quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
TS mist zijn vader omdat die is opgehangen net na de oorlog.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ninja editquote:
Sorry sloeber, je paste echt niet in onze flatquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Gierigesloeber het volgende:
Ja ik ben ook nog op zoek, ik zal mijn vader niet meenemenquote:
Sorry, helaas vandaag iemand aangenomenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog op zoek, ik zal mijn vader niet meenemen
Ik wou net zeggen, ik vind het eigenlijk best wel logisch.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
zo raar is dat niet. als ze voor de eerste keer op zichzelf gaan en woonruimte zoeken, is het lastig om eens goed en kritisch naar alle zaken te kijken.
Jouw post op zich ook wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef Jumparound het volgende:
Studenten die nog niet weten dat jááááá'ren sturen een epic fail opzich is....
Dit. En mensen die zichzelf heel wat vinden terwijl ze zelf ook ooit groentjes waren die van binnen schreeuwden om pappie en mammiequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef Jumparound het volgende:
Studenten die nog niet weten dat jááááá'ren sturen een epic fail opzich is....
Ik heb het over hospiteren, dus over woongroepen. Waar je aangenomen moet worden door de rest. Een zelfstandige kamer is een ander verhaal, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
zo raar is dat niet. als ze voor de eerste keer op zichzelf gaan en woonruimte zoeken, is het lastig om eens goed en kritisch naar alle zaken te kijken.
klopt, maar dat is weer een andere discussiequote:
En zichzelf daarover heen hebben gezet en een vreemd huis binnenliepen om te hospiteren. Dat heet volwassen worden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:53 schreef elfzesendertig het volgende:
die van binnen schreeuwden om pappie en mammie[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |