Vanavond is dat feestje toch? Ik denk/hoop dat ze je dan wel ongeveer doorheeft en dat je het allemaal mooi kan vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef Beach het volgende:
Het is me wel goed gelukt.
Zij voelt zich kut en ze wil contact houden
Zonde hoor. Ik gaf je nog wel zulke goede tips om haar af te laten vallen tijdens de relatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:06 schreef Beach het volgende:
Het is me wel goed gelukt.
Zij voelt zich kut en ze wil contact houden
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:05 schreef Qwea het volgende:
Haar keihard in haar reet neuken (als ze niet van analesex houdt) en zeggen dat ze maar te doen heeft wat jij wil. Vervolgens je strontleuter in haar giechel douwen en haar hem schoon laten likken.
En jij gaat natuurlijk wel gewoon. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Nou het is echt over.
Ze wil me niet meer zien en gaat niet naar dat feestje.
ik hoop dat jullie genoten hebben want dit was echt en geen hoax.
Ik heb mezelf leren kennen van een kant die ik nooit meer wil zien![]()
slotje aub
Wees blij, nu kun jij ongestoord die andere chick pakken!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Nou het is echt over.
Der loopt er hier een jankend met poep te gooien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Nou het is echt over.
slotje aub
Stop crying and be a man. [/godfather]quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Nou het is echt over.
slotje aub
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:18 schreef Beach het volgende:
Nou het is echt over.
Nee, nu begint het genieten pas.quote:ik hoop dat jullie genoten hebben want dit was echt en geen hoax.
I don't believe a fuckin' word of it.quote:Ik heb mezelf leren kennen van een kant die ik nooit meer wil zien![]()
Sorry, maar ik hoop dat dat nog een tijdje zo blijft. Straf heet dat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:20 schreef Beach het volgende:
Damn nu voel ik me toch weer rot; terwijl ik haar moet vergeten.
Wat ben jij streng zegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hoop dat dat nog een tijdje zo blijft. Straf heet dat.
Helemaal niet. Als je op zo'n smerige manier met iemand omgaat mag je je best even kut voelen.quote:
Da's waarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als je op zo'n smerige manier met iemand omgaat mag je je best even kut voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |