ok, dit is een fototopic. Dus kom maar opquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef soulflower het volgende:
Zo sta ik als bijna 17jarige met een groepje vriendinnen nog steeds!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef bixister het volgende:![]()
![]()
![]()
(en jullie maar denken: wat blijft ie lang luisteren!)
Ja die geloof ik! Zijn we ook nog nooit geweest overigensquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:27 schreef TearSong het volgende:
Sprookjeswonderland Beefcake?
Ja, is ook een erg leuk park, veel kleiner dan de Efteling natuurlijk, maar daar is de prijs ook naarquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:00 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja die geloof ik! Zijn we ook nog nooit geweest overigens
Dan zijn mijn jeugd herinneringen toch goed twijfelde tussen een ander park en de Efteling, mijn moeder is me vroeger ooit uit het oog verloren en ik schijn toen zeker een uur bij die paddenstoel te hebben gezetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef pinquit het volgende:
marlieske: ja die is er!!die speelt hét liedje.
Ha ja, kijken of er een kabouter onder zitquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef pinquit het volgende:
die van morris vind ik wel heel tof trouwens![]()
dat zie ik max over een jaar dan ook wel weer doen
Dat deed Junah dus ook, daar heb ik geen foto van, wel een filmpje (AVI; 10,7 MB)quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ha ja, kijken of er een kabouter onder zit
Dat is nu het probleem, die hébben we niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
ok, dit is een fototopic. Dus kom maar op
quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef Jambo het volgende:
Leuk idee dit topic! Ik heb er ook 2 van Melvin.
eh daar zit huup's oor niet hoor..quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef amaranta het volgende:
Gaaf. Ik ga binnenkort naar de Efteling. En dan ga ik 1) een foto maken net zoals Huup.
En 2) hopen dat Eva ook met dr oortje op de paddenstoel wil gaan zitten.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Moonah het volgende:
Gheghe! Huupke!
"Krák zei de paddenstoel
Met een diepe zucht
Allebei de beentjes
Hoepla in de lucht!"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Moonah het volgende:
Gheghe! Huupke!
"Krák zei de paddenstoel
Met een diepe zucht
Allebei de beentjes
Hoepla in de lucht!"
Ik loop een beetje achter zie ik!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:17 schreef Jambo het volgende:
Leuk idee dit topic! Ik heb er ook 2 van Melvin.
2006
[ afbeelding ]
2007
[ afbeelding ]
Neuh, ik heb gewoon een willekeurig menneke gefotografeerd.quote:
Van die paddestoel heb ik een foto vanaf de andere kant van mijn man als jongetje die door dat raampje kijktquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn afgelopen zondag naar de Efteling geweest, Twan wilde niet met de "geluidpaddestoel" op de foto maar wel in de speelpaddestoel:
[ afbeelding ]
wauw wat een mooie ogen heeft ie zeg!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:25 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben er ook weer een:
[ afbeelding ]
quote:
nee dat is zn papaquote:
We hebben weer een nieuwe paddestoelfoto:quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:11 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter zie ik!
2008
[ afbeelding ]
2009
[ afbeelding ]
Ja, Melvin gaat ook (weliswaar met de hakken over de sloot) naar groep 3. Nog 5 dagen en dan begint het voor ons weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef Tan het volgende:
Oh jemig wat een vent al JamboGaat hij nu ook naar groep 3?
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer het seizoen! Afgelopen vrijdag, dus 9 maanden na de foto hierboven. Wat een verschil![]()
!
En wij ook!quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 16:24 schreef Elmo76 het volgende:
*Schop*!
Wij zijn afgelopen zaterdag naar de Efteling geweest!
Tirza's eerste keer en ze vond het leuk!!
En ja, de paddestoelen moesten natuurlijk grondig bestudeerd worden!![]()
Nog ene mama, kijk!! Mama ook ziekje ! Danse!
Hier een kleine samenvatting van de vele paddestoelen waar we toch even hebben stilgestaan/gezeten/geluisterd/gedanst!![]()
[ afbeelding ]
Mooi, Mignonne! Idd klassiekers!quote:Op maandag 19 september 2011 16:39 schreef mignonne het volgende:
schattig die Tirza![]()
t blijft echt een klassieker die foto
ik zie nu de foto's van de laatste keer ook weer, ze blijft eronder kijken...
[ afbeelding ]
en mini is ook geweest:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |