abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60130901
In elk gebouw waar een kassa staat, kies ik weer de verkeerde rij uit.
Ik heb daar een antenne voor, ofzo.

Ga ik in de rij staan, gebeurd er weer iets onverwachts (klant heeft groente niet afgewogen of gaat zeiken om een 25ct bijvoorbeeld, ja ja principekwesties).

Ik zie mensen die na mij komen in een andere rij gewoon eerder de winkel vertrekken, terwijl ik nog in die rij sta

Ben ik nu de enige?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:45:37 #2
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_60130972
Ik denk het wel, als ze zoeen figuur met een antenne zien staan dan weten mensen niet meer wat ze moeten doen enzo, vergeten ze groente te wegen
I never workout
pi_60130989
Als er meer dan 2 kassa's open zijn is de kans dat je de verkeerde kiest groter dan dat je de goede kiest. Er is er namelijk maar 1 de snelste.

Statistisch gezien sta je dus vele vaker in de verkeerde rij.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60130991
Je moet dus altijd het tegen over gestelde doen van wat je eigenlijk wilt!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  Donald Duck held dinsdag 15 juli 2008 @ 21:46:44 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60131007
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_60131010
terechte klacht gebeurt mij ook altijd
vooral bejaarden die zijn altijd zo traag
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_60131021
Ik zoek altijd de leukste kassiere uit, dan het me eigenlijk niet zoveel boeien hoelang ik moet wachten.

Duurt het echt te lang dan zet ik mijn (zoals mijn vriendin dat noemt) boevige gezicht op richting de klant die voor het oponthoudt zorgt en dan schiet het opeens een stuk sneller op.
So we just called him Fred too
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:47:55 #8
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60131048
En dan nog het volk dat zwaar pissed raakt als je nee zegt op de vraag "mag ik even snel voor je, want blabla"
0 topics op naam. 14.gif
pi_60131078
De keren dat je in de snelle rij staat vergeet je altijd. Mensen onthouden het alleen als ze lang moeten wachten..
Onzin dus..
pi_60131081
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
dirkjan!
pi_60131105
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
Klinkt logisch
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60131123
Dat heb ik ook altijd weet je wat je moet doen je moet gewoon op een moment gaan als het heel rustig is. Laatst ook had er iemand een verkeerd artikel en dan al die mensen in de rij geirriteerd raken haha.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:50:59 #13
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_60131151
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Klinkt logisch
Maar dan is de kans op de snelste kassa nog minder dan 50%, de kans op de langzamste trouwens ook.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60131214
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar dan is de kans op de snelste kassa nog minder dan 50%, de kans op de langzamste trouwens ook.
Ik was nooit goed in wiskunde
  dinsdag 15 juli 2008 @ 22:12:09 #15
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_60131796
Bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60131920
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
Dat
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
En dat. Ik vind dat ze zo'n figuur voor de winkel moeten zetten en die oude knarren maar lekker naar huis moeten sturen op een zaterdag.

"Nee mevrouw, zaterdag is de winkel voor de mensen die nog WEL werken. U heeft de hele week al de tijd gehad, kom maandag maar terug."
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60132012
Ik kies altijd de langste rij uit...dan kan ik al die lekkere vrouwtjes in de winkel checken.

Ja, zo vaak zie ik verder geen vrouwen dusja
pi_60132188
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:19 schreef slindenau het volgende:
Ik kies altijd de langste rij uit...dan kan ik al die lekkere vrouwtjes in de winkel checken.

Ja, zo vaak zie ik verder geen vrouwen dusja
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60132282
Ik heb altijd last van die opgewarmde lijken (lees: bejaarde mensen) die op zaterdagmiddag (!!) ook hun boodschappen moeten doen. Hebben godverdomme de hele week de tijd, maar moeten ook uitgerekend op zaterdag als hardwerkend Nederland ongestoord boodschappen wil doen in de weg lopen. Tyf een eind op. Ik zal er wel niet mee om kunnen gaan
pi_60132431
Als jullie je er zo aan ergeren ga dan lekker in de ochtend of avond boodschappen doen, dan is het ook lekker rustig .
pi_60132721
Gewoon bij die mooie vrouw in de rij gaan staan...het probleem bij mij is dan vaak dat er net een of andere vuile stinkerd voor mij komt staan, zodat ik niet meer het heerlijke parfum van mijn mooie godin ruik...dan sta ik daar enkele minuten te walgen, ik vind het dan ook te beschamend om dan opeens van rij te wisselen..
night and day, you are the one
pi_60132946
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 22:34 schreef koeskoeskedoeskie het volgende:
Als jullie je er zo aan ergeren ga dan lekker in de ochtend of avond boodschappen doen, dan is het ook lekker rustig .
En dat zijn precies de tijden waarop veel artikelen of nog niet bijgevuld zijn of op zijn.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:01:52 #23
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_60133176
bekend probleem!
ik ook altijd!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_60133184
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In elk gebouw waar een kassa staat, kies ik weer de verkeerde rij uit.
Ik heb daar een antenne voor, ofzo.

Ga ik in de rij staan, gebeurd er weer iets onverwachts (klant heeft groente niet afgewogen of gaat zeiken om een 25ct bijvoorbeeld, ja ja principekwesties).

Ik zie mensen die na mij komen in een andere rij gewoon eerder de winkel vertrekken, terwijl ik nog in die rij sta

Ben ik nu de enige?
nee je bent niet de enige
wat wel helpt wat ik wel eens doe , is of die @&#^5 of 10 cnet betalen voor de klant die voor me staat
of de zak met wat er ook afgewogen moet worden van de band af graai en er ff een sticker voor maak (en nee ik druk dan niet extra met mijn vinger op de weegschaal )

maar moet ik wel zeggen dat het hier meestal de vakantiegangers het niet helemaal begrijpen en de kassieres niet verder kunnen spreken dan hun taal
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_60133261
Ik zou een praatgroep starten als ik jullie was.. mogen jullie één voor één jullie verhaaltje vertellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')