mijn god, daar kan ik overheen stappen als ik m'n benen een beetje optil.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:19 schreef Malahide het volgende:
Er werd net gezegd dat hij maar 1.55 m is. Past zo in mijn broekzak!
Goed gezien van mij. Wat een hunkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
![]()
dank je schat!
Paul Biedermann heet die Duitser. Mwahh![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die bovenste foto heeft hij wel een heel lief gezichtje en zou ik hem wel spontaan kunnen knuffelen, maar op de hunkenladder scoort die Sasha toch echt hogerquote:
Nu valt het hele beeld van SCH vast in duigenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:11 schreef Malahide het volgende:
Ik was natuurlijk ook zo aardig geweest om de mooiste foto's van die Biedermann te plaatsen, want eigenlijk is het gewoon een nerd met bril en puisten.
[ afbeelding ]
Nope, deze maakt mij de pis niet lauw.
Nou... vergis je nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu valt het hele beeld van SCH vast in duigen
Oeh, deze meneer heeft inderdaad een hoge hug- en cutefactorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Malahide het volgende:
Benjamin Boukpeti, de held uit Togo. Won net een bronzen medaille bij het kanoën, de eerste medaille voor zijn land ooit (als ik me niet vergis).
[ afbeelding ]
Nee man, ik ben dol op dat soort kereltjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu valt het hele beeld van SCH vast in duigen
speerwerpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Wat kan Andreas? (behalve verleidelijk in de camera kijken?)
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:22 schreef Ciolekfan het volgende:
Gek gevoel om dit topic te bekijken![]()
Jajajajaaaaa ik zag em ook hij is echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:47 schreef Malahide het volgende:
Benjamin Boukpeti, de held uit Togo. Won net een bronzen medaille bij het kanoën, de eerste medaille voor zijn land ooit (als ik me niet vergis).
[ afbeelding ]
Wie is dit en kan je hem voor me inpakken?quote:
Ik ben zelf 15, dus het mag bestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:11 schreef BonJovi het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk malahide? want wtf je vond die gast van 14 wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |