quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
*Zucht* ik haat farfallus ook hoor, maar kom op het was wel een sneer nadat ze jou op een truttige manier verweten had de OP niet gelezen te hebben.
ik vind PF tof!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
*Zucht* ik haat farfallus ook hoor, maar kom op het was wel een sneer nadat ze jou op een truttige manier verweten had de OP niet gelezen te hebben.
oh ja, was dit sarcastisch over " ik sneer nooit", of ben je verbaasd dat ik je tof vind?quote:
Dat tweede gedeeltequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, was dit sarcastisch over " ik sneer nooit", of ben je verbaasd dat ik je tof vind?
Gewoon een boterhammetje uit je tas pakken en die voor de counter oppeuzelen en daarna pas vertrekken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef sjeppert het volgende:
gewoon extra rustig alles inpakken en skeit aan hebben
TS is vrouwquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een randdebiel ben jij, een pasje in een mapje in een tasje in een tasje? Doe normaal
Ah, een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
TS is vrouw\
Ze kan het dus niet helpen
Er staan ladingen inhoudelijke reacties. Dat iemand het niet met je eens is, of aantoont dat je mutsig bezig bent, betekent niet dat ze niet inhoudelijk reageren. Maar goed, aan het witte tasje te zien ben je ook niet gewend om ongelijk te krijgen. Jou ongelijk geven betekent meestal of niet meer gepijpt worden of een klap op je bek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip en de eerste inhoudelijke reactie
Ik snap het wel. Je kan dat tasje toch ook wel 3 stappen van de toonbank in je plunjezakgeval doen zodat zij de volgende klant kan helpen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan wil ik alles weer terug doen in de omgekeerde volgorde.
Staan ze je altijd weg te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ding-Ding-Ding we have a winner comment!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je kan dat tasje toch ook wel 3 stappen van de toonbank in je plunjezakgeval doen zodat zij de volgende klant kan helpen?
Je bent zeker ook pas je pasje gaan zoeken onderin die giga tas van je toen zij het al lang op de kassa had aangeslagen.....muts
En dan vind je het vreemd dat mensen je weg kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben prima georganiseerd!
Deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
Een rits krijg je met 1 hand dicht, ik krijg met 1 hand mijn jas dicht, mijn tas enzovoortsquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En rits moet je met twee handen dicht doen. Dus nee ik heb geen handen over.
Ik ook, maar ik doe ook niet zo debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
TS is vrouw\
Ze kan het dus niet helpen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jou ongelijk geven betekent meestal of niet meer gepijpt worden of een klap op je bek.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER GODVERDOMME OPEN JE EIGEN TOPIC!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |