In jouw beleving is het onmogelijk om met meerdere mensen in één huis te wonen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:56 schreef Morwen het volgende:
We? Een schizofreen is nooit alleen of heb je serieus elk 25 gram zalm in je mik gepropt
Koninklijk meervoud is wellicht geoorloofd aan het begin van een brief, uiteenzetting of verhaal?quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:56 schreef Morwen het volgende:
We? Een schizofreen is nooit alleen of heb je serieus elk 25 gram zalm in je mik gepropt
Dat sowieso.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In jouw beleving is het onmogelijk om met meerdere mensen in één huis te wonen?
Ik zou een ronde Fearfactor overslaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Het zal trouwens ongeveer 75 gram zalm zijn geweest wat ik in mijn mond had.
Ik heb hem expres niet in KLB gezet omdat ik het niet echt een klacht vond. Meer een wijsheid voor de toekomst.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:05 schreef cerror het volgende:
Wellicht wat voor KLB.
Bij komkommers zou ik dat niet zo snel verwachtenquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:15 schreef waterfles het volgende:
[..]
Ik had zoiets soortgelijks met komkommers.
Lag je zalm dan heul niet in de koelkast voor consumptie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij komkommers zou ik dat niet zo snel verwachtenLekker fris
![]()
Ja, het was wel koud. Maar dat frisse bedoelde ik andersquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:19 schreef waterfles het volgende:
[..]
Lag je zalm dan heul niet in de koelkast voor consumptie?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, het was wel koud. Maar dat frisse bedoelde ik andersGerookte zalm is wat zoutig of zo
Komkommer heeft dat niet, die is fris
![]()
Hahaquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:25 schreef waterfles het volgende:
[..]
Interessant detail is dan natuurlijk dat ik mijn komkommer altijd zout vooraleer ik hem eet.
Gelukkig zuip ik nooit meerquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:26 schreef Genius-F het volgende:
Na het zuipen is een komkommer niet zo fris kan ik je vertellen.
Je gaat dan kotsen als één gek.
Ja maar dat lukte niet zo goed vandaar was dit topique herkenbaar beste 1136.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HahaEn dan in een keer de hele komkommer naar binnen?
![]()
[..]
Die zijn gerookt dan ook niet te vreten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:15 schreef waterfles het volgende:
[..]
Ik had zoiets soortgelijks met komkommers.
daar moest ik doordenkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:29 schreef elfzesendertig het volgende:
HahaEn dan in een keer de hele komkommer naar binnen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |