Vb. Gebruiker komt naar ons toe met het verzoek of wij een (stroom)verlengkabel hebben voor zijn computer omdat die van hem te strak zit. De gebruiker is dan ook bereid dit zelf ff te doen. FOUT !! Er moet per email een officieel verzoek naar de helpdesk gestuurd worden. Die bepalen welke prioriteit er aan gehangen moet worden en koppelt aan de gebruiker terug dat het nog 4 dagen zal duren voor dat er iemand langs komt om de kabel te "installeren".
Ik haat dit gelamstraal
quote:* Draaitafeltje kent het ja
Op vrijdag 15 maart 2002 10:17 schreef DimeBag het volgende:
Iedere dag word ik op mijn werk geconfronteerd met bureuacratie. Alles moet aangevraagd worden en in door de "procedure" heen gaan.Vb. Gebruiker komt naar ons toe met het verzoek of wij een (stroom)verlengkabel hebben voor zijn computer omdat die van hem te strak zit. De gebruiker is dan ook bereid dit zelf ff te doen. FOUT !! Er moet per email een officieel verzoek naar de helpdesk gestuurd worden. Die bepalen welke prioriteit er aan gehangen moet worden en koppelt aan de gebruiker terug dat het nog 4 dagen zal duren voor dat er iemand langs komt om de kabel te "installeren".
Ik haat dit gelamstraal
Voortaan even een schriftelijke aanvraag in 2voud indienen. Het TA.formulier (Topic Aanvraag) kun je via email bij de Fok!crew bestellen, met een wachttijd van ongeveer 5 werkdagen. Nu moet je even een ATA formuliertje invullen (een Achteraf Topic Aanvragen).
En het moet volgens die manier, anders loopt echt de heleboel in het honderd!
quote:ITIL is hier klote geimplementeerd
Op vrijdag 15 maart 2002 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Dat heet nu eenmaal ITIL!En het moet volgens die manier, anders loopt echt de heleboel in het honderd!
Ze zijn hier liever lui dan moe
quote:ja ik ken het hier is het ook zo erg
Op vrijdag 15 maart 2002 10:17 schreef DimeBag het volgende:
Iedere dag word ik op mijn werk geconfronteerd met bureuacratie. Alles moet aangevraagd worden en in door de "procedure" heen gaan.Vb. Gebruiker komt naar ons toe met het verzoek of wij een (stroom)verlengkabel hebben voor zijn computer omdat die van hem te strak zit. De gebruiker is dan ook bereid dit zelf ff te doen. FOUT !! Er moet per email een officieel verzoek naar de helpdesk gestuurd worden. Die bepalen welke prioriteit er aan gehangen moet worden en koppelt aan de gebruiker terug dat het nog 4 dagen zal duren voor dat er iemand langs komt om de kabel te "installeren".
Ik haat dit gelamstraal
In de praktijk is het meer iets waar mensen zich achter kunnen verschuilen en lekker hun eilandjesmentaliteit kunnen houden ("dit is niet mijn verantwoordelijkheid volgens het systeem dus ga ik er ook niet over nadenken") en het is geenszins een garantie voor kwaliteit. Het is volgens mij vaker een smoes om al die bedrijfskundigen aan het werk te houden...
quote:Vergeet dan niet om een Asset Tag (stickertje) op het stekkerblok te plakken!
Dat heet nu eenmaal ITIL!
quote:De termen die voor die georganisserde wanorde verzonnen worden.....
Op vrijdag 15 maart 2002 13:02 schreef sop het volgende:[..]
Vergeet dan niet om een Asset Tag (stickertje) op het stekkerblok te plakken!
quote:dat is toch iedereen tegenwoordig?? (serieus!)
Op vrijdag 15 maart 2002 10:29 schreef DimeBag het volgende:[..]
Ze zijn hier liever lui dan moe
quote:Valt mij altijd op dat leidinggevenden wel mooi spul hebben..
Op vrijdag 15 maart 2002 10:34 schreef Darkmind het volgende:[..]
ja ik ken het hier is het ook zo erg
vb. mijn scherm heeft een nieuwe kabel nodig en naast mijligt een nieuwe spik splinter nieuwe kabel die niet word gebruikt. maar nee die mag ik niet gebruiken want ik moet het eerst aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |