Klinkt logischquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
Je moet dus altijd het tegen over gestelde doen van wat je eigenlijk wilt!
Maar dan is de kans op de snelste kassa nog minder dan 50%, de kans op de langzamste trouwens ook.quote:
Ik was nooit goed in wiskundequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar dan is de kans op de snelste kassa nog minder dan 50%, de kans op de langzamste trouwens ook.
Datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:46 schreef Fha het volgende:
Je moet dus altijd het tegen over gestelde doen van wat je eigenlijk wilt!
En dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Bejaarden die op zaterdag boodschappen gaan doen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:19 schreef slindenau het volgende:
Ik kies altijd de langste rij uit...dan kan ik al die lekkere vrouwtjes in de winkel checken.
Ja, zo vaak zie ik verder geen vrouwen dusja
En dat zijn precies de tijden waarop veel artikelen of nog niet bijgevuld zijn of op zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:34 schreef koeskoeskedoeskie het volgende:
Als jullie je er zo aan ergeren ga dan lekker in de ochtend of avond boodschappen doen, dan is het ook lekker rustig.
nee je bent niet de enigequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In elk gebouw waar een kassa staat, kies ik weer de verkeerde rij uit.![]()
Ik heb daar een antenne voor, ofzo.
Ga ik in de rij staan, gebeurd er weer iets onverwachts (klant heeft groente niet afgewogen of gaat zeiken om een 25ct bijvoorbeeld, ja ja principekwesties).
Ik zie mensen die na mij komen in een andere rij gewoon eerder de winkel vertrekken, terwijl ik nog in die rij sta![]()
Ben ik nu de enige?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |