Ik kan wel een das strikken, maar dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom is het een achterlijk ding?
net zo als je schoenen gaat dragen zonder veter imho... t zit allemaal wat losser.. maar heb wel het gevoel dat er wat ontbreekt.
ben wel zo als ik geen afspraak heb dat ik hem af doe!mensen die geen dassen kunnen strikken
Het begin van wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dat is alvast een begin.
Achterlijk ding die stropdas. Die heb ik dan ook steevast geweigerd te dragen.
Een begin van het einde van de pakken cultuur zoals we die kennenquote:
Nou liever niet...... als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een begin van het einde van de pakken cultuur zoals we die kennen
Het mag allemaal wel iets losser en vlotter.
borsthaar wat door open kraagjes heenkomt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou liever niet...... als het aan mij ligt
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:35 schreef schatje het volgende:
Foto's van mannen in pak zijn welkom hoor.
Die van BarraCupraCuda heb ik weleens gezien in zijn fotoboek. Dat zag er erg goed uit.
Lekker sexy ook.
Je moet de dfas ook niet strakker trekken dan je boord. Dat is geen gezicht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Buiten dat, het zit niet lekker en ik zie er echt vlotter uit zonder.
Jezus hee... dat is jouw idee van vlot?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
borsthaar wat door open kraagjes heenkomt!
Ervaar je dat als bedreigend?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou liever niet...... als het aan mij ligt
Dan zit het nog steeds niet lekker. Het irriteert heel erg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je moet de dfas ook niet strakker trekken dan je boord. Dat is geen gezicht.
nee maar niet alle mensen kunnen vlotquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jezus hee... dat is jouw idee van vlot?
[..]
Ervaar je dat als bedreigend?
[..]
Dan zit het nog steeds niet lekker. Het irriteert heel erg.
Nou liet ik me bij m'n eerste baan vertellen dat dat wel over zou gaan, nou mooi niet
Ik had overigens wel super mooie stropdassen. Maar die zijn dus slechts zeer sporadisch gedragen.
Dat is alleen jouw persoonlijke probleem, en dus niet belangrijk, als we even op gelijke manier denken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dan zit het nog steeds niet lekker. Het irriteert heel erg.
Ik ben niet zo genegen naar conformisme nee. Vind het een beetje zielig eigenlijk, van die karikatuurtjes allemaal.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef charon het volgende:
[..]
Dat is alleen jouw persoonlijke probleem, en dus niet belangrijk, als we even op gelijke manier denken.
Als je met klanten wilt werken, zul je wat zij vinden voorop moeten stellen en je moeten conformeren.
Ervaar je dat als bedreigend?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Waarom zou ik dat als bedreigend ervaren
Overigens:
[ afbeelding ]
Zeer fraai imo
Ik 'gelukkig' ook niet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maar ik zit dan ook niet in de sales.
goed pak!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Zeer fraai imo
Ben je dat Rekkie? Heel mooiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Zeer fraai imo
Ik heb ook wel pakken in de kast hangen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef charon het volgende:
Ook als je niet in de sales zit, heb je wel baat bij een goed pak.
Al was het alleen maar omdat hier en jarenlange optimalisatie plaatsgevonden heeft om het mannelijk lichaam zo voordelig mogelijk uit te laten komen.
Bij trainingspakken zijn we nog niet zo ver.
Maar zoals gezegd, iedere gelegenheid zijn kleding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |