FOK!forum / Klaagbaak / ziggo
Gailwoensdag 16 juli 2008 @ 21:12
ZIGGO *** bedrijf!!!

Heb eergister een brief gekregen van dat ik niet telefonisch bereikbaar ben, maar ik probeer ze al 2 dagen te bereiken! of er staat meer dan 10 min een wachtrij of ik krijg keuzemenu met 5 keuzes en als ik 1 nummer kies, dan krijg je weer een keuzemenu met 1 keuze, en als je die kiest krijg je een computer :S. En ze zijn zgn bereikbaar van 08.00-22.00.

Het enige wat ik wil is gewoon iemand spreken en hem/haar vragen waar het nu om gaat en ze sturen de brief naar mijn vorige adres terwijl ik daar al 2 maanden niet meer woon en netjes een adreswijziging ruim van tevoren gestuurd.. Mijn abonnement ruim van te voren opgezegd, maar kennelijk dringt het maar niet door bij die mensen daar!

Heeft iemand ook problemen met ziggo?
GasTurbinewoensdag 16 juli 2008 @ 21:16
quote:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Nee, incidentje.
Seventeeswoensdag 16 juli 2008 @ 21:18
Iedereen..
Dacht ik
Angel_of_Dthwoensdag 16 juli 2008 @ 21:20
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
meer dan 10 min een wachtrij

[...]

Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Wat denk je zelf?
wikwakka2woensdag 16 juli 2008 @ 21:26
Ziggo/@home

Ik moet dagelijks mijn modem resetten, soms meerdere keren op een dag
Parafernaliawoensdag 16 juli 2008 @ 21:30
ziggo
X7MGwoensdag 16 juli 2008 @ 21:37
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
Daeronwoensdag 16 juli 2008 @ 22:34
Krijg je ervan als je een kabelaanbieder gaat vertrouwen voor je telefoon- en internet-diensten
Fhawoensdag 16 juli 2008 @ 22:35
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Netsplitterwoensdag 16 juli 2008 @ 22:37
Anders gebruik je de search eens voor het eerst in je leventje.
vogeltjesdansdonderdag 17 juli 2008 @ 00:01
De kabel van ziggo is net goed genoeg om je mee op te hangen. O wacht, zelfs daarvoor niet
DaFandonderdag 17 juli 2008 @ 03:20
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef X7MG het volgende:
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
Klopt
RodenCitydonderdag 17 juli 2008 @ 08:35
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Maak al meer dan 7 jaar gebruik van @home/Ziggo en moet helaas bekennen dat ik nog nooit een probleem met ze heb gehad.
mellukdonderdag 17 juli 2008 @ 08:52
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Ook hier is er dan een wonder....
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo tot nu toe...mijn ouders overigens ook niet
Martijn_77donderdag 17 juli 2008 @ 09:35
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Wie niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 17-07-2008 10:15:20 ]
Dickbridedonderdag 17 juli 2008 @ 09:38
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Mwaaah, wat versta je onder problemen?
stribedonderdag 17 juli 2008 @ 09:47
Klacht #4864321345132487948435613328165831576842636541871896743135867
Angel_of_Dthdonderdag 17 juli 2008 @ 09:59
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:35 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Maak al meer dan 7 jaar gebruik van @home/Ziggo en moet helaas bekennen dat ik nog nooit een probleem met ze heb gehad.
Hier al vele jaren Multikabel en nu dus Ziggo, en ook hier gaat het prima.
makkie88donderdag 17 juli 2008 @ 10:02
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Hier al vele jaren Multikabel en nu dus Ziggo, en ook hier gaat het prima.
geen problemen hier met casema/ziggo, alleen dat 0900 nr's niet berijkbaar zijn.. vrij lastig,

[ Bericht 13% gewijzigd door makkie88 op 17-07-2008 10:40:01 ]
baskickdonderdag 17 juli 2008 @ 10:02
Ja, wacht al een maand om teruggebeld te worden door een monteur voor reparatie van de groene kabel; breuk in groene kabel Casema/CAI
Gaildonderdag 17 juli 2008 @ 19:21
nou ik heb ze vanochtend eindelijk aan de lijn gekregen hoor. echt van die dodo's (domme dozen) aan de lijn gehad. ze werken langs elkaar heen de verschillende afdelingen :S.

Ik had op 9 mei een brief geschreven dat ik ging verhuizen en of het mogelijk was om de huidige abo over te nemen door mijn huisgenoot. Nooit antwoord gekregen op de brief, dus heb op 9 juli nog eens een keer maar contact opgenomen met ze. Kreeg ik als antwoord dat ik niet bereikbaar was en dat er ook nog eens een brief naar mij was gestuurd dat ik contact met ze moest opnemen (ik heb de brief nooit gehad) dus ik mijn vraag nog maar aan dat mens uitgelegd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik maar schriftelijk moest aangeven dat ik de abo wil opzeggen en dat mijn huisgenoot opnieuw moet aanvragen (en dan moet ze weer de 30 euro aansluitkosten betalen), echt geldklopperij, en het gaat om dezelfde adres!

kreeg ik 3 dagen geleden dus de brief thuis van (zie 1ste post) dat ik weer contact met ze moest opnemen, vandaag dus gesproken met ze om te vragen waarom ik contact moest opnemen met ze, kijg ik als antwoord op mijn brief van 9 mei dat het niet mogelijk is om het contract over te laten zetten op een andere naam, JAAAAA DUHHHH dat wist ik al na het telefoontje van 9 juli... Ik weer heel het verhaal uitgelegd aan de dodo en nou moet ik volgens haar een week of 3 afwachten voordat de wijziging is doorgevoerd, en krijg ik een schriftelijk bevestiging. Nou ik hou mijn hart vast :S...ik vraag aan dat kind hoe zit dat met opnieuw aanvragen met het nieuwe abo, wanneer moet mijn x huisgenoot abo aanvragen zodat er geen overloop is om straks geen tv meer te kunnen ontvangen, vraagt de dodo wat ik daarmee bedoelll...ik bedoel je hoeft niet eens zo slim te zijn, ze krijgen toch een handboek met alle mogelijkheden van antwoorden op vragen van klanten!!
Gaildonderdag 17 juli 2008 @ 19:24
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:38 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Mwaaah, wat versta je onder problemen?
de bereikbaarheid van ziggo als er problemen zijn of de domheid van de mensen van de service desk..er zullen best wel goede mensen daar werken maar ik ben ze nog niet tegengekomen....

alles gaat zo langzaam...
Gaildonderdag 17 juli 2008 @ 19:25
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef X7MG het volgende:
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
ik heb ze inmiddels al gesproken, maar thanx for the tip , ik zal het onthouden voor de volgende x, denk vrij zeker dat die er wel komt.
Semargofnidonderdag 17 juli 2008 @ 19:31
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziggo/@home

Ik moet dagelijks mijn modem resetten, soms meerdere keren op een dag
Dit had ik dus een week ofwat terug ook, echt fucking irritant. Modem resetten, kan je weer 5 min internette als je geluk hebt. Maar goed nu werkt het weer...
RicoRabbitdonderdag 17 juli 2008 @ 19:38
De cholera voor Ziggo!
Uiteindelijk overgestapt op XS4ALL, en zeker al 3 weken geen modem meer aangeraakt
baskickdonderdag 17 juli 2008 @ 20:31
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:24 schreef Gail het volgende:

[..]

de bereikbaarheid van ziggo als er problemen zijn of de domheid van de mensen van de service desk..er zullen best wel goede mensen daar werken maar ik ben ze nog niet tegengekomen....

alles gaat zo langzaam...
Hap.