Heb je ook fansquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:49 schreef sunny16947 het volgende:
Dus je hebt toch nog fans. Lieve nog wel. Als ik sommige posten zie hier dacht ik dat je er geen een meer had. Nou ja ik ook wel hoor.
Ik las het!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dag schat! Ben er maar heel effies.. Moet de helft van m'n koffer nog inpakken...
Nou ja pakken, je paspoort en je bankpasje, veel meer heb je niet nodig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:50 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dag schat! Ben er maar heel effies.. Moet de helft van m'n koffer nog inpakken...
Tuurlijk heb je fans!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja! En veel ook gelukkig!!
Ach die wauwelaars...die doen het erom... Je kunt niet met iedereen vriendjes zijn
Sensilube ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja pakken, je paspoort en je bankpasje, veel meer heb je niet nodig.
en ze is dyslectisch. Schrijft zowiezo niet veel volgens mij. Nooit een brief van haar gezien in of na de kooi.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ze nooit, "voelt" niet goed![]()
Echt wel: 3 strandlakens, 3 paar slippers, 2 paar sneakers, beautycase, zwembroeken, spulletjes voor Syl, 10 outfits en ook nog maar een vestjequote:Op woensdag 16 juli 2008 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou ja pakken, je paspoort en je bankpasje, veel meer heb je niet nodig.
potje vaseline?quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sensilube ook nietSpuug vind ik zo banaal....
Drop en pindakaasquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Echt wel: 3 strandlakens, 3 paar slippers, 2 paar sneakers, beautycase, zwembroeken, spulletjes voor Syl, 10 outfits en ook nog maar een vestje
Er wou iig niemand met yvonne mee, dat weet ik welquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Gaat er iemand naar de fandag van Jaap en Huub op zondag 3 augustus?
Enkelen zouden wel willen, maar zijn op vakantie.
Heeft iemand zich al opgegeven?
Dank je!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:55 schreef sunny16947 het volgende:
Vond het bij Palma weer heel gezellig. Heb Mariël nog even gesproken. Lieve meid. Dus zet de bloemetjes maar lekker effe buiten in Barcelona. En vooral een heel spetterend feest zaterdag.
ikke niet..ben dan ook op vakantie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
3x is scheepsrecht..'t arme vrouwke is vast bont en blauw na al dat vallen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dank je!
Palam had het ook hee lgezellig![]()
(laatste keer)![]()
Ik gebruik alleen op siliconenbasisquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sensilube ook nietSpuug vind ik zo banaal....
Nee, 400km heen en terug is me net even te ver.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:58 schreef tuinfluiter het volgende:
6 dagen *0*quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:00 schreef sunny16947 het volgende:
Sjees Eer hoe lang ga je? Of wordt het 3x per dag verkleden net als in de kooi hahahaha.
Nou hup pakken die handel en we zien je wel weer terugquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
6 dagen *0*
Maar als ik terugkom midden in de nacht ga ik gelijk door naar Amsterdam voor de afterparty van Roze Maandag in Tilburg en de dag erop heb ik een feestje t.g.v. Fashion Week Amsterdam... dus er moet gewoon veel mee
Daarnaast wordt 't 30 graden en zweet ik me de tering dan, dus vaak verkleden
Treinkaartjes zijn voor 14,95 te koop op eBay voor een dag onbeperkt reizenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:05 schreef sunny16947 het volgende:
Moet nog wel effe sparen want godsknonne was dat ov duur zeg. en dan straks geeneens meer een toilet in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |