Reken maar niet op een verslag van de TS in elk geval... wilde hij laatst ook al niet geven.quote:Op maandag 21 juli 2008 05:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
LMFAO!!!!!![]()
In geen tijden meer zo'n brilliant topic in ONZ gelezen....!
Ik hoop vurig dat je zooo hard in de fout gaat op dat feest en dat iedereen je uitkotst, en dat iemand van fok! dat via via hoort en ons een uitgebreid verslag geeft....![]()
Ah toe, kan dat ff geregeld worden???
Nu pas krijg je spijt? Lees anders je posts over haar hier nog even door, eikel.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef Beach het volgende:
Oh my god![]()
Het is bijna zover en weer voel ik spijt![]()
![]()
Ik schaam me kapot om hoe ik doe![]()
Ik niet, integendeel! Hoe meer TS het nu voor zichzelf verneukt, hoe beter.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef Blondestoot het volgende:
ik dur te wedden dat t nog aan is op t feestje,of je moet dit uitvoerig met je vrienden hebben besproken die daar ook zullen zijn dan sta je natuurlijk aardig voor lul ook nog!!
Krijg bijna medelijden met je
Niet; ik voel me er zeker niet trots om.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, je schaamt je helemaal niet.Je bent nog trots op je mietjesgedrag ook.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet; ik voel me er zeker niet trots om.
Heb ik dat nog niet verteld? Meerdere malen dacht ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waarom wil je t eigenlijk uitmaken met r?
Omdat ze dik en lelijk is en TS wil niet meer met haar gezien worden, onder andere.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
waarom wil je t eigenlijk uitmaken met r?
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ze dik en lelijk is en TS wil niet meer met haar gezien worden, onder andere.
Hij is ook niet meer verliefd op haar.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
oh ja heb ik ergens gelezen(kom zoveel tegen) maar heb je ook nog iets inhoudelijks erover ? en wanneerga je t nou doen??
Eindelijk, een onknoping. Details please. Blijven jullie vrienden, hoe is het uitgegaan?quote:
Ze wil geen contact meer.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eindelijk, een onknoping. Details please. Blijven jullie vrienden, hoe is het uitgegaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |