Wanneer ik 30 benquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wel klote dat de kans groot is dat het bij jou altijd fappen zal blijven, of wanneer denk je voor het eerst onwennig aan je 12 jarige buurmeisje te frutselen?
Weet je moeder trouwens wel hoe jij je gedraagt op internet, zomgmoz?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:04 schreef zomgmoz het volgende:
kuttopic!
ik weet zelf niet eens hoe ik me gedraag op internetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je moeder trouwens wel hoe jij je gedraagt op internet, zomgmoz?
Indien nee, dan zal ik het haar vanavond eens vertellen.
neuh, ik moest alleen ff een kwaliteitstopic makenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Maar MouzerX, aan de hand van jouw topics krijg ik het idee dat je graag van die, met alle respect, zwakzinnige grapjes zoals "*knock* *knock* - Who is there?" maakt. Is dit correct?
Doe dan eens je best, dit is weer zo'nquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuh, ik moest alleen ff een kwaliteitstopic maken
ja i kweet het maar ik ha deen kwaliteitstopic verzonnen alleen nu ben ik hem weer vergetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe dan eens je best, dit is weer zo'n [ afbeelding ]-topic.
Denk eens aan de vierdaagse, de aardbeving op Rhodos, iets recents. RAR'etjes zijn zó 2002.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja i kweet het maar ik ha deen kwaliteitstopic verzonnen alleen nu ben ik hem weer vergeten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef GizartFRL het volgende:
Ey Ludo, met uitzondering van schrikkelkinderen van boven de 5 moedigen we hier geen sex met minderjarigen aan.
moest jij niet vroeg op bed omdat je morgen om 7 uur moet werkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier maakte ik ooit al ergens een grap over, maar ik vond het niet topic-waardig
Dát is waar. Ik ga nu ook als de sodemieter naar bedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:24 schreef DurQ het volgende:
[..]
moest jij niet vroeg op bed omdat je morgen om 7 uur moet werken
Me. I kill you.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Maar MouzerX, aan de hand van jouw topics krijg ik het idee dat je graag van die, met alle respect, zwakzinnige grapjes zoals "*knock* *knock* - Who is there?" maakt. Is dit correct?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:55 schreef Phrits het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Ladies and gentlemen, we got him:oMgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
Ladies and gentlemen, we got him:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik moest wel lachen![]()
Viswijfjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb overigens uit betrouwbare bronnen mogen vernemen dat TS deze RAR eventueel ruilt tegen viswijfje.rar.
Doe er je voordeel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |