Dat dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Leugens. Dat met 1 en 2 cent is al lang afgeschaft
Nou kom jij maar ff naar onze Aldi hier en gaan we kijke of ze 1 centen en 2 centen nog hebbenquote:
Nou nee bij de Aldi kan je nog steeds met dat grut betalen en krijg je het ook terug.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
fap fap fapquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef Malibu_sprite het volgende:
[..]
Geen leugen, ik stond vorige week ook raar te kijken toen ik 3.42 precies moest betalen ofzo
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Corba19 het volgende:
Dus ik ff in me broekzak kijke, komt 5 cent eruit, geef ik aan haar, wilt ze 4 cent teruggeven zeg ik geljik erachter aan, Nee Ik hoef het niet, ik ben niet gierig voor 4 centen..Gelijk Aldi uitgestapt.
TS smijt met geldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:06 schreef Corba19 het volgende:
TS winkelt bij Aldi
TS heeft geen geld
TS is een huilie
dus dan wist je dat het 1.01 euro was en niet 1 euroquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Nou kom jij maar ff naar onze Aldi hier en gaan we kijke of ze 1 centen en 2 centen nog hebben
Nee anders zou ik tog 1 euro en met 5 cent klaarstaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:13 schreef gers het volgende:
[..]
dus dan wist je dat het 1.01 euro was en niet 1 euro
die kassamiep zegt toch 1.01 euro en niet 1 euroquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Nee anders zou ik tog 1 euro en met 5 cent klaarstaan
En de cola was niet te zuipen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Ha-Ha noob! ik had 6 flessen cola en 20 witte bollen, dat kostte 5,04, maar ik had ook flesseningeleverd, dus ik zoeen flessenbon aan die miep geven EN TOEN KREEG IK ZELFS GELD ETRUG VAN MN BRIEFJE VAN 5!!!!!!!!
De bollen waren lekker
Duidelijk 0,0 Aldi ervaring.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef BdR het volgende:
De Aldi, daar kan je toch allerlei bekende producten kopen, maar dan met een andere naam..
Borky chips, Kica Cali cola, After Nine chocolaatjes
De ALDI heeft inderdaad veel namaakspul, het beveeilt ook geen aanbeveling om dat te kopen trouwens. Sommige dingen kun je overigens best bij de ALDI halen hoor, echter zou ik dingen als bier, cola, koffie etc gewoon bij een winkel halen die wel merken verkoopt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef BdR het volgende:
De Aldi, daar kan je toch allerlei bekende producten kopen, maar dan met een andere naam..
Borky chips, Kica Cali cola, After Nine chocolaatjes
niks mis meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Rosbief het volgende:
Gadverdamme man, brood van de Aldi![]()
Smerig ventje
Ik heb in mijn studententijd regelmatig boodschappen gedaan bij de Aldi, maar het brood was het enige dat ik ergens anders kocht. Brood van de Aldi is per definitie niet te vreten.quote:
Haha! He, is dat even een leuke woordgrapquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha! He, is dat even een leuke woordgrapHaha!! Halaldi
![]()
![]()
Hoe kom je erop?
![]()
![]()
![]()
Oh noes, stel je voor dat iemand je kut grap niet leuk vind.quote:
Lidl niet, ik kom er regelmatig en heb nog nooit centen hoeven betalen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de Aldi willen ze die dingen nog..geen geintje!!
Aldi en de Lidl zijn de 2 die het nog vragen
Ja hier jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Niet dus... is niet afgeschaft, wordt niet meer gebruikt, da's wat anders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:35 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Ja hier ja.
In Frankrijk daarentegen niet, dus daar had dit verhaal een stuk geloofwaardiger overgekomen.
bij de aldi dus niet hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
Ik voel me er niet te goed voor, ik vind het een KUT winkel. Kut assortiment, kut medewerkers.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:00 schreef Levitation het volgende:
Mensen die zich te goed voelen voor sommige winkels...
Ik geeft het meeste geld bij AH uit, in het weekend ga ik ook altijd bepaalde dingen bij de Lidl halen en zo af en toe haal ik wat dingen bij de Aldi. Maar dat komt vooral omdat AH en Lidl bij ons om de hoek zitten en de Aldi wat verder weg zit. Overigens is River Cola van Aldi niet te zuipen in tegenstelling tot Freeway Cola (quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel me er niet te goed voor, ik vind het een KUT winkel. Kut assortiment, kut medewerkers.
Doe mij dan maar de lidl.
pepsi smaakt best wel hoor. Ik geef het meeste geld uit bij de deka. Aldi zul je me zelden tot nooit zien. Grafwinkelquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geeft het meeste geld bij AH uit, in het weekend ga ik ook altijd bepaalde dingen bij de Lidl halen en zo af en toe haal ik wat dingen bij de Aldi. Maar dat komt vooral omdat AH en Lidl bij ons om de hoek zitten en de Aldi wat verder weg zit. Overigens is River Cola van Aldi niet te zuipen in tegenstelling tot Freeway Cola () van de Lidl.
Die drink ik sinds ik ColaCola min of meer boycot vanwege hun geniale hersenkronkel die verzon dat als je het productieproces goedkoper maakt, je de verkoopprijs best met 50% kunt verhogen.Oja, en Pepsi is bijna even smerig als River Cola.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |