quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Matje-1989 het volgende:
maar alleen op korting.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Nu moet ik t/m vrijdag voluit betalen voor mijn treinreisjes!
Ik lig nog in bed, droeftoeterquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit is z'n out-of-bed logica.
past mooi bij z'n out of bed kapsel.
ga eens wat doen met je leven dan, kansloze uitvreterquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ga eens wat doen met je leven dan, kansloze uitvreter
Ga naar de kapper bv.
Ook goed. Dan blijf je lekker in je bed stinken.quote:
Ja inderdaad, ik snap niet waarom deze regel er is. We moeten dus kennelijk 4 weken onsquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
ja idd vooral vervelend als je aan het afstuderen bent en twee keer in de week op en neer moet vanuit regio Rotterdam naar Leiden
Nope,quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef J.Herrer het volgende:
Vandaag is ie toch nog geldig?
Die regel is er zodat je niet het hele jaar door op andermans kosten diepzinnige overpeinzingen over je gel cq waxkeuze hebt, maar zelf wellicht ook eens wat gaat doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap niet waarom deze regel er is. We moeten dus kennelijk 4 weken ons
OV'tje missen. Nu ben ik zelf wel 2 weken op vakantie dat scheelt, maar al die reizen die je anders
moet maken loopt aardig in kosten op..
Dan had ik vanochtend de buschauffer gepwndquote:
Dat is een instinker om te kijken welk opleidingsniveau je hebt genoten. Er staat tot 16 juli dus niet inbegrepen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef J.Herrer het volgende:
Vandaag is ie toch nog geldig?
Ipv zo snel mogelijk als een fokking nerd op invoeren te drukken had je ook ff het berichtje boven je kunnen lezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat is een instinker om te kijken welk opleidingsniveau je hebt genoten. Er staat dus tot 16 juli dus niet inbegrepen.
Ach gut, ben je nu boos omdat je het niet helemaal had begrepen en ik er een opmerking over maak?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ipv zo snel mogelijk als een fokking nerd op invoeren te drukken had je ook ff het berichtje boven je kunnen lezen
Jeuj!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:19 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
je hoeft heeul niet het volle pond te betalen, enkel de resterende 60% (want een OV geeft wel recht op 40% korting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |