Whehehquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik héb een goede uitvaartverzekering
Ik heb laatst nog tegen zo'n gozer gezegd: "jij bent ook al de zoveelste die me dood wil hebben"
Kreeg ik als antwoord: "nee, we willen juist dat je erg lang leeft, dan verdienen we véél meer aan je!"
Kijk, dat is dan een vorm van eerlijkheid die ik wel waardeer
Maar serieus , het afgelopen halfjaar ben ik zéker 15x gebeld voor zoiets!
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?quote:
Mijn grap was toen leukerquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?![]()
Nee, serieus, wie wat waar?
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh
[..]
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?![]()
Nee, serieus, wie wat waar?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje..
TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Misschien een rare vraag maar weet iemand een winkel in de stad waar ze goede kwaliteit boxershorts verkopen, voor een nette prijs, want ik vertik het om 20+ te betalen voor bjorn borg oid
Ja, die heeft Do2 ook. Zwarte. Zijn ook mooi!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.
Beneden in de H&M en dan aan de voorkant van de winkel. Zijn per 3 verpakt en niet al te duur
Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheidquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Freecell: Ik moet inderdaad van strakke boxers hebben, niet van die grote losse tenten
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]Vet leuk!
Ik geloof dat TARA zo met je zou willen ruilen. Toffe werkplek volgens mij!
zquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheid
Kelder van de H&M en dan achter de roltrap (waar ie weer omhoog gaat)quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Daar heb ik inderdaad gister even "snel" gekeken, ga straks nog is even kijken, rechter achterin bij de dames ondermode toch?
Is het een pakje van 1 of 2 stuks??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |