quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:52 schreef SCH het volgende:
Hij heeft maar een klein dingetje tussen zijn stokjes
Sop! zoef, ik glij spontaan van mijn stoel door de kamer heen!quote:
Kom maar doorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ben in de rouw![]()
Heb heerlijke Brazilian Waterpoloers ontdekt, doen ze niet mee
ps, Pic's zijn op verzoek toch beschikbaar![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jogadores
[ afbeelding ]
Conrado Bertoluzzi
![]()
![]()
ooooooooooh oehhhquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:26 schreef SCH het volgende:
Ik ben op dreef, zeiler Ben Ainslie, Engelse Finnzeiler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel knus staan, zo naast de tissuesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:15 schreef SCH het volgende:
lelijke tattoos.
Ik heb een notitieblokje bij de tv gelegd. Kan ik meteen de hunks noteren!!!
Geen dankquote:
Wacht nou maar even tot de games begonnen zijn, dan zien we ze straks in horde voorbijkomen. Morgen al bij het beachvolleybal en het turnenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Weet niet of je zelf al op speurtocht bent geweest, maar kan je vertellen: "het valt zo niet mee "
Zie ik een lekker ding, google hem en blijkt hij zonder helmpje of bril echt te lelijk te zijn
Ja heerlijk !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wacht nou maar even tot de games begonnen zijn, dan zien we ze straks in horde voorbijkomen. Morgen al bij het beachvolleybal en het turnen![]()
Wel fijn dat het zo vroeg is, dan heb ik nog een odol.
quote:De Kroatische handballer Ivan Cupic heeft een streep moeten zetten door zijn deelname aan de Olympische Spelen na een bizar incident tijdens een trainingskamp.
De 22-jarige Kroaat gleed uit en bleef met zijn trouwring achter de metalen draad van een hekje hangen. Daarbij verloor Cupic een deel van zijn vinger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |