Wat ben jij een kutusertje zeg...quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure leukdoenerij joh.
Want ze is Yvonne. Nu ze de mid-life-crisis heeft gehad moet ze wat af te zeiken hebben op een forum.
/care
Moet ja dat geeditte bericht eens lezenquote:
Fijne dag verder hequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef yvonne het volgende:
Maar goed, ik ga braaf naar JUUP luisteren en ga genieten van m'n enige vrije dag deze week
Je moet het nog motiverenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:04 schreef enter het volgende:
Ik stem op Chriz2k
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ja dat geeditte bericht eens lezen
Zal ik het terugzetten?
Maar goed, ik ga braaf naar JUUP luisteren en ga genieten van m'n enige vrije dag deze week
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar heb jij niks mee te maken.
Bovendien ben ik nog geen mod.
Oh noem jij dat uit de hoogte? Ik noem dat gewoon een vraag negeren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Prachtig dat je meteen uit de hoogte begint te doen. Je kunt toch gewoon antwoorden?
Ok hier is je antwoord:quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
Nou nee, ik wil het gewoon serieus weten. Uitlokkerij heeft toch geen zin, want dan zijn we 6 topics verder en weten we nog niet wie er mod wordt.
Doe een protest stem. stem op mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Kom maar op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:08 schreef Grachus het volgende:
Hallo, wie wil er dat ik op hem stem?
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
Die doet toch ook mee? Zo een trein?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Hilarisch weer gewoon, zoals we van je gewend zijn.
ouwe bruinwerker jij![]()
En alweer zo'n scherp ende gevat antwoordquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kun jij ook niet gewoon een trein gaan koppen ofzo?
Uit op herrie, WTFquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:06 schreef Jarno het volgende:
Het zou de crew sieren als ze die hele bosmarmot, ook al 'wint' hij die verkiezing, keihard zouden negeren en hem met een flinke rotschop van het forum af zouden tiefen. Die gast is alleen maar uit op herrie en kan alleen maar zuigen, die moet je er niet bij willen hebben gewoon.
Plus dat ik hem dan wel eens uit zijn plaat (whehe) zou willen zien gaan..
Ik zou zeggen, neem eens de moeite wat terug te lezen voordat je begint te blaten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat voeg JIJ precies toe aan deze hele 'discussie' dan? Jij zit ook alleen maar commentaar te leveren op mensen die iets anders vinden dan jij, ik heb je nog geen enkele keer een standpunt zien innemen of iets vinden. Je bent net zo'n laag zuigertje als al die andere KLB-usuals kennelijk. Moet ik er een FAIL plaatje bij plaatsen voor je zodat je het kunt begrijpen met je snappertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |