quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb _ALTIJD_ mn games eerder dan de datum op internet, infamous had ik, woensdag.
Woensdag pasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb _ALTIJD_ mn games eerder dan de datum op internet, infamous had ik, woensdag. Prachtig spel trouwens, jammer dat het NEDERLANDS is, en ik momenteel zonder internet zit (bij mij thuis). Dat is erg rot.
Nouja, volgende week Prototype toch?
Krijg je spijt van, 1e playtrough goed, 2e playtrough slecht, is de beste ervaring zegt amerika (gamefaqs)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:21 schreef marcek het volgende:
I'm becoming a badass.
Schijt aan dat lieve gedoe
Gigawatt Bladesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die extra power die je krijgt met die code?
Schijt aan wat amerika zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Krijg je spijt van, 1e playtrough goed, 2e playtrough slecht, is de beste ervaring zegt amerika (gamefaqs)
Moet je eens 10x het water in rijden, 10x hetzelfde plonsjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef janrad het volgende:
Jee net FUEL gehaald en Infamous laten liggen. Had ik beter andersom kunnen doen. Niet dat Fuel zo slecht is maar hij valt wel wat tegen. Grafisch redelijk. Gameplay ook wel maar niet bijzonder. Het geluid is echter om te janken. Het is net of ze een electrisch scheerapparaat hebben gebruikt voor het geluid van de auto's. Wat wel leuk is, is dat je 14000 km tot je beschikking hebt. Nee echt bijzonder is Fuel niet. Morgen alsnog Infamous halen bij bartsmit ofzo
.
Jij hebt hem dus ook gekocht ? Ja idd 10 het zelfde plonsje en altijd het zelfde piepende banden geluid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens 10x het water in rijden, 10x hetzelfde plonsje
Je had eerst dit moeten lezen voor je m kochtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus ook gekocht ? Ja idd 10 het zelfde plonsje en altijd het zelfde piepende banden geluid.
Omdat de good guy leuk is, zodat je het verhaal "normaal" uit speelt, als je dan klaar bent ga je verder met bad guy en dan kan je lekker alles slopen wat je wilt, de perfecte afsluiter, het is zonde als je het anders om doet, dan word je gelimiteerd in wat je kan, terwijl je het eigenlijk wil blijven doen...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Waag-hals het volgende:
Ben alweer halverwege met de goede held, na eerst een evil bastard te zijn geweest.
Waarom zou andersom beter zijn? Vanwege het verhaal toch niet? De powers?
Ach wat, ik doe het lekker op mijn manier.
Heb het met water gedaan is nog wel wat maar je ziet het niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:31 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die de SE heeft:
Hoe na-sticker-verwijderen-plaksel weg te krijgen?
Ik niet, maar hun weten het wel, ik volg dat board nogal, en die vraag komt zeker een paar keer per dag voorbij, even searchen of de boel doorscrollen dusquote:Op maandag 1 juni 2009 18:43 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Heb het met water gedaan is nog wel wat maar je ziet het niet meer.
Gelijk een vraagje heb infamous uitgespeeld. (1 van de beste einde ooit)
Alleen probeer ik nu stunts te halen en al me eilanden zijn 100 % en nu moet ik een conduit verslaan met thunderdrop weet iemand waar ik nog 1 kan vinden ?
heb ik van jou geleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |