op een drumstel....

De tijd zal het leren in ieder geval, maar mijn gevoel zegt dat Aissati het bij ajax ook niet zal gaan maken.
De vergelijking van Aissati met Afellay is nog zinlozer. Net als Cocu is Aissati iemand die de bal weer snel doorspeelt, beiden zijn goede spelverdelers en spelers die dirigeren en temporiseren, en die beiden ontzettend weinig balverlies hebben.
Cocu kon echter beter meeverdedigen, terwijl Aissati meer individuele dreiging naar voren heeft.

Van Basten heeft een van de allerbeste spelers van de eredivisie onder zijn hoede. Hij kan die jongen vertrouwen geven en beter maken en daarvan profiteren, of hij kan die jongen op de bank houden en hem kapot maken.
  woensdag 3 september 2008 @ 13:44:38 #195
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61345916
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:39 schreef mcyodogg het volgende:
Valt toch wel wat voor te zeggen om Afellay en Aissati niet op 1 middenveld te zetten. Beiden verrichten weinig tot geen verdedigend werk. En aangezien ze wel als middenvelders worden beschouwd, zal je dat wel moeten compenseren. En niet alleen met een Simons.

Bij Ajax zou Aissati kunnen schijnen in het licht van Lindgren en Gabri, maar dan rust er een zware taak op hem. Hij zal dan de spelverdeler moeten zijn, en als het aanvallend niet loopt, zal hij de verantwoordelijke zijn. Zou hij klaar zijn voor zo'n rol? Gebaseerd op wat ik tot nu toe gezien heb? Nee. Heeft hij het potentieel in zich? Ja.
Aissati verricht misschien minder verdedigend werk, maar hij heeft ook aanzienlijk minder balverlies dan een Furby of een Mendez of een Culina etc....
Het is dus maar waar je voor kiest.

Daarnaast zie ik hem trouwens vaak genoeg meeverdedigen, dus ik vind het sowieso nogal overdreven om hem daarop af te rekenen. Zijn kwaliteiten zijn aanvallend, creatief, balvastheid, spelverdeling, en temporiseren en hij is positioneel ijzersterk. Als iemand zoveel toevoegd op zo'n jonge leeftijd, dan compenseer je zijn mindere kwaliteiten maar door er iemand achter te zetten die dat eventueel opvangt. Simpel toch!?
  woensdag 3 september 2008 @ 13:49:31 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61346029
Ik vind het vooral weer erg debiel van MvB om een speler te halen die weggaat omdat ie op de bank zit, daar openlijk voor uitkomt en hem dan doodleuk weer op de bank te zetten. Haal hem dan niet....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 september 2008 @ 13:56:06 #197
51286 w00h00
Digital man!
pi_61346176
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het vooral weer erg debiel van MvB om een speler te halen die weggaat omdat ie op de bank zit, daar openlijk voor uitkomt en hem dan doodleuk weer op de bank te zetten. Haal hem dan niet....
Hij heeft verdomme 1 wedstrijd op de bank gezeten, omdat MvB een fysieke wedstrijd verwachtte gaf hij de voorkeur aan Sno/Lindgren.

En zoals iedereen heeft kunnen zien, mis je dan gewoon de creativiteit. Ik ben ervan overtuigd dat Aissati tegen Roda gewoon in de basis zal starten.
pi_61346177
MvB is al op zijn bek gegaan tegen willem deux. Het is gewoon een kwestie van tijd tot die jongen speeltijd krijg. MvB is eigenzinnig maar hij moet succes boeken .
  woensdag 3 september 2008 @ 13:56:26 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_61346184
Ik snap ook nog steeds niet dat hij Sno ten faveure van Aissati in de basis zette afgelopen Zaterdag.
Tegen een ploeg als Willem II wil je mijn inziens juist dwingend en aanvallend spelen en dan heb je meer aan een Aissati dan aan een Sno die je misschien eerder verwacht tegen een sterkere tegenstander met ook veel aanvallende kwaliteiten.
pi_61346204
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:56 schreef PyTh het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet dat hij Sno ten faveure van Aissati in de basis zette afgelopen Zaterdag.
Tegen een ploeg als Willem II wil je mijn inziens juist dwingend en aanvallend spelen en dan heb je meer aan een Aissati dan aan een Sno die je misschien eerder verwacht tegen een sterkere tegenstander met ook veel aanvallende kwaliteiten.
Sno is 2.10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')