Ja weet ik veel, geloof dat je tegenwoordig gewoon moet gaan zitten en dan komt er zo;n figuur langs om je kaartje te controleren. Die kun je dan op dat moment bij hem kopen. Dus als ze niet langs komen wandelen (wat in de spits nogal een voorkomt) reis je kennelijk gratis ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lach maar in de tram zitten ze(stempel dingen) toch ook gewoon binnen. Of er zit zo'n leuke mevrouw/meneer
Gekkenhuisquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
En de metro ook![]()
En de tram stinkt(tenminste de mensen die erin zitten rond zessen als het buiten 23 graden is)
En de bus is ook kut
Ik zoek er éénquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekkenhuis![]()
Waarom nemen die mensen geen auto?
Geld he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gekkenhuis![]()
Waarom nemen die mensen geen auto?
Ik word bloed nerveus zonder geldig kaartje.. Maar ik weet het nu wel. Zwart gereden heb ik zeker !!! Door dit soort gedoequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, geloof dat je tegenwoordig gewoon moet gaan zitten en dan komt er zo;n figuur langs om je kaartje te controleren. Die kun je dan op dat moment bij hem kopen. Dus als ze niet langs komen wandelen (wat in de spits nogal een voorkomt) reis je kennelijk gratis ofzo.
Stempelding is er soms wel en soms niet (heeft kennelijk ook vakantiedagen ofzo)
Ben 8 jaar niet meer met het OV geweest dus er gaat nu een hele wereld voor me open
Typisch Hollands....als het maar efficiënt is!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het OV in Rotterdam is wel efficiënt in dat opzicht.
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Typisch Hollands....als het maar efficiënt is!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
hé hé ik snap hem nu pas, ik dacht al huh.....
maar ik heb ém
Ook in je favorieten opgeslagenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb ém
Hij heeft het niet over dat rode autootje voor de deur he Fanquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of deze: [ afbeelding ]
iets dichterbij voor soury
Was dat dan ???quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
of deze: [ afbeelding ]
iets dichterbij voor soury
Rotterdam is een vreselijk stinkstad om in te rijden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geld he.
Er werken keiveel mensen in Rotterdam voor iets meer dan het minimumloon.
En echt hendig sjiek is het niet als je werkt in het centrum om dan met de auto te gaan.
Het OV in Rotterdam is wel efficiënt in dat opzicht.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over dat rode autootje voor de deur he Fan
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb ém
whehequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over dat rode autootje voor de deur he Fan
hee hooligan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rotterdam is een vreselijk stinkstad om in te rijden.
Ik haat het als ik er door heen moet.
Gisteren moest ik er nog zijn, en natuurlijk weer hopeloos verdwalen in die gore bouwputstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |