quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:31 schreef cindy10 het volgende:
nou weet ik nog niet,met welke vlucht je gaat eric!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je wilde hem uitzwaaien?
[ afbeelding ]
Trouwens bananen eten doe ik zelf bij mn vriendje,dus laat daar geen misverstand over ontstaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 06:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je wilde hem uitzwaaien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Trouwens bananen eten doe ik zelf bij mn vriendje,dus laat daar geen misverstand over ontstaan![]()
Hier ook, in het verleden namen we zo weinig mee dat het mee kon bij de handbagage, helaas is die tijd geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef Huubdgk het volgende:
ik neem nooit bijna niets mee, 2 spijkerbroeken, 2 overhemden, 2 polo's en voor de rest, korte broeken en 2 zwembroeken, beetje ondergoed en sokken, 1 paar slippers en toilet tas... zoiets
Amanda!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:34 schreef Huubdgk het volgende:
het pandje is idd helemaal ronddus dat klopt zij zoekt personeel
Verder goed Disanaquote:
LOL, ja hoor. Amanda heeft toch een 'diploma'? En hoezo in een paal hangen... hoe vaak hebben we haar er niet uit zien glijden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Verder goed Disana?
Die Amanda, tjonge wat zal er van haar terecht komen, samen met Lieke in een paal hangen
Ja maar, ja maar, ze heeft toch al haar papieren.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:36 schreef Huubdgk het volgende:
hahahha, uhm zullen we maar niet doen? er moet geld worden verdiend zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |