Van jou moet iedereen wachten tot het huwelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Na 4 maanden al vuilakken
Als je mijn schoondochter zou zijn had ik zoeen sletterig meisje het huis uit getrapt.
Waar is je zelfrespect meisje
Kopkaas?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.
Daarbij komt je ook minder snel klaar en dus is dat fijner voor een vrouw meestal.
Polo's zonder kraag FTW!!!!
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:21 schreef s-sidderaal het volgende:
TS is super dom, maakt niet uit hoe het verhaal werkelijk in elkaar steekt.
Ten eerste om te denken dat we dit alles geloven.
Als Ten tweede het waar is.
Ze zitten met zijn allen film te kijken, dan vraagt schoon pa "moeten jullie niet naar boven?" Waarom? Ze kijken toch al een film?
Duzz... Schoonpa weet allang waarom TS en vriendje naar boven gaan.![]()
Klacht: tienertjes die denken dat ouders dom zijn en niets door hebben.
is die vriend van je dan geen menstruatiebeffer? 1%quote:
Oh met spiraaltje bloedt ze nog erger hoor..zielquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
TS heeft geen spiraaltje in de kut![]()
![]()
TS heeft dus niks over voor de vriend
Conclusie: TS is lelijk en een kutwijf.
waar?quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:37 schreef Rorata het volgende:
tvp
en polo zonder kraag, hoe kom je erop
en als je wilt doorneukenquote:Op donderdag 17 juli 2008 04:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
lijkt me wel makkelijk als je neukt zonder condoom ja
Je zou kunnen zeggen 'Nog gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-07-1989
Opleiding: vmbo
Beroep: Heftruckchauffeur
Moet ik nog meer zeggen?
Ik nodig ze niet uitquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef stbabylon het volgende:
Wacht maar tot de bruiloft...
TS:quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:25 schreef freddygonzales het volgende:
Conclusie: TS is een geil sletje!
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
TS:
[ afbeelding ]
vriendje TS:
[ afbeelding ]
Nee door jouw piem0ltjequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:45 schreef Devlinsect het volgende:
Heb je je username laten inspireren door de piemel van je vriend?
Strontneukerquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Neem hem dan in je kont, kuthoer.
Die ouders gingen er natuurlijk vanuit dat TS + vriend altijd braaf naar filmpjes keken boven. Rightquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:04 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een ramp he, nu weten die schoonouders dat jullie sexen![]()
Ik verdien hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is iedereen tegen arme TS?
nee, bij de meeste zit ze in de kelderquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:40 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Ik verdien het
Of ze zijn jaloers dat zij geen vriendinnetje hebben om boven mee te ketsen
als je besneden bent wil je natuurlijk graag dat iedereen gelooft dat dat de beste optie is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt van die lamstralen die douchen wel maar die trekken dat velletje nooit eens naar achteren om daar eens goed te wassen. Een besneden lul is gewoon schoner dan één met zo'n ranzig velletje.
Daarbij komt je ook minder snel klaar en dus is dat fijner voor een vrouw meestal.
Polo's zonder kraag FTW!!!!
Witte wijn? Zure melk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar 5 minuten???wtf gek![]()
![]()
ik moet wel een minstens een half uur rampetampen wil ik witte wijn uit mijn heilige graal krijgen
Wees blij dat ze moesten lachen en niet bloed serieus vroegen: goh, hoezo? Belemmerd dat in het kijken van de film ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:12 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Naja het was eerst ff 3 sec stil... Toen moesten ze wel heel hard lachen..
Ze moesten daarna nog harder lachen omdat ik een tomaat werd
Waar maak je je druk om, alsof die ouders dat nog niet doorhebben, die komen ook niet uit een ei.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Pinkietje het volgende:
Oke...
Ik was gisteren bij mijn vriend. Heb er nu ongeveer 4 maand mee.
Elke keer als ik daar ben zeggen we tegen zn ouders dat we boven een filmpje gaan kijken,
maar dan doet we gewoon wat anders weetjewel![]()
![]()
Nu waren we gisteren gewoon beneden een filmpje aan het kijken met ouders. Wel gezellig enzo!
Zegt die vader: Moeten jullie niet naar boven?
Ik zo: Nee ben ongesteld!
De rest:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werd zoooooooo rood!Hoe kan ik zo stom zijn om dat te zeggen
![]()
Klacht: TS is dom
Oja blablabla verkapt kijk mij een vriend hebben topic blabla
Hebben we dat ook weer gehad
Ja, dat zal het geweest zijn. TS mag wel uitkijken komende tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:06 schreef Iceman21 het volgende:
Pappie was gewoon stiekem aan het hopen dat je zou zeggen: ''Ja hoor, als jij ook mee gaat''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |