abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60135961

Release: Spring 2009
Developer: Sucker Punch (bekend van de Sly Racoon reeks)
Publisher: SCEE
Genres: Free Roaming
Contents: Singleplayer, Multiplayer nog niks over bekend

Info:
quote:
Eén van de games die Sony aankondigde bij de launch van de PlayStation 3 was inFamous, een free-roaminggame die je de keuze zou laten of je goed of slecht werd. Veel meer was er tot op heden niet bekend over de game, maar de huidige editie van het blad GameInformer geeft ons wat meer inzicht in de game.

Het spel speelt zich af in de fictieve stad Empire City dat bestaat uit drie eilanden. In het begin kijk je uit over de stad terwijl een enorme explosie niet minder dan zes huizenblokken in een soort Ground Zero verandert.
De camera gaat vervolgens naar het epicentrum van de explosie waar de speler de hoofdpersoon Dylan ziet wankelen.

Dylan is zich niet bewust van zijn bovennatuurlijke gaven en heeft er derhalve weinig controle over. Tijdens de game zul je je krachten beter leren te beheersen en verder evolueren. Deze krachten kun je gebruiken om de stad te herbouwen of om hem verder af te breken. Een voorbeeld van het gebruik van je krachten is dat je vijanden kunt frituren met je elektriciteitskrachten om ze daarna van een brug af te werpen, maar je kunt ze diezelfde power gebruiken om generators te overbelasten om zo explosies teweeg te brengen.
Tijdens de game zullen ook andere figuren, ieder met hun eigen superpowers, in Empire City opduiken.

Het gebruik van vuurwapens is per definitie uitgesloten, omdat de krachten van Dylan dat niet toelaten. Als hij een pistool vast zou pakken, zou het buskruit van de kogels in het wapen ontploffen. Je superkrachten zullen ook op andere manieren in de weg komen te staan tijdens de game.

Developer Sucker Punch heeft aangegeven dat de superkrachten van Dylan en de verhaallijn die zich ontwikkelt gedurende het spel bedoeld zijn om de gameplay te ondersteunen. Verder bieden ze simpele controls om moeilijke acties uit te voeren.
Verder is inFamous niet opgebouwd zoals andere free-roaminggames. Je zult niet van missionmarker naar missionmarker gaan, maar tijdens de game zal het verhaal zich blijven ontwikkelen. Zo kun je een bloedende en gillende vrouw tegenkomen terwijl je onderweg bent om een bom te ontmantelen. Je zult dan moeten kiezen of je de vrouw gaat helpen, waardoor er minder tijd overblijft om de bom onschadelijk te maken. Je keuze beïnvloedt hoe de wereld jou ziet.

Dit alles heeft invloed op je karma, dat weer invloed heeft op hoe burgers tegenover jou staan. Ze kunnen je helpen in gevechten, tegen je vechten of je gewoon negeren. Daarnaast heeft karma invloed op hoe je superpowers zich ontwikkelen.
Media:

inFamous: Debut Trailer E3 2007

inFamous: E3 2008 Trailer

Toppertje in wording
pi_60136545
You know it!
pi_60136585

woensdag 16 juli 2008 @ 10:57:12 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60139623
tvp

Erg vet spel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60140130
MEGATON
pi_60145107
http://www.gamespot.com/video/942025/6194158/infamous-e3-2008-stage-show-demo?menu=&qs=LittleBigPlanet&x=14&y=11

Doordat je het gebruik van elektrische krachten op zo'n leuke manier kunt gebruiken verlang ik gewoon niet naar traditionele wapens.

Ziet er echt tof uit
pi_60145537
Holy fuck, ik was eerst licht skeptisch maar dit is echt SUPERvet

INFAMEGATON!
pi_60145730
Fruit
pi_64181752
Even een vette schopje.

IGN Exclusive Preview
quote:
During my demo, I didn't have to inch him along because I was afraid of him falling; I got to just run and have fun. The second big part to this climbing system is how great it looks. We've seen Spider-Man, Lara Croft, Nathan Drake, and hundreds of other videogame heroes climb walls and shimmy on ledges, but I don't think I've ever seen so many varied animations for this kind of movement as I saw in my snapshot of Infamous. When Cole's hanging from a rooftop, he's got one foot planted next to his hands. When he's on a windowsill, Cole's pressed as close and he possibly can be to that wall. The character's body really gives you the feel for how these moves would go.
quote:
Infamous was already one of my most anticipated games of 2009, but this hands-on has propelled it to the top of that list. Since Spider-Man 2, I've been waiting for a developer to capitalize on the formula that combines an open-world adventure with kickass comic book storytelling. Although my taste was way too brief -- I have no idea how side missions will play out, how smart the NPCs on the street are, etc. -- Infamous did nothing but impress when I played it. If you dig superhero stories or the idea of a good guy in GTA gets you all warm and fuzzy, it's going to be a very, very good spring.
Gameplay Trailer

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyberia18 op 20-12-2008 17:49:30 ]
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:49:05 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64182009
BooYa!

Er zweeft ook ergens op FOK!games nog een preview die ik heb geschreven. inFamous is voor mij dé game om een PS3 te gaan kopen volgend jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_64182346
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
pi_64182415
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Vendris het volgende:
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
pi_64183970
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
Dat is alleen maar beter, crackdown was uitermate vermakelijk, dus deze komt zeker in huis
pi_64799752
Persoonlijk denk ik dat het bij deze game teveel om de powers gaat en daardoor snel saai wordt. Maar misschien heb ik 't verkeerd en wordt dit een topgame. Ben nog niet zo gehyped iig.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:51:32 #16
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_64914400
Ik heb meer mijn vraagtekens bij het verhaal.... en die loop-animatie vind ik nog steeds 'erg apart'.
Maar vooralsnog lijkt me dit leuker dan Prototype.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_64941276

[ Bericht 72% gewijzigd door robbolo op 12-01-2009 11:16:10 ]
pi_66787932
quote:
inFamous Date, Demo, and Art revealed

We know many of you have been wondering when urban hero Cole McGrath and his electrifying arsenal of superpowers is coming to a town near you. Well, we want to share with you today that inFamous will be launching worldwide this June, and here’s a first look at the front-of-box for the title:

Another question many of you have been asking is: will there be a demo? And, the answer is yes. We’ll have more details on when and how the demo will be available shortly. Stay tuned for a new trailer next week as well of loads of other inFamous goodies from the Sucker Punch crew this month…
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:04:00 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788021
Juni!

Demo!

ZOMG!

Ze gaan gewoon RECHTSTREEKS de strijd aan met Prototype
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_66788228
En die gaan ze nog winnen ook.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:12:56 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788280
Wat is 'winnen' in dit geval? Hogere reviewscores? Meer sales? WAT?
pi_66788331
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:18:49 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788443
Ik help het je hopen. Zelf wacht ik nog even af
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:20:40 #25
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_66788491
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
Infamous
Ik ben hyped, gaat volgens mij wel wat dieper dan prototype

Ik wil de DEMO, en wel nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')