Ok have fun..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Scarify het volgende:
[..]
haha ja weet je wat het is, ik heb die op NL zodat mijn ouders (mochten ze ooit BR gaan kijken) er nog wat van snapten..
Naja ik zal em nu maar op Engels zetten
dank voor de hulp, en nu ben ik echt ff paar uur weg
Nou het is gewoon lomp, vooral de meeste trophies. Standaard is gewoon engels en al het andere is (meestal niet geweldig) vertaald. Tja t blijft een persoonlijke keuze, maar denk dat de meeste het wel doen, aangezien die Uncharted/Infamous/Killzone2/Rachet&K niet nederlands willen spelen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
Beloof me dan dat je je volgende playtrough in engels probeert even, geloof me, je wil nooit meer terugquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Wie is het dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Ja dat is Lebbis, dat vond ik juist wel cool.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:
-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters
Dit zijn er toch echt 4
Hoe kan dit? ik maak me zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wilde goed spelen, maar omdat ik zo ontzettend slecht kan mikken, werd ik wel evil. :/quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Scarify het volgende:
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt![]()
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goedeZakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan twee minuten later zonder moeite ineens in beeld: 'Right Back At Ya (X2)'![]()
Maar goed, nu nog een zooi districts clearen, 11 shards, een paar high falls en dan nog een keer spelen als goede Cole.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen nog een paar stunts en Blast Shards halen. Daarna op Evil (hard) spelen.
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaafVooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.
Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).quote:Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
Wat wil jij dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijnKlote PlayStation controllers
Probleem bij open wereld game bij mij is dat ik nooit weet waarmee ik bezig ben, waar ik vandaan kom, en wat ik moet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijnKlote PlayStation controllers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |