Van jou moet iedereen wachten tot het huwelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Na 4 maanden al vuilakken
Als je mijn schoondochter zou zijn had ik zoeen sletterig meisje het huis uit getrapt.
Waar is je zelfrespect meisje
Kopkaas?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.
Daarbij komt je ook minder snel klaar en dus is dat fijner voor een vrouw meestal.
Polo's zonder kraag FTW!!!!
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef s-sidderaal het volgende:
TS is super dom, maakt niet uit hoe het verhaal werkelijk in elkaar steekt.
Ten eerste om te denken dat we dit alles geloven.
Als Ten tweede het waar is.
Ze zitten met zijn allen film te kijken, dan vraagt schoon pa "moeten jullie niet naar boven?" Waarom? Ze kijken toch al een film?
Duzz... Schoonpa weet allang waarom TS en vriendje naar boven gaan.![]()
Klacht: tienertjes die denken dat ouders dom zijn en niets door hebben.
is die vriend van je dan geen menstruatiebeffer? 1%quote:
Oh met spiraaltje bloedt ze nog erger hoor..zielquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft geen spiraaltje in de kut![]()
![]()
TS heeft dus niks over voor de vriend
Conclusie: TS is lelijk en een kutwijf.
waar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:37 schreef Rorata het volgende:
tvp
en polo zonder kraag, hoe kom je erop
en als je wilt doorneukenquote:Op donderdag 17 juli 2008 04:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
lijkt me wel makkelijk als je neukt zonder condoom ja
Je zou kunnen zeggen 'Nog gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-07-1989
Opleiding: vmbo
Beroep: Heftruckchauffeur
Moet ik nog meer zeggen?
Ik nodig ze niet uitquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Wacht maar tot de bruiloft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |