abonnement Unibet Coolblue
pi_60406995
Jullie schieten al aardig op. En hoe kan iemand die deuren nou dichttimmeren vraag je je af. Gelukje voor jullie iig.
pi_60435405
ik denk zelf dat het glas in de deuren ook ooit GIL geweest zou kunnen zijn
zelf ik heb ook originele deuren waar platen voorzitten
het is zeker de moeite waar om die ook te restaureren maar is wel een klus
  woensdag 30 juli 2008 @ 08:50:08 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_60436562
Valt mij ook op hoe vaak het voorkomt dat mensen de paneeldeuren betimmerd hebben. Soms zelfs met idd het Glas in Lood er nog achter. Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die in de jaren 80 ook alle kamer-ensuites verwijderd hebben en ramen met vlakverdeling of kleinere ramen verwisselden voor grote glazen puien... Nu is het alleen maar hopen dat het terugbrengen van al die authenticiteit niet tot gevolg heeft dat bij een volgende doorzonperiode alles er weer uitgesloopt wordt door iedereen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 juli 2008 @ 09:11:59 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_60436843
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 08:50 schreef flugeltje het volgende:
Valt mij ook op hoe vaak het voorkomt dat mensen de paneeldeuren betimmerd hebben. Soms zelfs met idd het Glas in Lood er nog achter. Zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die in de jaren 80 ook alle kamer-ensuites verwijderd hebben en ramen met vlakverdeling of kleinere ramen verwisselden voor grote glazen puien... Nu is het alleen maar hopen dat het terugbrengen van al die authenticiteit niet tot gevolg heeft dat bij een volgende doorzonperiode alles er weer uitgesloopt wordt door iedereen
Klopt, wij zijn een paar maanden geleden ook bij een dertiger jarenhuis wezen kijken in Eindhoven en die hadden ook alle paneeldeuren betimmerd en de hele originele indeling vernaggeld door de muur tussen hal en woonkamer open te breken
Ik denk alleen dat dat smaakloze geen revival meer krijgt. Nee, ik hoop het
disclaimer
pi_60438373
wat een leuk huis en een hele leuke verrassing die deuren!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60439737
In ons jaren 30 huis ook allemaal verstopte paneeldeuren.
In de vaste kasten zijn ze aan de binnenkant nog wel paneeldeur maar aan de buitenkant dus niet.
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:57:36 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_60441640
Ingrid en Davinci, gaan jullie naast de isolatiemaatregelen ook nog iets doen aan beveiliging? (politiekeurmerk of iets dergelijks?)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:15:17 #58
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_60441989
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 12:57 schreef flugeltje het volgende:
Ingrid en Davinci, gaan jullie naast de isolatiemaatregelen ook nog iets doen aan beveiliging? (politiekeurmerk of iets dergelijks?)
Je hebt het voordeurslot van dichtbij gezien
Toevallig nu net druk bezig om die eerst te laten herstellen.
Moet ons nog orienteren op alle veiligheidsbeslag, e.d.
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
  woensdag 30 juli 2008 @ 13:29:15 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_60442272
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 13:15 schreef davinci het volgende:

[..]

Je hebt het voordeurslot van dichtbij gezien
Toevallig nu net druk bezig om die eerst te laten herstellen.
Moet ons nog orienteren op alle veiligheidsbeslag, e.d.
Wij hebben een vrijblijvend preventie-advies aangevraagd bij een slotenboer hier in de buurt. Die kunnen dan ook meteen in overleg een offerte maken. Kun je nog besluiten om niet alles te laten uitvoeren, maar weet je wel waar je aan toebent. Wij gaan overigens voor het politiekeurmerk, niet omdat het een verplichting is, maar zuiver omdat ik dat zelf een wat veiliger gevoel vind geven.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_60469781
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
In ons jaren 30 huis ook allemaal verstopte paneeldeuren.
In de vaste kasten zijn ze aan de binnenkant nog wel paneeldeur maar aan de buitenkant dus niet.
Dit komt veel voor: vaak werden de panelen naar de binnenkant van de kast geplaatst, waarna de achterkant met jutte werd beplakt en vervolgens behangen. Dat was de mode destijds.

WIj hebben dit zelf ook en in eerste instantie overwogen we om de deuren om te draaien, maar hebben het toch zo gelaten aangezien dit origneler is en de gemeente anders moeilijk zou kunnen gaan doen (is een momnument vandaar).
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  donderdag 31 juli 2008 @ 22:20:20 #61
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_60476400
wij hebben ook een gemeentelijk monument.... die regels gaan voornamelijk over de buitenkant en fundamentele veranderingen.. muren weghalen, etc...
Een deurtje origineel herstellen is natuurlijk geen probleem.
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
pi_60489881
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 22:20 schreef davinci het volgende:
wij hebben ook een gemeentelijk monument.... die regels gaan voornamelijk over de buitenkant en fundamentele veranderingen.. muren weghalen, etc...
Een deurtje origineel herstellen is natuurlijk geen probleem.
Herstellen is uiteraard geen probleem, maar het is juist origneel als de panelen aan de binnenzijde zitten!

Daarbij verschilt het per gemeente hoe strak de regels gehanteerd worden. Bij ons willen ze het liefst nog dat je een vergunning aanvraagt voor een spijker in de muur
Vergunning voor een paar veluxdakramen op zolder duurde 6 maanden en dat terwijl er in alle panden ernaast deezelfde ramen er al in zaten! Ondertussen kregen wij schade aangezien de oude ramen lekte, maar op de vraag of zij door hun vertragingen dan ook de extra herstelkosten zouden betalen, kregen we opeens geen reactie...

Het is even doorwerken, maar dan hebben jullie zo direct ook een mooie woning met fraaie details!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_60490871
Leuk huis! En die deuren heb ik hier ook ontdekt in mijn huisje, geeft uiteindelijk een mooie sfeer hoor!
pi_60592996
En het gaat weer een heel eind in de goede richting (moet ook, want de aannemer komt 18 augustus).

Het granolbehang verwijderen was een hele klus, maar het is er af!



De schouw (eerder punt van discussie) kappen we af. Tijdens het verwijderen van het natuursteen kwamen we erachter dat dit er behoorlijk dik op zit én in het beton. Scheelt zo ff 15 centimeter!



De vloer voor beneden is uitgezocht. Boven gaan we de orginele planken (wel ondervloer) laten opschuren en behandelen.



en we zijn ook een dag zoetgeweest met elkektra verleggen, onder de vloer door en ingefreest in de badkamer.

  † In Memoriam † woensdag 6 augustus 2008 @ 08:04:43 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_60593102
nog zo'n mooie woning.
succes met verbouwen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:14:16 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_60593144
Gaat lekker daar zeg! Heb je nog overzicht in alle chaos?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 08:21:56 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_60593188
Behang van het plafond trekken, dat lijkt me nog eens een kutklus
disclaimer
pi_60593583
Een vloer van Vloer t zelf?
pi_60593862
Wat een onwijs mooie vloer zeg!!! Waar komt die vandaan?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:51:47 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_60594303
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:09 schreef Susanne81 het volgende:
Een vloer van Vloer t zelf?
Zo te zien wel
disclaimer
pi_60594610
Yes, vloer het zelf! (iemand slechte ervaring mee?) Alhoewel nu toch te laat. De vloer kost overigens wel iets meer dan daar staat, omdat deze nog behandeld wordt in de fabriek met olie's en lagen. Ook gaan we deze laten leggen.

Om wat meer overzicht te creeren in de fysieke chaos, gaan we vanavond weer een "big-bag" halen van de gemeente. Hier kan weer 1,5 kuub afval in.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:14:07 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_60594683
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Yes, vloer het zelf! (iemand slechte ervaring mee?) Alhoewel nu toch te laat. De vloer kost overigens wel iets meer dan daar staat, omdat deze nog behandeld wordt in de fabriek met olie's en lagen. Ook gaan we deze laten leggen.

Om wat meer overzicht te creeren in de fysieke chaos, gaan we vanavond weer een "big-bag" halen van de gemeente. Hier kan weer 1,5 kuub afval in.
Ik hoor eik alleen maar positieve geluiden. Mex_ heeft er ook 1
disclaimer
pi_60595090
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Yes, vloer het zelf! (iemand slechte ervaring mee?) Alhoewel nu toch te laat. De vloer kost overigens wel iets meer dan daar staat, omdat deze nog behandeld wordt in de fabriek met olie's en lagen. Ook gaan we deze laten leggen.

Om wat meer overzicht te creeren in de fysieke chaos, gaan we vanavond weer een "big-bag" halen van de gemeente. Hier kan weer 1,5 kuub afval in.
Wij zijn daar een keer verschrikkelijk slecht en lomp geholpen. Maar dat lag meer aan de vreselijke verkoper (die ook alleen maar bezig was met het halen van targets, zo leek het) dan aan het bedrijf zelf..
Mooie vloer in ieder geval!
pi_60620236
Oh dat is een prachtig huis!
Mooie vloer erin! Alles zoals je het wilt hebben!

De rede waarom mensen de paneeldeuren dichtmaakte was omdat het beter te schoonmaken was.
Althans, dat was wat een mevrouw mij zei toen een vriend een oud huis kocht en alles zat ook verstopt, dus ik heb de eigenaresse gevraagd waarom dit nou was. Gewoon dus, ze werd gek van die randjes...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60622734
jammer dat de fotos zo slecht laden, ik zie alleen maar de helft van twee fotos ...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:56:06 #76
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60686838
ik niet

tvp
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:03:36 #77
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_60686980
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:41 schreef Charisma het volgende:
jammer dat de fotos zo slecht laden, ik zie alleen maar de helft van twee fotos ...
Zo te zien een lokaal probleempje aan jouw kant. (ze gaan als een raket hier)

OT: leuk huis! Dat van die 'verborgen' paneeldeuren hoor/zie je vaak. Zo rond de jaren 70 waren gladde deuren helemaal in. (net als linoleum of oranje vloerbedekking over mooie originele vloeren en overal (houten of kunststof) schrootjes tegenaan stampen) Het moest toen allemaal modern zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_60714762
Vandaag de laatste loodjes gedaan .
Alles is gedaan behalve het afvoeren van het laminaat beneden (a.s. zaterdag) en het schuren van de bovenverdieping (maandag?).

Vandaag hebben we:
- allerlaaste granolbehang op het plafond verwijderd.
- granol op 1 muur in de gang verwijderd (daar kwam het los na het sleuven trekken)
- laminaat uit de woonkamer verwijderd
- plinten uit hele huis verwijderd
- laatste stenen van de kachel gekapt
- heeeeeeeel veel stof geveegd en los puin in de big bag gedaan.

Foto's volgen nog, als je zo aan het klussen bent, staat je hoofd daar soms helemaal niet naar.

Volgende week maandag komt de aannemer en het via internet gekochte sanitair . We zijn dan ook allebei vrij om de eerste dag te begeleiden.

Davinci gaat volgend weekend zijn flat (verkocht per 1 september) leeghalen en verhuizen naar de zolder/schuur.
pi_60727875
schopje...ben toch benieuwd naar de fotos
pi_60832060
We zijn helemaal klaar voor de aannemer

In de huiskamer is al het behang eraf, inclusief het granol op het plafond en het oude goedkope laminaat. (gaat Ingrid zaterdag afvoeren naar de stort).



Davinci heeft de laatste natuurstenen + cement van de schouw gesloopt, dit scheelt bijna 10 centimeter. Als je goed kijkt zie je aan de zijkant tegen de muur een lijn lopen tot waar de kachel eerst kwam.



Nog snel een paar spijkertjes uit de deuren halen waar eerst platen tegenaan zaten.



En er zijn stopcontacten en schakelaars verplaatst. Tijdens het verplaatsen (sleuven maken) kwam in de gang het granol (+nog 2 lagen vaag stuc achtig spul) naar beneden, dus we hebben het aan 1 muur verwijderd. Op de overige muren & plafonds zit het stevig genoeg om overheen te laten stucen.



De orginele (onder)vloer in de slaapkamers gaan we laten opschuren en lakken e.d.


pi_60832338
Mooie vloer!
Oh, ik wil ook!

*stampvoet...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:29:25 #82
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60832942
Wouw Wat een werk! Dat plafond.

Heel veel succes!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:38:26 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_60838516
Tof die vloer!

Goed dat je het laat doen, ik ben er namelijk zelf ook mee bezig en het kost nogal wat werk kan ik je vertellen. Gelukkig wordt ie bij mij wit, dus het kan allemaal wat ruwer dan wanneer je 'm in de blanke lak zou willen. Gaat iig goed bij jullie zie ik wel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:28:56 #84
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_60839961
Wij willen de vloer in de woonkamer van ons pas gekochte huis laten schuren en lakken, wat kost dit geintje nou ongeveer (per vierkante meter)?

Wordt mooi trouwens! Heel stoer!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_60932189
Vandaag was de dag dat de aannemer begon .
Per mail afgesproken dat we elkaar in de voormiddag zouden treffen, gaat om 9 uur de telefoon, waar we waren. In bed nog, want allebei vrij en toch pas smiddags afgesproken .

Van de aannemer (nog) niet veel actie, 4 mannetjes kwamen nog een keer meten, vragen en rekenen.
Nog een aantal additionele zaken laten offreren:

- nieuwe drempel in de keuken (van hout, heeft zn beste tijd gehad)
- bloembakken aan de voorkant net onder het raam van de 1e verdieping
- sierkozijnen zodat de smalle raampjes kaders krijgen (beetje moeilijk uit te leggen en waarschijnlijk heel duur...)
- inbouwkast maken in de slaapkamer door een muurtje door te breken. Geen draagmuur .

Wat we zelf vandaag gedaan hebben:
- stucloper neergelegd in de gang, keuken en 2 slaapkamers



- bedrading voor het licht in de wc beneden ingefreesd
- oude meterkast gesloopt

En om half 1 kwam Sinterklaas Naja, zo voelde het toen we de "pakjes" gingen uitpakken. Via internet besteld, allemaal goed spul van normale merken (Sphinx e.d.).

Rainshower:



De "voederbak" wastafel van een meter met 2 kranen:



En het fonteintje voor in het toilet...



Beetje groot, dus ff kijken of we dat kunnen ruilen voor een klein model. Beslaat echt het halve toilet. Wij dachten, fonteintje is fonteintje toch, nou doe er maar 1

Verder zijn ook de 2 toiletten en de design radiator geleverd.
pi_60932744
zeker veel spijkers uitgehaald uit de deuren he ???
ken het, ik zat zo op 50 spijkers per kant ..brrr
pi_60966227
Vandaag heeft de aannemer het zolderdakraam vervangen, voor een heel mooi Velux dakraam.
Ook was de stucadoor langsgeweest, of we alle plafonds willen schoonmaken met amoniak/St. Marcsspul om kalkresten verwijderen zodat de stuuc goed houdt.

Pfffff, beneden verdieping vandaag gedaan, morgen boven.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 21:57:15 #88
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_61021856
De bouwvakkers komen langzaam op gang, in de badkamer is er nu gefreesd voor de leidingen.



Het toilet op de eerste verdieping staat ookal klaar... nu nog aansluiten op de riolering, maar waar zit ie nou!



De riolering blijkt namelijk niet daar te liggen waarvan iedereen dacht dat deze was. Zoals het er nu naar uitziet, moet de riolering of helemaal naar de andere kant van het huis of naar buiten de voortuin in....
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
pi_61023224


Oh dat is een tegenvaller met het toilet...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61025299
Heb toevallig dezelfde stucloper gehad toen de stucadoor met de muren bezig ging
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:12:19 #91
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_61121666
Het was druk de afgelopen dagen:


Hierbij een foto-update.

Nieuw dakraam:


Nieuwe cvketel


Inmiddels ligt bijna alle electra er:



evenals het leidingwerk:


Het gat in de muur tussen keuken en woonkamer ivm onze koelkast en combi (niemand begrijpt dit, maar komt goed) is inmiddels ook gezaagd:



Het toilet en de wasmachine ruimte boven.. de muurtjes staan er:


Ingrid test of er wel genoeg ruimte is


Daarnaast zijn vandaag de overige onderdelen van onze badkamer geleverd waaronder het bad \o/
Ook alle tegels voor op de toiletten, badkamers en keuken.

Over toiletten gesproken.. Men zoekt nog steeds naar het riool:

Dag mooie tegeltjes... Iemand een goed adresje om dit soort tegeltjes (REMA Holland / MOSA Holland 1951) nog te krijgen?

Al met al weer een hoop gebeurd aan 'voorbereidende werkzaamheden'. Als dit achter de rug is, zien we gelukkig alles langzaamaan weer mooi worden. Stucwerk, tegels, badkamer, keuken, etc..

Wij zelf hebben ons de afgelopen dagen vermaakt met schuurmachines voor alle deuren, de trap, etc. Daarnaast flink in de weer met St.Marks om alle plafonds van 1 centimeter dik kalk te ontdoen.

[ Bericht 9% gewijzigd door davinci op 25-08-2008 21:35:45 ]
Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
pi_61123323
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:12 schreef davinci het volgende:
...

Over toiletten gesproken.. Men zoekt nog steeds naar het riool:
[ afbeelding ]
Dag mooie tegeltjes... Iemand een goed adresje om dit soort tegeltjes (REMA Holland / MOSA Holland 1951) nog te krijgen?
...
Hier misschien?
pi_61124593
Jullie zijn voortvarend aan de gang en nu de aannemer nog ...
Het gaat errug moooi worden, dat is zeker.

kWeet niet of je het gelezen hebt in ons topic?: bereid je voor op een langzame butklus met het schoonmaken van kalk op de stucmuren.
Wij hebben heel wat afwasborsteltjes versleten.
Steeds éen voor het ergste kalk uit een steeds viezere emmer en éen voor de laatste laag die schoner bleef uit een emmer met schoner water.
Oh ja, en een nog eens vochtige doek - oude theedoek - om het laatste eraf te vegen,
Schrobben met lauwwarm water tot je op het grijs zit; met kleine rondjes bv. een deel van 20 x 20 ; tot het oplost en nog een keer en nog een keer.
Volgende deel.
Wij hebben geen ontvetter als ammonia of St. Marc gebruikt.
Leg er - ondanks de stucloper - ouwe handdoeken onder voor het water dat er afloopt en morst.
Zeker 5 dagdelen beziggeweest met steeds 2 mensen voor ongeveer 100 m2

Wel lekker dom werk met vaklui om je heen.

Succes en sterkte.
pi_61202682
Vandaag kwam de bijna buurman naar ons toe, hij had onze weblog gevonden. Hi buurman!

De aannemer schiet goed op!

Het toilet boven is betegeld, 1,5m hoog en met een mooi randje



De wasruimte naast het toilet boven is volledig betegeld. (geen foto, maar zelfde tegels)

Het bad is geplaatst in de badkamer




De "koof" in de badkamer is verbreed met een extra stukje muur. Die is nu precies even groot als onze dubbele wastafel van 1 meter breed die er tegenaan komt.

  vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:22:56 #95
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61211063
Wat een leuk huis!

Dit topic wil ik volgen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 07:37:03 #96
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_61211127
Heb je de electra zelf gedaan??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_61215136
Ziet er al goed uit! Dat bad.. Heerlijk! :-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:44:37 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61216288
Gaaf huis, maar wat een hoop werk! Die deuren zijn een mooie bonus Ik ga kijken hoe jullie vanaf nu gaan opbouwen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61222813
Prachtig huis

p.s. ik heb de favo smiley ook weer gevonden
pi_61224855
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:12 schreef davinci het volgende:

Het gat in de muur tussen keuken en woonkamer ivm onze koelkast en combi (niemand begrijpt dit, maar komt goed) is inmiddels ook gezaagd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff, _niemand_ ook, ik denk dat je de koelkast half in de muur daar wilt bouwen. M'n bovenbuurvrouw heeft ook zoiets van de gang naar slaapkamer, net voor de ingang van de keuken. Heb nog geen tijd gehad om bij haar langs te gaan en te kijken hoe ze het heeft opgelost maar is een erg leuk idee om ruimte te winnen (aangezien de gang toch wel 5m2 is waar je verder nix mee doet).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')