Waar is het normaal gesproken op/aan bevestigd? Lijkt een beetje op een behuizing voor een thermostaat en misschien zit die er ook wel inquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:33 schreef Sputnik het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heet dit ding ook alweer, het is uit een amerikaanse auto.. maar ben de naam kwijt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Gray-pipe-with-a-yellow/brownish-vergiet-thing-on-it.
Dacht ik.
Gezien de verkleuring van het gatendinggeval, is het iets dat in een oliecircuit hoort?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:33 schreef Sputnik het volgende:
[ afbeelding ]
hoe heet dit ding ook alweer, het is uit een amerikaanse auto.. maar ben de naam kwijt
Dacht ik.
Dacht ik.
Klinkt als de oplossing!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:36 schreef GauloisesBlauw het volgende:
Dacht ik.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef iamredleader het volgende:
Jouw onderdeel hoort naast het 710-onderdeel.
[ afbeelding ]
succes!
hahaquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
succes!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Vacuumdeel van de carterontluchting, zit op de elleboogfitting vlak vóór het gasklephuis gemonteerd van een Volvo 850.
Haahaha.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:30 schreef Maisnon het volgende:
Dit lijkt me een essentieel onderdeel voor een kledingrek
droogquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
succes!
quote:
quote:
En voor de mensen die de bijbehorende grap nog niet kenden:quote:
fok die aapen ;-)quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hier ook al?
Ik dacht dat ik met dat soor tvragen alleen op AAP gestoord werd
Altijdquote:
OMDG!!!!!!!..quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
[..]
En voor de mensen die de bijbehorende grap nog niet kenden:
A few days ago I was having some work done at my local garage. A blonde came in and asked for a seven-hundred-ten. We all looked at each other and another customer asked, "What is a seven-hundred-ten?"
She replied, "You know, the little piece in the middle of the engine, I have lost it and need a new one." She replied that she did not know exactly what it was, but this piece had always been there.
The mechanic gave her a piece of paper and a pen and asked her to draw what the piece looked like. She drew a circle and in the middle of it wrote 710.
He then took her over to another car which had its hood up and asked "Is there a 710 on this car?"
She pointed and said, "Of course, its right there."
This is what she pointed to...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |