Boeiend met zijn 2 is altijd beterquote:Op zondag 20 juli 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh shitnou moet ik het ook nog doen ook
![]()
En als je dichter bij huis op kon stappen had je wel op een goederentrein willen springen om te kijken waar je uitkwam?quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Sorry, Arnhem is voor mij wat te ver.
Maar het lijkt me idd supervet.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:38 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Boeiend wat kan er nou misgaan, zolang je maar niet op een of andere gevaarlijke trein springt met vloeistoffen erin. en als je gepakt wordt is het gewoon een grapwe bedoelen er niks mee gewoon pubergedrag
Oh jawel, ik zal het ooit nog wel een keer doen hoor, maar je hebt mensen nodig die tijd, lef en wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:25 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En als je dichter bij huis op kon stappen had je wel op een goederentrein willen springen om te kijken waar je uitkwam?![]()
Dit kan geregeld worden :quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Moet wel wat dingen regelen,
- Voedsel wat 2 weken goed blijft.
- Water of course, paar liter spa.
- Wereldwijd geaccepteerde creditcards.
- Accu's voor de camera.
- Nood Batterij voor me nokia.
- GPS om ziekenhuizen te vinden, zit al in mobieltje.
- Compacte slaapzak.
- Paracetamol en anti diarree pillen.
- Mini digitaal woordenboek met alle talen.
Er zijn toch al drie mensen -_-''quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:33 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zijn er nog mensen die dit aandurven?
Een groepje van 3 zou perfect zijn.
Na die reactie dacht ik dat hij zich voor de lol aanmeldequote:Op zondag 20 juli 2008 22:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh shitnou moet ik het ook nog doen ook
![]()
Nouja het zou me niet verbazen als hij niet mee zou doen (het is een Arnhemmer )quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Na die reactie dacht ik dat hij zich voor de lol aanmelde
voedsel :quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Moet wel wat dingen regelen,
- Voedsel wat 2 weken goed blijft.
- Water of course, paar liter spa.
- Wereldwijd geaccepteerde creditcards.
- Accu's voor de camera.
- Nood Batterij voor me nokia.
- GPS om ziekenhuizen te vinden, zit al in mobieltje.
- Compacte slaapzak.
- Paracetamol en anti diarree pillen.
- Mini digitaal woordenboek met alle talen.
Dan gaan ze zeuren als er schade ontstaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:52 schreef Niek. het volgende:
Hoe gaan jullie het doen, al wat goederentreinen bekeken en onderzocht hoe je je gaat vast houden? Misschien is het makkelijkst nog wel zo'n trein met daarop nieuwe auto's, zou me niets verbazen als die niet op slot zijn, zou je dus gewoon in kunnen gaan zitten
Als we echt met zn 3en gaan doe ik wel echt mee, maar ik weet zo goed als zeker dat we het toch alle 3 niet doorzettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:41 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Nouja het zou me niet verbazen als hij niet mee zou doen (het is een Arnhemmer )
Ik doe mee je hebt mijn woordquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als we echt met zn 3en gaan doe ik wel echt mee, maar ik weet zo goed als zeker dat we het toch alle 3 niet doorzetten
Hoe willen ze daar achter komen, je stapt in, en stapt uit voordat de auto's eraf worden gereden, en waar zou je anders willen gaan zitten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeuren als er schade ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |