quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef Dementor het volgende:
Even wakker worden hoor.
Ik zie ze dagelijks vliegenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen FOK!kertjes![]()
Dus je ziet ze vliegen HB?
wil je erover praten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb wel slecht gedroomd trouwens.
[ afbeelding ]
Tijd voor een appeleke.
quote:
Nou, veel plezier straks, best spectaculair lijkt me.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef HoneyBunny het volgende:
Maar de vliegtuigjes op dit moment niet, hoor ze overkomen (een kabaal!!!), want het water is hier 3 straatjes achter. In de pauze gaan we even kijken aan het water. Helemaal leuk
Leuk Heidi, maar ik heb maar 1 stream van de 4 daagse en de andere is 3 FM, heb ik de verkeerde link?quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:22 schreef HiDiHo het volgende:
Mogge![]()
Er lopen er al een paar vrij moeilijk![]()
met deze krijg je er 4quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk Heidi, maar ik heb maar 1 stream van de 4 daagse, heb ik de verkeerde link?
BTW, die link naar BB US is geen live stream maar beelden van oude BB's.
Gelukt, thanx.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef HiDiHo het volgende:
met deze krijg je er 4
ja, ik weet het. bestaat er een live steam van bb usa?
Je gaat die spelletjes bijna missenquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
YW Heidi en nu even lachen.
Time to walk the dog, laterzzz.
Hoplaquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:55 schreef beequeen het volgende:
YW Heidi en nu even lachen.
Time to walk the dog, laterzzz.
Groningen meldt zichquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:50 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag, alhoewel er niet veel gepost is........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |