abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69666662
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
pi_69666692
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Scarify het volgende:

[..]

haha ja weet je wat het is, ik heb die op NL zodat mijn ouders (mochten ze ooit BR gaan kijken) er nog wat van snapten..
Naja ik zal em nu maar op Engels zetten

dank voor de hulp, en nu ben ik echt ff paar uur weg
Ok have fun..
Je ouders kunnen geen engels?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69666759
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
Nou het is gewoon lomp, vooral de meeste trophies. Standaard is gewoon engels en al het andere is (meestal niet geweldig) vertaald. Tja t blijft een persoonlijke keuze, maar denk dat de meeste het wel doen, aangezien die Uncharted/Infamous/Killzone2/Rachet&K niet nederlands willen spelen...
pi_69666865
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.

En het spel bevat ook best groffe opmerkingen in het Nederlands die best aardig zijn!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_69666897
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Beloof me dan dat je je volgende playtrough in engels probeert even, geloof me, je wil nooit meer terug
pi_69667019
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:27:54 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69667083
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
Wie is het dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_69667671
:s ik vind Nederlandstalige menu's altijd wel gewoon relax, en ja ofc kunnen mn ouders Engels, maar ze zijn geen techniek wonders..
Zolang het spel maar Engels is vind ik het prima.. Nederlandse spellen bah.. die stemmen zijn gewoon raar
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:30:05 #209
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69691685
bedankt voor de info van waar ik ben enzo

damn it gewoon te weinig tijd om te spelen, gelukkig komt prototype een weekje later.

ps. the Uncharted beta key is niet meer beschikbaar.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:31:21 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_69693321
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wie is het dan?
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:17:42 #211
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69694841
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is Lebbis, dat vond ik juist wel cool.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_69702797
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:

-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters

Dit zijn er toch echt 4

Hoe kan dit? ik maak me zorgen
pi_69705459
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:

-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters

Dit zijn er toch echt 4

Hoe kan dit? ik maak me zorgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69736417
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goede Zakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:35:40 #215
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69737309
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Scarify het volgende:
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goede Zakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
Ja, ik wilde goed spelen, maar omdat ik zo ontzettend slecht kan mikken, werd ik wel evil. :/
pi_69745231
Ik zit nu op 49%, maar die stunts zijn echt lastig. Ik heb er maar 11 uit 21. Voor de rest is het wel een dope spel. 't is fucking verslavend..
pi_69746184
Gisteren eindelijk 'Right back at ya' unlocked!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan twee minuten later zonder moeite ineens in beeld: 'Right Back At Ya (X2)'

Maar goed, nu nog een zooi districts clearen, 11 shards, een paar high falls en dan nog een keer spelen als goede Cole.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:51:27 #218
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69746298
is inderdaad een gaaf spel, heb enkel de demo, maar daar moet ik het ook maar even mee doen

ik vind persoonlijk ook engels altijd beter klinken, maar dat omdat 9/10 de engelse stemmen beter klinken en ik sommige uitspraken etc. beter vind in het engels
maar aan de andere kant: nederlands is wel onze taal he en zo slecht vind ik het niet klinken
He walks amongst us, but he is not one of us
pi_69776903
Ik vond Uncharted in het Nederlands ook best goed eigenlijk. Ik vind het toch wel van kwaliteit getuigen als een game dat goed voor elkaar weet te krijgen.
pi_69782473
Heb inFamous net uitgespeeld. Wat een bawzen spel. Het einde is wel dope.
SPOILER
Moet alleen nog een paar stunts en Blast Shards halen. Daarna op Evil (hard) spelen.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:16:33 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69790075
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaaf Vooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.

Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 7 juni 2009 @ 12:22:27 #222
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_69790207
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaaf Vooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.

Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 7 juni 2009 @ 12:24:29 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69790255
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).

Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijn Klote PlayStation controllers
pi_69790454
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijn Klote PlayStation controllers
Wat wil jij dan?
L1 & R1 is toch heel goed werkend?
  zondag 7 juni 2009 @ 12:31:49 #225
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_69790465
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).

Probleem bij open wereld game bij mij is dat ik nooit weet waarmee ik bezig ben, waar ik vandaan kom, en wat ik moet doen Meestal loop ik dan gewoon een beetje rond, en dan ben ik het al snel zat Had ik bij GTA Chinatown wars ook Maar zoals ik zei, ik ga die demo nog wel een keer spelen, want die had ik dus niet uitgespeeld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')