Ik schreef daarstraks over zo'n geval, je hebt het misschien niet gelezen. Het zijn dingen waaraan je went, gewoon omdat het gunnen van een goede oude dag voorgaat boven het eigen gevoel. Weinig mensen nemen zo'n beestje, en dan zet je jezelf gewoon opzij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dan ook extra knap om een oude poes of hond in huis te nemen. Je weet op voorhand, zeker als ze dan ook nog eens ziek zijn, dat je al vrij snel weer afscheid van ze moet nemen.
Lijkt me echt heel naar.
Ik las het, zei daarom ook dat ik het zo knap vond.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef daarstraks over zo'n geval, je hebt het misschien niet gelezen. Het zijn dingen waaraan je went, gewoon omdat het gunnen van een goede oude dag voorgaat boven het eigen gevoel. Weinig mensen nemen zo'n beestje, en dan zet je jezelf gewoon opzij.
Het hangt er helemaal vanaf waar je affiniteit ligt. Zo'n dag per maand aan een beschadigd kind besteden vind ik juist weer een hele klus die ik niet zou kunnen klaren. Ik zou het een te grote verantwoordelijkheid vinden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik las het, zei daarom ook dat ik het zo knap vond.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:16 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk naar Gordon in een vakantiebus.
Klompen Vincent blijft geniaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg op 6 de slechtste idols audities
Kindjes zijn heerlijk (oke, niet allemaal, maar over het algemeen dan). En die ene dag overleef ik wel. Wat is nou 1 dag in de maand. Volgens mij mag hij/zij gewoon mee naar de dierentuin enzo. Heerlijk om te zien hoe ze daarvan genieten. En dan geniet je zelf toch ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf waar je affiniteit ligt. Zo'n dag per maand aan een beschadigd kind besteden vind ik juist weer een hele klus die ik niet zou kunnen klaren. Ik zou het een te grote verantwoordelijkheid vinden.
Ja leukquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg op 6 de slechtste idols audities
zet jezelf maar weer opzijquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schreef daarstraks over zo'n geval, je hebt het misschien niet gelezen. Het zijn dingen waaraan je went, gewoon omdat het gunnen van een goede oude dag voorgaat boven het eigen gevoel. Weinig mensen nemen zo'n beestje, en dan zet je jezelf gewoon opzij.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het wel een mooi biljet.
Zullen we het invoeren?
zal ik er even een googlequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bollocks!
Ik moet morgen een treinkaartje kopen.
Neem je die 70 euro van vanrinsum toch meequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bollocks!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bollocks!
Nee. Ik ben net voor een nieuwe baas gaan werken. Even mezelf bewijzen, dan mag ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik las Kubatzenheb echt teveel DGK gekeken
![]()
Ga je wat leuks doen in je vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |