abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60139943
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik héb een goede uitvaartverzekering

Ik heb laatst nog tegen zo'n gozer gezegd: "jij bent ook al de zoveelste die me dood wil hebben "
Kreeg ik als antwoord: "nee, we willen juist dat je erg lang leeft, dan verdienen we véél meer aan je!"

Kijk, dat is dan een vorm van eerlijkheid die ik wel waardeer

Maar serieus , het afgelopen halfjaar ben ik zéker 15x gebeld voor zoiets!
Wheheh
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een stage! .
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?

Nee, serieus, wie wat waar?
pi_60139980
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mijn grap was toen leuker
pi_60139982
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een stage! .
Gefeliciteerd! Waar?
pi_60139998
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wheheh
[..]

Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60140008
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:12 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Mijn grap was toen leuker
Mja als de bedoeling van een grap menen boos maken is was die leuker
pi_60140075
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje. .
! Wow wat ontzettedn gaaf! klinkt echt super! En echt wat voor jou Heel erg gefeliciteerd
pi_60140298
super DaD!! Gefeliciteerd!!!

hm, die mensen waren heel leuk, alleen twijfelden ze nog wel, of het kitten wel in hun drukke gezin zou passen.... Hebben ze een punt mee, maar toch hoop ik dat ze haar willen, ik zou haar zo meegeven aan hun..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60140539
feli dad, zo'n stage zou ik ook wel willen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60140571
Dank jullie wel! . Ik heb er ook echt heel veel zin in. En als het goed is, ben ik na die stage helemaal afgestudeerd. Wordt nog wel even héél hard werken aan m'n masterscriptie... .

Ik ga m'n ouders even mailen. .
pi_60140633
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vet leuk!
Ik geloof dat TARA zo met je zou willen ruilen. Toffe werkplek volgens mij!
pi_60141647
Misschien een rare vraag maar weet iemand een winkel in de stad waar ze goede kwaliteit boxershorts verkopen, voor een nette prijs, want ik vertik het om 20+ te betalen voor bjorn borg oid
pi_60141765
HEMA. .

Ik vind die zwarte van de HEMA met zo'n glad stofje echt geweldig. .
pi_60141791
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Misschien een rare vraag maar weet iemand een winkel in de stad waar ze goede kwaliteit boxershorts verkopen, voor een nette prijs, want ik vertik het om 20+ te betalen voor bjorn borg oid
TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.
Beneden in de H&M en dan aan de voorkant van de winkel. Zijn per 3 verpakt en niet al te duur
pi_60141805
Daar heb ik inderdaad gister even "snel" gekeken, ga straks nog is even kijken, rechter achterin bij de dames ondermode toch?
Is het een pakje van 1 of 2 stuks??
pi_60141814
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef freecell het volgende:

[..]

TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.
Beneden in de H&M en dan aan de voorkant van de winkel. Zijn per 3 verpakt en niet al te duur
Ja, die heeft Do2 ook. Zwarte. Zijn ook mooi!
pi_60141853
Deze dus:

9,90 per 3

Die van de HEMA weet ik niet eigenlijk
pi_60141868
Freecell: Ik moet inderdaad van strakke boxers hebben, niet van die grote losse tenten
pi_60141869
Puikende boxershorts heb ik laatst bij de Marca in Leeuwarden gekocht, weet niet of die in Grunn ook zitten. Maar zitten erg lekker, en uit betrouwbare bron vernomen dat ze me goed staan ook

En nu we toch bezig zijn, sokken?
pi_60141911
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Freecell: Ik moet inderdaad van strakke boxers hebben, niet van die grote losse tenten
Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheid
pi_60141941
Bij de heme koop ik altijd mijn sokken
Zwarte dunne sokjes per 3 verpakt.
En geen witte sportsokken Alexxxx
pi_60141959
Pas op met uitkleden en sokken!
Voor je het weet ben je een naakte man met alleen sokken aan En dat kan écht niet! Dus altijd eerst sokken aan

Sokken kopen wij echt overal waar ze goedkoop zijn en als we ze toevallig nodig hebben, dus daar heb ik niet echt tips voor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 juli 2008 @ 12:36:51 #97
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60141960
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Vet leuk!
Ik geloof dat TARA zo met je zou willen ruilen. Toffe werkplek volgens mij!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60141961
Ik vlieg straks wel is even langs de H&M 3 voor 9 euro is een prima prijs
pi_60142006
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheid
z
Inderdaad het moet goed verpakt zitten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 juli 2008 @ 12:38:39 #100
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60142007
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Daar heb ik inderdaad gister even "snel" gekeken, ga straks nog is even kijken, rechter achterin bij de dames ondermode toch?
Is het een pakje van 1 of 2 stuks??
Kelder van de H&M en dan achter de roltrap (waar ie weer omhoog gaat)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')