Maar dat heb ik in AoT nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo snel dood gaat....k ga eens even de L6 LV2 verhalen van jou opzoeken.
Maare no kidding now : het is algemeen bekend dat GoW het beste cover systeem heeft van alle shooters op x360. Kijk maar eens op de forums van Xbox.com![]()
[..]
Klopt dat AoT ook een cover systeem heeft...namelijk de GoW cover systeem...alleen gebruik je Y (geel) om in cover te gaan.
Wat betreft poortjes hoppen...dat heb ik soms ook...![]()
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren werd Frankie continue geowned door de AI. Ik heb tot drie keer toen onze eer moeten redden in het level
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de AI was die frank owndeOf was het toevallig jij die een verdwaalde kogel afvuurde en heel toevallig frank raakte
![]()
* viro has flashback of BF2
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik in AoT niet
Dan zal AoT de verbeterde GoW coversysteem hebben, waardoor AoT het beste coversysteem heeft
Toch blijft dat een heerlijk spel AoTKan niet wachten op "Army of Three"
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:49 schreef Keltie het volgende:
Nu ik nadenk kom ik erachter dat het een debieltjesvraag is
Mwah, schieten vanuit dekking kan wel... Dan zouden ze je arm kunnen raken (net zoals in het echtquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Nou nee...je kan niet vanuit cover schieten zonder geraakt te worden in AoT. Bij GoW kan je vanuit cover schieten zonder geraakt te worden. Je moet alleen uit kijken voor de snipers, die kunnen je nog net raken.
Mjah, moet nog even zien voor een headset. Dat standaard ding, die erbij zat, vind ik kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Vooral de Story Mode is echt geniaalTerrorist Hunt is een beetje wazig. Met twee man slaat het nergens op; Frank schoot een vijand van een trap af en vervolgens kwamen 13 v/d 25 vijanden over dezelfde trap achter elkaar naar beneden omdat ze iets hoorden
Als je met een man of 4 online speelt dan lijkt dat probleem zich niet voor te doen, beetje wazig maar ja.
Ik vind het iig een echt gaaf spel dus als je t op de kop kunt tikken dan kun je mij altijd uitnodigen voor een potjeWe spelen overigens wel met headset, wel zo handig om op elkaar te schelden enzo.
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 12:55 schreef ursel het volgende:
Zijn er niet toevallig nog transfer geruchten??
Inderdaad, terwijl het, blijkbaar, dus wel over dezelfde frequentie heengaat..quote:
Controller op de reciever jah, zodat je ermee op de PC ken spelenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:05 schreef FJD het volgende:
Achterlijk zegIk heb idd die witte ja
Voor Ursel: Pierre gaat niet naar Vitesse en Ajax heet interesse in Wielaert!
-edit-
Ben je ook een luie hond he Keltie
http://support.microsoft.com/kb/936830
Tweede hit op Google
Nee, Ukkelquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:16 schreef Keltie het volgende:
Nee, Ukkel
Dat zegt een (utregs) maatje altijd
Dankuquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Oooh..
Mja, ga dan maar weer verder met je XBOX meuk..
Ga ik wel ff een keertje werken..
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebbenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef FJD het volgende:
Heb heul dat spel nietPlus dat ik nog wat wil werken om dan straks in de tuin op m'n Tacx te kunnen fietsen terwijl ik de Tour kijk
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat !!! Een van de meeste geniale BF spel uit de serie niet hebben....Ketter dat je bent
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:02 schreef ursel het volgende:
[..]
BF spelen op een console en dan iemand anders een ketter noemen...
Ooh.. sorry, ben al weer weg..![]()
Jah tof is datquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen. Zal nog wel een tijdje duren voordat er 1 is. Tegen die tijd hebben we allemaal een NASA PC nodig om nog te kunnen gamen als ik naar de specs kijk. Dan speel ik idd liever BF op een console die een jaar of 6 meegaat dan om de jaar me pc upgraden. Sry hoor als ik voor de goedkoopste oplossing kies.
In theorie klinkt het leuk maar grafisch is het errug karig. Ik word iig niet erg warm van de demo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:08 schreef Viro het volgende:
Ik zie nog geen BF op de pc waarin je bomen, huizen en wegen weg kunt knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |