abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60164874
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
3 ton en Urby heb ik gehoord.
Waar komt dat vandaan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60164875
quote:
Urby die Aissati overhaalt om naar Amsterdam te komen, waarna hij zelf vertrekt naar PSV? Lijkt me sterk .
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:44:54 #53
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60164878
quote:
Hoorde dat Jurgen Colin, Dennis Rommedahl, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglu, George Ogararu, Edgar Manucharyan, Michael Krohn-Dehli en Leonardo naar Eindhoven gaan en Ismaïl Aissati naar Ajax komt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60164907
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoorde dat Jurgen Colin, Dennis Rommedahl, Laurent Delorge, Albert Luque, Kennedy Bakircioglu, George Ogararu, Edgar Manucharyan, Michael Krohn-Dehli en Leonardo naar Eindhoven gaan en Ismaïl Aissati naar Ajax komt.
Als dat zou kunnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:50:26 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60165018
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV er best belachelijke percentages uit kan slepen, dus wat PyTh zegt vind ik best kunnen. Ajax is er veel aan gelegen hem binnen te halen.
Zoals gezegd, als PSV een stevige poot had om op te staan. Ik zou het in elk geval idioot vinden, als er een zeer grote kans bestaat dat hij in januari voor helemaal niks kan komen. Dat betekent namelijk dat je nu 3 miljoen af zou staan aan PSV, en als Aissati een groot succes wordt straks nog eens 7 a 10 miljoen. Van Geel zie ik daarvoor aan, maar Blind? Die zal toch niet het IQ van eenn garnaal hebben?
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:50:57 #56
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_60165034
Je vergeet Robbert Schilder, anders lijkt het nergens op natuurlijk.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_60165361
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:44 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Waar komt dat vandaan?
Uit de duim van DD
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60166307
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat PSV er best belachelijke percentages uit kan slepen, dus wat PyTh zegt vind ik best kunnen. Ajax is er veel aan gelegen hem binnen te halen.
PSV is er veel aan gelegen nu nog iets te krijgen voor een 'uitzonderlijk' zelfopgeleid talent - Ajax wil hem graag, maar niet ten koste van alles, anders hadden ze hem vorig seizoen in de winterstop al gehaald. Ajax heeft Perez en de Jong ook al lopen, plus Sarpong eventueel.

En zeker is dat PSV niet heel erg sterk staat omdat het van niet weggaan, naar niet naar Ajax naar onderhandelen met Ajax is gegaan... Dus dat % zal heel erg meevallen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:57 #59
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_60166704
Het blijft natuurlijk eeuwig zonde dat zo`n talent zoals Aissati naar de concurrent vertrekt. Als ze Leonardo in de deal kunnen betrekken en Huub Stevens Leonardo aan het voetballen krijgt dan komt PSV er toch niet echt als de verliezer uit deze deal.
Persoonlijk hoop ik dat hij blijft tot de winterstop en dat Stevens hem vaak in de basis laat starten. Dat is de enige manier om Aissati te behouden omdat hij dan wel het vertrouwen krijgt.
Ik denk trouwens dat Aissati in Amsterdam ook geen basisspeler wordt, maar dat is weer een andere discussie.
pi_60166899
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:03 schreef dndiek het volgende:

[..]

Uit de duim van DD
Natuurlijk. Om aan te geven wat een gekte het is en wat voor een onzin er wordt verkondigd.

Ik denk het tienvoudige en geen Urby
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_60166907
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
30-40%

Voor een speler die nooit speelt?

Hij is leuk gevonden, dat wel.
Of hij wel of niet speelt heeft er weinig mee te maken...
pi_60168048
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk. Om aan te geven wat een gekte het is en wat voor een onzin er wordt verkondigd.

pi_60168200
Als ik het nieuwsbericht uit de Telegraaf goed begrijpt geeft PSV juist iets toe, dus het zal zeker onder de 5 miljoen blijven denk ik.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:11:26 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60168332
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Of hij wel of niet speelt heeft er weinig mee te maken...
Natuurlijk heeft dat er mee te maken. Komt niet echt geloofwaardig over als PSV 20 miljoen voor hem vraagt wanneer hij een seizoen lang op de bank heeft gezeten.

Wens van de speler, contractduur, historie bij de club zijn allemaal zaken die in dit geval de prijs flink drukken.
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:19:12 #65
168255 J.Herrer
pi_60168513
Op psv netwerk de echte Aissati aan het woord

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/972-261.php

Hij post onder de naam Ismail
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  donderdag 17 juli 2008 @ 16:27:44 #66
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60168734
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef J.Herrer het volgende:

Is al door de mand gevallen want hij zou vanochtend medische keuring hebben ondergaan in het AMC en niet op de training geweest zijn terwijl hij door andere supporters daar wel is gezien.

Wel een leuke poging, kan er wel om lachen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60168810
Nou Aissati wordt wel als erg zwakzinning afgeschilderd.
pi_60168902
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:19 schreef J.Herrer het volgende:

Dat is gewoon Jorien
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60169299
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

3 miljoen voor Aissati. Lijkt me een prima deal vanuit Ajax-oogpunt bekeken .
pi_60169302
Ze gaan er ook allemaal op in. Wat een zwakzinnigen toch allemaal daar op PN .
pi_60169363
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:52 schreef Mr.Mills het volgende:
Ze gaan er ook allemaal op in. Wat een zwakzinnigen toch allemaal daar op PN .
Ik kan je vertellen dat het niet alleen op het PN netwerk is FN en AN doen net zo hard mee
pi_60169610
Is iemand van AT en AF
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60170323
Hoop voor die jongen waar die ook gaat tekenen.... Lekker kan spelen en zich met voetbal bezig kan houden....
Is en blijft een grote.........
pi_60170674
Bij kampioen PSV is het nog niet rustig
Ontevreden Aissati wil snel vertrek forceren
Gepubliceerd: 16 juli 2008 09:27 | Gewijzigd: 16 juli 2008 15:46
Door Koen Greven
Afscheid Gomes, Valckx en De Visser is nog geen garantie voor herstel van de vrede. Strijd tegen het kamp van Servische spelersbemiddelaar makelaar Lemic duurt voort.Eindhoven, 16 juli. Het rommelt nog altijd binnen PSV. De machtsstrijd tussen algemeen directeur Jan Reker en een aantal voetballers dat zich laat begeleiden door de Servische spelersbemiddelaar Vlado Lemic, is alles behalve beslecht. Na het vertrek van technisch manager Stan Valckx, scout Piet de Visser en doelman Gomes probeert het negentienjarige talent Ismaïl Aissati nu een vertrek uit Eindhoven te forceren.

De middenvelder zorgde op de eerste trainingsdag van het nieuwe seizoen al voor onrust door voor de camera’s van de NOS te verklaren dat hij weg wil bij PSV. Aissati herhaalde gisteren nogmaals zijn woorden en wees met de beschuldigende vinger naar Reker. „Ik heb geen vertrouwen meer in de directie. Na het vertrek van Kenneth Perez is me beloofd dat ik meer aan spelen toe zou komen, maar die belofte is nooit waargemaakt.”

Het verhaal van Aissati vertoont gelijkenissen met de gang van zaken rond Gomes. De Braziliaanse doelman verlengde eind vorig jaar zijn contract met PSV en sprak de intentie uit voor lange tijd in Eindhoven te blijven. Een paar dagen na het veroveren van de landstitel wekte Gomes verbazing door in het weekblad Voetbal International hard uit te halen naar Reker. De publiekslieveling van PSV schilderde de algemeen directeur af als onbetrouwbaar en stelde onomwonden vast: „Hij eruit of ik eruit.”

De raad van commissarissen van PSV koos de kant van Reker. De algemeen directeur vermoedde dat spelersbemiddelaar Lemic achter het verhaal zat en zette de tegenaanval in. In de weken die volgden bleek openlijk hoe groot de machtspositie van de Serviër binnen de club was geworden. Valckx en De Visser – die allebei nauwe banden met Lemic onderhielden – verlieten de club. Doelman Gomes werd voor een bedrag van naar verluidt tien miljoen euro verkocht aan Tottenham Hotspur. Daarmee leken de problemen opgelost.

De nieuwe trainer Huub Stevens werd echter direct geconfronteerd met de strijd die nog altijd achter de schermen woedt. Valckx, De Visser, Gomes en de gehuurde Serviër Slobodan Rajkovic mogen dan met ‘de grote schoonmaak’ van Reker zijn verdwenen, maar binnen de selectie lopen met Danko Lazovic, Jonathan Reis, Fagner Conserva Lemos, Cassio Ramos en Ismail Aissati nog altijd spelers rond die nauwe banden onderhouden met de mensen uit ‘het kamp Lemic’. Het al dan niet aanblijven van Aissati bij PSV is de inzet van een nieuw conflict.

Aissati leek halverwege het afgelopen seizoen nog zo tevreden bij PSV dat hij instemde met een contractverlenging tot medio 2012. Het mondelinge akkoord werd echter nooit van handtekeningen voorzien. In de afgelopen maanden groeide langzaam maar zeker de onvrede bij Aissati, die nauwelijks aan spelen toekwam. De voetballer haalde zich de woede van trainer Sef Vergoossen op de hals toen hij een invalbeurt tegen De Graafschap weigerde. Aissati werd daarop teruggezet naar het tweede elftal. Bemiddelaar Lemic nam het voor Aissati op en zorgde er via Gomes voor dat die maatregel werd teruggedraaid.

Aissati, die zich laat begeleiden door Lemic’ zakenvriend Roger Linse, is niet van plan het afgesproken contract met PSV te verlengen. Hij wil hoe dan ook weg. De voorbije dagen flirtte hij openlijk met Ajax. Reker heeft daarop laten weten dat Aissati niet naar de naaste concurrent mag. Bovendien gaat PSV er vanuit dat het in januari gesloten mondelinge akkoord met de jeugdinternational wel degelijk rechtsgeldig is.

Aanvoerder Timmy Simons was vol goede moed aan het seizoen begonnen en zuchtte even toen hij met de houding van Aissati werd geconfronteerd. „We kunnen niet verder met jongens die hier ontevreden zijn. Het is jammer, maar als er spelers weggaan, kan dat maar beter snel gebeuren”, stelde de Belg. De strijd tussen PSV en ‘het kamp Lemic’ woedt voorlopig nog in alle hevigheid.

NRC

Na bij PSV eruit geschopt probeert hij zich nu dus bij Ajax te installeren, iets wat hem schijnbaar goed af gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:58:21 #75
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_60170702
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 17:37 schreef JUAN-ROMAN-RIQUELME het volgende:
Hoop voor die jongen waar die ook gaat tekenen.... Lekker kan spelen en zich met voetbal bezig kan houden....
Is en blijft een grote.........
Kut-marokkaan?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_60172509
Maar wel een (1) waar je van kan genieten...............
pi_60173211
quote:
Geen snel akkoord Aissati verwacht
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Noch Ajax noch PSV verwacht een snel akkoord over de transfer van Ismail Aissati naar Amsterdam. Beide clubs hebben regelmatig contact over de overgang van het talent maar de standpunten liggen nog altijd behoorlijk ver uiteen.

Ajax heeft zich weliswaar officieel gemeld in Eindhoven, de Amsterdammers willen niet overhaast te werk gaan bij het aantrekken van Aissati. De club heeft een bod gedaan op de middenvelder dat door de clubleiding van PSV niet heel serieus werd genomen.

Sindsdien praten de partijen over wat in het voetbal ‘een creatieve oplossing heet’. Daarbij bedingt PSV een deel van de opbrengst van Aissati bij doorverkoop. In dat opzicht zijn de clubs elkaar echter nog op geen enkele manier genaderd.

Bij Ajax stellen ze dat de bal momenteel bij PSV ligt. In Eindhoven beroept men zich op precies hetzelfde standpunt. ,,We zijn bezig met een creatieve oplossing,'' zegt manager Adrie van Kraaij. ,,Wij hebben het linksom geprobeerd en rechtsom, Ajax van voor en van achter. Maar veel schot zit er niet in de zaak en als de standpunten niet opeens drastisch wijzigen, zie ik geen snel akkoord. Wij hebben ook helemaal geen haast. Sterker, we willen Aissati het liefst niet kwijt.''

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60173365
Ik ben benieuwd hoeveel procent van de transfersom psv wilt hebben bij een eventuele doorverkoop. Ik kan me niet voorstellen dat dat het grootste struikelblok is. Maar goed, we wachten wel af. Dat hij naar Ajax komt, daar ben ik al min of meer van overtuigt.
pi_60173415
En kwestie van de puntjes op de I zetten .....
Lijkt me niet dat psv met een ongemotiveerde speler wil blijven zitten..............
pi_60173566
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef twi het volgende:

[..]

Zoals gezegd, als PSV een stevige poot had om op te staan. Ik zou het in elk geval idioot vinden, als er een zeer grote kans bestaat dat hij in januari voor helemaal niks kan komen. Dat betekent namelijk dat je nu 3 miljoen af zou staan aan PSV, en als Aissati een groot succes wordt straks nog eens 7 a 10 miljoen. Van Geel zie ik daarvoor aan, maar Blind? Die zal toch niet het IQ van eenn garnaal hebben?
Ajax gaat zo'n deal echt niet maken. PSV heeft totaal geen kaarten om zo'n spel te spelen. PSV is denk ik al blij met een miljoen of 4-5 . Maar ja dat is weer als als .. ik zie het wel maar denk niet dat Blind zover zal gaan. Of hij moet transfervrij komen dan valt er te praten over een percentage of 30.
pi_60174175
30% is zou echt niet mogen eigenlijk hoor - afhankelijk van de transfersom. Maar als je 4 miljoen betaald, mag PSV blij zijn als er dan nog 20% van de voorverkoop krijgen. Dan hadden ze hem maar beter moeten gebruiken en behandelen als ze er aan willen verdienen.
pi_60174190
PSV krijgt sws al 5%
pi_60174779
Die Aisatti richt zich te veel op een topclub. Hij moet gewoon 1 of 2 jaar elke wedstrijd spelen bij een subtopper als Heerenveen of Twente. Kijk naar zijn half jaar bij Twente waar hij van niets opeens een van de beste spelers van de eredivisie werd, waarna hij het jaar erop weer bij PSV op de bank zit.
Het probleem zal zijn dat Twente wel bereid zal zijn om 3-4 miljoen voor hem te willen betalen, maar de 10 miljoen buiten bereik is. Dat houdt in dat Aisatti ook volgend jaar zich weer zal verbijten op de bank.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60174807
Wie gaat hem uit de basis voetballen?
pi_60174886
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie gaat hem uit de basis voetballen?
Op dit moment niemand, maar mocht hij een paar wedstrijden matig spelen, dan heeft hij een probleem. Niet te vergeten dat het Ajax-publiek al begint te fluiten wanneer je 3x de bal verspeeld. (zeker bij een ex-PSV-er uit Utrecht) Lekker voor een speler van 19 die waarschijnlijk al wat onzeker is geworden. Bij een subtopper wordt je meer tijd gegund.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:28:47 #86
168255 J.Herrer
pi_60186493
quote:
Verhuren voor 1 jaar een ajakkes en als opdracht meegeven zoveel mogelijk tegen de enkels en knietjes van Huntelaar te schoppen op de training.
mateja kezman
Dubbele calimero
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:01:51 #87
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60187259
quote:
PSV en Ajax eens over Aissati
Uitgegeven: 18 juli 2008 12:55
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 12:56

EINDHOVEN - Ismaïl Aissati verruilt PSV voor Ajax. Beide voetbalclubs werden het vrijdagochtend eens over de transfersom van de 19-jarige middenvelder, zo liet manager Adrie van Kraaij van PSV weten.
ANP

Aissati moet nu nog overeenstemming met Ajax bereiken.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:10:10 #88
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60187443
Zal wel een heel leuk bod zijn geweest, als je zo snel akkoord bent.
pi_60187784
Hoezo? Al een week in onderhandeling.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:34:27 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60188070
quote:
Geen snel akkoord Aissati verwacht
quote:
PSV en Ajax eens over Aissati
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:36:46 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60188135
Voor de lunch nog niets, na de lunch issie er opeens .

Nou ja, lijkt me geen slechte zaak opzich....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_60190104
Effe lunchen
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:05:08 #93
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60197176
Volgens het Eindhovens Dagblad
quote:
PSV raakt Aissati en Jonathan kwijt

[..]

De transfer van Aissati hing al dagen in de lucht. Ajax meldde zich vrijdag voor de derde keer binnen een week. PSV zou ongeveer 4 miljoen euro hebben overgehouden aan de transfer. Aissati speelde sinds zijn prille jeugd voor PSV, maar vreesde ook dit seizoen niet aan veel wedstrijden toe te komen in Eindhoven. Hij verzocht de club daarom zijn contract te ontbinden. Trainer Huub Stevens zegt het vertrek van Aissati ‘jammer’ te vinden.

[..]
http://www.ed.nl/sport/ps(...)n-Jonathan-kwijt.ece
pi_60197271
Dat is niet duur voor een talent als Aissati.
(understatement)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60198163
Welkom
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60201815
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:12 schreef venomsnake het volgende:
Dat is niet duur voor een talent als Aissati.
(understatement)
Geef eens een voorbeeld van een speler die net zo weinig heeft bewezen en 4 miljoen heeft gekost?
pi_60201825
PSV houdt 4 miljoen netto over, dus dat is ongeveer 5 bruto
pi_60202056
hahaha dat PSV netwerk is echt briljant..bij ons lopen er wat naïevelingen rond op AN maar dit slaat echt alles
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60202064
Geef eens een voorbeeld?
  zaterdag 19 juli 2008 @ 03:35:51 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_60202856
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een speler die net zo weinig heeft bewezen en 4 miljoen heeft gekost?
Robben. En ook die fantastische Hoogstrate komt met zijn 3 miljoen aardig in de buurt, me dunkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')