Gif op die kabels doen, zijn ze zo weg.quote:Onder de motorkap kunnen steenmarters enorme schade veroorzaken aan bedrading en isolatiemateriaal. Het zijn voornamelijk jonge dieren die de bedrading doorbijten, om de eetbaarheid ervan uit te proberen. Tevens zijn vaak Japanse auto's doelwit, dit omdat er (bougie)-kabels worden gebruikt die visoliën bevatten.
Naja, dat had ik ook al bedacht, maar ik wil dat de oorzaak weg gaat. Dus dat die marters verdampen, verdwijnen, oplossen of gaan imigreren naar donker afrika.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus als ik jou een stukje gaas geef voor onder de auto, dan krijg ik een kratje Alfa van jou?
Welk gif, en waar te halen? Rattengif schijnen ze vanaf te blijven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
Gif dus.
Je haalt dan toch ook de oorzaak weg? Je haalt namelijk de marters bij de auto weg. Dus je hebt gewoon een oplossing, dus niet huilen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:24 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
Naja, dat had ik ook al bedacht, maar ik wil dat de oorzaak weg gaat. Dus dat die marters verdampen, verdwijnen, oplossen of gaan imigreren naar donker afrika.
Ik hou niet van symptoombestrijding..
Er zijn verschillende onkruidverdelgers die kunnen werken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:45 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
Welk gif, en waar te halen? Rattengif schijnen ze vanaf te blijven...
Wat nou als ik de marter insmeer met mosterd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Met het volgende kun je lachen, maar het is dus serieus wel zo:
Wil je marters bij je wagen weghebben: De leidingen insmeren met mosterd.
En een half uurtje laat marineren en dan aanbraadt in hete boter en dan vervolgens een half uurtje in de oven op 160 graden. Na half uurtje martertje uit de pan en laten rusten onder alufolie. Pan terug op het vuur afblussen met rode wijn, aanbaksels losroeren en in laten koken tot saus dikte. Serveren met aardappelpuree (met mierikswortel) en brocolli en bloemkool.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
Wat nou als ik de marter insmeer met mosterd?
Doe mij ook maar een dan, vang die beesten dan eten we ze met 3 man op...quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:03 schreef zovty het volgende:
[..]
En een half uurtje laat marineren en dan aanbraadt in hete boter en dan vervolgens een half uurtje in de oven op 160 graden. Na half uurtje martertje uit de pan en laten rusten onder alufolie. Pan terug op het vuur afblussen met rode wijn, aanbaksels losroeren en in laten koken tot saus dikte. Serveren met aardappelpuree (met mierikswortel) en brocolli en bloemkool.
Goed idee..
Best!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een dan, vang die beesten dan eten we ze met 3 man op...
Komende vrijdag? of zaterdag? Waar?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:15 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
Best!
Prik maar een datum, Zovty regelt de mosterd, jij de puree en de mierikswortel, dan rochel ik de Alfa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |