bij de aldi dus niet hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Leugens. Dat met 1 en 2 cent is al lang afgeschaft
Ik voel me er niet te goed voor, ik vind het een KUT winkel. Kut assortiment, kut medewerkers.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:00 schreef Levitation het volgende:
Mensen die zich te goed voelen voor sommige winkels...
Ik geeft het meeste geld bij AH uit, in het weekend ga ik ook altijd bepaalde dingen bij de Lidl halen en zo af en toe haal ik wat dingen bij de Aldi. Maar dat komt vooral omdat AH en Lidl bij ons om de hoek zitten en de Aldi wat verder weg zit. Overigens is River Cola van Aldi niet te zuipen in tegenstelling tot Freeway Cola (quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel me er niet te goed voor, ik vind het een KUT winkel. Kut assortiment, kut medewerkers.
Doe mij dan maar de lidl.
pepsi smaakt best wel hoor. Ik geef het meeste geld uit bij de deka. Aldi zul je me zelden tot nooit zien. Grafwinkelquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geeft het meeste geld bij AH uit, in het weekend ga ik ook altijd bepaalde dingen bij de Lidl halen en zo af en toe haal ik wat dingen bij de Aldi. Maar dat komt vooral omdat AH en Lidl bij ons om de hoek zitten en de Aldi wat verder weg zit. Overigens is River Cola van Aldi niet te zuipen in tegenstelling tot Freeway Cola () van de Lidl.
Die drink ik sinds ik ColaCola min of meer boycot vanwege hun geniale hersenkronkel die verzon dat als je het productieproces goedkoper maakt, je de verkoopprijs best met 50% kunt verhogen.Oja, en Pepsi is bijna even smerig als River Cola.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |