TS is toch al 21. Daardoor gaat het uurloon ook omhoog lijkt mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
geen idee, hoor.
Maar met 3x13 uur a 4 - 6 euro, zou ik gokken op 160 tot 240 per week.
Gaat de vader subsidie aanvragen o.i.d.?
onzin, 10 euro per uur is voor iemand die de 20 gepasseerd is toch echt wel een soort minimum hoor. je kan anders ook wat gaan doen dat beter verdient. als ze een of ander 16-jarig kutje op de job willen voor 6 pleuro het uur dan doen ze dat maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:54 schreef Niek. het volgende:
Je slaapt, die tijd krijg je half loon.
Bij 10euro is dit dus:
19:00 - 24:00 10 euro per uur = 50euro
00:00 - 08:00 5euro per uur = 40euro
Ik vind 10euro per uur als oppas wel aan de erg hoge kant, zou eerder uitgaan van ongeveer 5 tot 8 euro per uur en als je slaapt dus tussen de 2,5 en 4.
Dan zou je uitkomen op een bedrag van tussen de 45 en 72euro per avond/nacht.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
geen idee, hoor.
Maar met 3x13 uur a 4 - 6 euro, zou ik gokken op 160 tot 240 per week.
Gaat de vader subsidie aanvragen o.i.d.?
Ik verdien nog geen 2euro per uur en heb werkweken van 60 a 75 uurquote:Op woensdag 16 juli 2008 04:04 schreef fyah het volgende:
[..]
onzin, 10 euro per uur is voor iemand die de 20 gepasseerd is toch echt wel een soort minimum hoor. je kan anders ook wat gaan doen dat beter verdient. als ze een of ander 16-jarig kutje op de job willen voor 6 pleuro het uur dan doen ze dat maarmet je slaaploon ben ik het dan wel weer eens
met 2 kinderen krijg je (bijna) 2 keer zoveel als met 1 kind, toch?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zelf gastouder en verdien per uur 7.90 met 2 kinderen. Dus Als je dit werk zwart doet, kun je makkelijk wel 8 a 10 euro vragen. Is het wit (subsidie enzo) Dan is het maar iets van 5 tot 8 euro per uur.
Niks hoor. Niet bij mijn bureau.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:39 schreef avonne het volgende:
[..]
met 2 kinderen krijg je (bijna) 2 keer zoveel als met 1 kind, toch?
Hou er wel rekening mee dat je onder 'licht huishoudelijk werk' waarschijnlijk moet verstaan: heel het huis poetsen, afwassen, strijken, wassen etc etc dus minimaal 3 uur per dag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:45 schreef h1ll1e het volgende:
De bedragen die genoemd worden zijn meestal wel redelijk. Het minimum dat ik waarschijnlijk ga vragen is 50 euro per dag. Dus 150 euro per week. Dus 450 euro per maand. Dat is voor mij als student mooi meegenomen. Al is het door de taken die ik moet doen, zoals: eten maken, evt. helpen met huiswerk, licht huishoudelijk werk. Best wel weinig. Ik ben erg benieuwd wat die man (naam ga ik niet noemen) zelf er voor wil geven. Dat weet ik morgen pas. Dat zal ik dan ook zeker hier op het forum zetten.
Vergeet pijpen niet.quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:24 schreef FB14 het volgende:
Hou er wel rekening mee dat je onder 'licht huishoudelijk werk' waarschijnlijk moet verstaan: heel het huis poetsen, afwassen, strijken, wassen etc etc dus minimaal 3 uur per dag.
Als je een broek moet strijken dan is dat inclusief de pijpen natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |