Als vakantiebaan hoop ik?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:18 schreef Robsterr het volgende:
Ik werk dus als vervoersbewijscontroleur () op de tram..
Nee, fulltime. Heb mn vervoersbewijscontroleursdiploma's en alles.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:18 schreef Robsterr het volgende:
Ik werk dus als vervoersbewijscontroleur () op de tram..
En vanaf vandaag zijn de week OV's dus niet meer geldig.
En al die loller MBO'ers denken gewoon gratis te kunnen reizendat was een aardig pak boetes..
Dus ik zeg tegen zo'n puisterig ventje: weet je wat dat die OV niet meer geldig is vanaf vandaag?![]()
Zegt ie: Ja maar hij is toch tot de 16e geldig![]()
Dus ik zeg: LOLLERSUKKEL TOT DE 16E!! niet tot en met..![]()
Dus ik heb die lul een boete gegeven en de tram uit gebonjoured.
Topdag gehad dus![]()
Klacht: MBO'ers![]()
Voorspelbaar: MBO'ers zijn heul geen studenten
Nee?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
want in geinenieuw zijn geen trams
mensen die niet door hebben dat iets een lemming isquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Trieste neurd...ga je nou een mierenneukertje spelen omdat het gister eerste dag OV niet geldig was??..Kansloze NSB'er. Maargoed niet voor niks een controleur op de tram (opeens wist je het).
Wat loop je dan te zeuren op MBO'ers? Zij leren tenminste nog een soort van vakquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Nee, fulltime. Heb mn vervoersbewijscontroleursdiploma's en alles.
Ik ken toch ook een vak? Het controleren van vervoersbewijzen is een zeer complexe taak wat zeer veel professionaliteit vergt van een controleur.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Wat loop je dan te zeuren op MBO'ers? Zij leren tenminste nog een soort van vak
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Tramcontroleur. Ik ben vervoersbewijscontroleur. Dat ik dit op een tram die is niet ter zake en geheel toevallig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOl....had je MBO maar moeten afmaken.
De I/D-baan (= In- en Doorstroombaan) is de opvolger van de oude ‘Melkert’baan en is met
ingang van 1999 in werking getreden als reïntegratie-instrument. I/D-banen waren/zijn gesubsidieerde banen in de collectieve sector, zoals stadswacht, tramcontroleur of klassenassistent.
Dus je bent vervoersbewijscontrolemanager?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Ik beheers alle processen betreffende, en rondom, het controleren van de vervoersbewijzen in de tramquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus je bent vervoersbewijscontrolemanager?![]()
Wow, als dat mijn leven was zou ik voor zo'n tram gaan liggen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Schavuit. Hopelijk kom ik je nooit tegen in de tram, want dan krijg je zowieso een boetequote:
yeah right, een chimpansees met z'n vinger in z'n hol kan dat nog sneller.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:34 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Ik ken toch ook een vak? Het controleren van vervoersbewijzen is een zeer complexe taak wat zeer veel professionaliteit vergt van een controleur.
alleen paupers gaan met het OV, de rest rijdt auto.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:42 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Schavuit. Hopelijk kom ik je nooit tegen in de tram, want dan krijg je zowieso een boete
De sneltram Utrecht-Nieuwegein-IJsselstein.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
want in geinenieuw zijn geen trams
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
Nou dat is een groot woord.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dus je bent vervoersbewijscontrolemanager?![]()
Wij zijn trotse ambtenaren!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou dat is een groot woord.
Ik noem controleurs BOA's. BOA staat namelijk voor Buitengewoon Opsporingsambtenaar en daar vallen ook de vervoersbewijscontrolemanagers (wat een boutwoord) over.
Ik zat eigenlijk te spelen met de gedachte om alle controleurs/conducteurs OV-begeleiders te noemen, naar Belgisch en Duits voorbeeld.
Bij ons werkt ene Fatima, zij is geen schoonmaakster, maar hoofd-interieurverzorgster.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Tramcontroleur. Ik ben vervoersbewijscontroleur. Dat ik dit op een tram die is niet ter zake en geheel toevallig.
Niet zeuren, plebejer. Je koopt maar een strippenkaart. En anders krijg je een boetequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens zwaar kut dat mijn OV niet meer geldig is. PauperzooiZe houden ook echt geen rekening met mensen die midden in de zomer gewoon naar de faculteit moeten.
Hoe wil jij de functie van vervoersbewijscontroleur omschrijven dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bij ons werkt ene Fatima, zij is geen schoonmaakster, maar hoofd-interieurverzorgster.
en ondertussen ontsnappen er 10tallen die gewoon opletten en jullie zien in stappenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Wij zijn trotse ambtenaren!
We beboeten dekselse rakkers die zonder vervoersbewijs durven te reizen.
En als ze tegenstribbelen sluit ik ze op in de tram en bel ik de politie
Het was dus gewoon iemand die WO doet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef DurQ het volgende:
klacht klopt van geen kanten:
MBO-ers zijn heul geen studenten, maar gewoon scholieren![]()
Mij plebs noemen, terwijl je zelf een burger bentquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Niet zeuren, plebejer. Je koopt maar een strippenkaart. En anders krijg je een boete
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Robsterr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
En zo krijgen ze mij weer in de autoquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Public_NME het volgende:
Trouwens zwaar kut dat mijn OV niet meer geldig is. PauperzooiZe houden ook echt geen rekening met mensen die midden in de zomer gewoon naar de faculteit moeten.
En wat heeft je dat gekost tot nu toe?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Altijd vreemd: Tot de 16de - t/m de 16de. Ik haal die termen ook altijd door elkaar.
Wat dan wel? Burger King?quote:
quote:
Dus.quote:Ik wou dat ik lid was
Gewoon een keer b’vo was
Ik een corpsbal van niveau was
Het geen stropdas maar een das was
Ik wou juist dat ik knor was
Dat ik eindelijk op mezelf was
Ik een burger met een snor was
Een suf was
Niet de grapjas maar te duf was
Klopt, zelfde probleem hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Public_NME het volgende:
Straks ben ik wel de koning onder de burgers, dat heb je goed gezien ja!quote:
In KLB mag je soms wel positieve topics openen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:16 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik snap de klacht niet zo goed, TS heeft plezier in zijn werk, het zijn de slachtoffers die moeten klagen.
een gesubsidieerde hangjongere die niet verder dan een halve meter ver hoeft te kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:36 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Tramcontroleur. Ik ben vervoersbewijscontroleur. Dat ik dit op een tram die is niet ter zake en geheel toevallig.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik doe zelf HBO
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik doe zelf HBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |