quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
Wist dus niet hoe zo'n poortje werkte! Tijd terug enorm staan kutten bij die poortjes! Toen maar door iemand open laten maken (wist niet dat dat dus ook gewoon met je abbo kon...vond het al zo onlogisch)
Dat "tussen" systeem slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wist dus niet hoe zo'n poortje werkte! Tijd terug enorm staan kutten bij die poortjes! Toen maar door iemand open laten maken (wist niet dat dat dus ook gewoon met je abbo kon...vond het al zo onlogisch)
thx, trustequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok!, ik wil ook wel nachtbraken, maar helaas![]()
Have fun![]()
nou, okee dan maar: hoezoooo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg zometeen via pm een beste klap voor den bats
hé broquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ha die heidi, long time no c. alles wel?
slaap lekker!
Rechts doet het al niet dus met zijn honderden door de linker .. Tering gaaf zo'n autoquote:
Zeg nou eerlijk, daar kan je toch niets mee! Zeker niet als je zo'n ding voor het eerst ziet!quote:
hop hop, voor de dag er mee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het pijn deed.
Zoals een goede vriend van mij zou zeggen, Tom daar gaan in we in soldatenpas doorheen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, daar kan je toch niets mee! Zeker niet als je zo'n ding voor het eerst ziet!
Overal lampjes, lettertjes, gleufjes, scannertjes![]()
Teveel prikkels om te handelen
is Claire hier ook dan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg zometeen via pm een beste klap voor den bats
Ben ik er eindelijk eens bij hoop ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef Dementor het volgende:
Oja a.s vrijdag is er om 9 uur weer een radioshow
Heb nog nooit zo'n poortje gezien, zijn ze eng?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Rechts doet het al niet dus met zijn honderden door de linker .. Tering gaaf zo'n auto
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is Claire hier ook dan?
o nee dat was een ''pats'' .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |