Het maakt me echt niet uit wat je nu allemaal gaat uitkramen met je zogenaamde kutopmerkingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:46 schreef Beach het volgende:
Dat kut voelen komt wel goed hoor![]()
Inmiddels wil ze nooit meer contact.
Des te eerder ik erover heen ben.
Enne RZ; heb jij nou ondertussen al een keer geneukt?? Of nog steeds het eeuwige broertje,
Ja ik kan ook kutopmerkingen maken.
Ik denk niet dat je dit te serieus moet nemen, hier in ONZquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het maakt me echt niet uit wat je nu allemaal gaat uitkramen met je zogenaamde kutopmerkingen.
Ik kan nog steeds niet zeggen dat ik mijn waardigheid zo naar beneden heb gehaald door iemand zo te behandelen. Ik kan mezelf nog steeds recht in de ogen kijken.
Het stond eerst in R&P en de popcorn moet toch op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit te serieus moet nemen, hier in ONZ
Dat en de roséquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het stond eerst in R&P en de popcorn moet toch op.
Dat popcorn is figuurlijk.:')quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat en de roséAl had ik geen popcorn tot mijn beschikking.. Wel paprikachips
Ik dus ook niet héquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat popcorn is figuurlijk.:')
Ik lust heul gen popcorn.
Eergister was het nog 2 dagenquote:Op woensdag 23 juli 2008 04:44 schreef Beach het volgende:
Nou hé![]()
Voor een update kan je lang wachten, duurt nog meer dan een maand
Zeg dan gewoon dat je homo bent, scheelt weer het zoenen van een kerelquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:45 schreef nietzman het volgende:
Ga met een vriend bekken voor haar neus.
waarom heeft ze spijt? wat heeft ze gezegd?quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef Beach het volgende:
Jongens, ze heeft spijt.
En nee dit is geen fucking hoax!
Als ik niet in deze soap zou meespelen zou ik er ook keihard om lachen.
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet al weer wie je bent. Beach. Beetje dikkige jongen die nooit een vriendin had gehad en er aardig wanhopig van werd.![]()
NEP TOPIC!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |