Oh ja dat is beter. Maar die film is nog steeds een goed idee. Heel de wereld moet mee kunnen lachen om dit verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef WurM het volgende:
*I have dumped my girlfriend and she took me back and now I want her to dump me
Meh, meer krijgen we er waarschijnlijk niet uit he?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze wil geen contact meer.
Hoe? Via internet
Hem kennende gaat-ie op dat feestje lekker uit z'n dak, zonder naar dat arme meisje om te kijken. Aan de andere kant hebben de vriendinnen van dat meisje wel medelijden met haar en aangezien iedereen elkaar kent op dat feestje, maakt-ie sowieso geen kans meer om te scoren.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:36 schreef Anniie het volgende:
Ach, meneer wilde het niet zelf uitmaken omdat hij dan niet naar de feestje kon en nu heeft zij het uitgemaakt, wil ze geen contact meer en kan hij nog niet naar het feestje. At least, als hij haar wens respecteert.
Zoiets was ik wel van plan jaquote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef WurM het volgende:
[..]
Hem kennende gaat-ie op dat feestje lekker uit z'n dak, zonder naar dat arme meisje om te kijken. Aan de andere kant hebben de vriendinnen van dat meisje wel medelijden met haar en aangezien iedereen elkaar kent op dat feestje, maakt-ie sowieso geen kans meer om te scoren.
Klinkt een beetje als een lose-lose situatie voor TS
Dan heb je iets toch niet helemaal goed bedacht, zoals je in mn vorige post kunt lezen. Misschien kun je proberen haar terug te krijgen?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:43 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan heb je iets toch niet helemaal goed bedacht, zoals je in mn vorige post kunt lezen. Misschien kun je proberen haar terug te krijgen?
Was jij maar normaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga me niet nog een keer in zo'n situatie plaatsen.
Was ze maar normaal was er niks aan de hand.![]()
Maja geleerd voor de toekomst denk ik...
Niet altijd een 'Shallow Hal' zijn (jeweettoch die film met Jack Black en Gwyneth Paltrow)
Maar ik weet niet of het met jou nog goed komtquote:Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
....gedumpd is door zijn ....omdat hij gedumpd is ...
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef WurM het volgende:
Nog steeds een onduidelijkheid voor mij: is TS nou een kloon van deze TS (of andersom) of niet?
Zo niet: TS, wat is er 'niet normaal' aan je ex-vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |