Dreamer is een nummer uit de jaren 90 gecoverd door Matt. A Choice Of Three is een verhaal geschreven en voorgelezen door Alex. Ze staan beide op Late Night Tales, een album met favoriete nummers van Matt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef frame-saw het volgende:
WTF, loop ik achter? Ik vond net iets van Matt Helders en Alex Turner, genaamd Dreamer / A Choice Of Three. Laatste is spoken word van Turner (wat trouwens echt onverstaanbaar is).
Wat is dit
Ja, illegaal, dat snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:48 schreef frame-saw het volgende:
IllegaalJa Dreamer kwam me al bekend voor, maar ik vond het niet echt bijzonder. Mss als ik de tekst van Alex erbij had
Bron: http://www.arcticmonkeys.com/NewsStory.aspx?id=116quote:Arctic Monkeys Announce Performance At Big Day Out Festival
Arctic Monkeys are pleased to announce that they will be performing at the Big Day Out Festival in Australia in January/February 2009.
Tickets for the Festival go on sale on Wednesday 8th October via www.bigdayout.com
The Big Day Out tour dates are set out below:
Friday 16th January - AUCKLAND
Sunday 18th January - GOLD COAST
Friday 23rd January - SYDNEY
Monday 26th January - MELBORNE
Friday 30th January - ADELAIDE
Sunday 1st February - PERTH
Ga jij eigenlijk de film nog bekijken?quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Aisumasen het volgende:
Tenminste... Ik zie ze er niet voor aan om een snelle cash-in te doen, en aan te komen met een uurtje ouwe songs (hoe geweldig die nummers ook blijven).
Ik bedoel eigenlijk in de Melkwegquote:Op maandag 29 september 2008 17:41 schreef JeroenV het volgende:
Zoiets heet toch een retorische vraag?
Het is toch in de Melkweg Cinema? Hebben ze ook gewoon stoelen hoor, denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 19:10 schreef Leonos het volgende:
Je kan beter naar een echte bios gaan ipv de melkweg.
Uiteraard hebben ze daar stoelen. Maar een echte bioscoop heeft een mooier scherm en geluid.quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het is toch in de Melkweg Cinema? Hebben ze ook gewoon stoelen hoor, denk ik.
Zijn maar 90 plaatsen volgens de site, daarom was het zo snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |