hij is kutquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Aax.
Jij had het eergister ofzo toch over reno 911!: miami? die ga ik nu maar eens even kijken.
Volgens mij had ik hem vorig jaar ook al gezien, voordat ik uberhaupt die serie kende.
quote:
Heel Reno is FTL.quote:
Hm, ach.quote:
ik heb voorkeur voor europese tieten, dus neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:13 schreef Sebasser het volgende:
Zeg Aax, volgens mij is het enige leuke aan reno 911:miami de chicks op het strand..
Dan zou ik vooral trots zijn op je verpauperde tanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:04 schreef Sebasser het volgende:
Mijn kiezen zijn nog steeds in opperste conditie.
Ik heb gister nog een paar exotische tieten gezien, net als mijn kiezen in opperste conditie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
of nou ja. alles behalve noord amerikaanse tieten. exotische tieten zijn ook ok
verkapte ik neuk moemoe postquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een paar exotische tieten gezien, net als mijn kiezen in opperste conditie.
Die van jou wel iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.007b.com/breast_gallery.php
Mooi hè, borsten.
Dank je, al zou ik niet weten hoe je dat zou weten.quote:
ik kwam er gister achter dat ik een jaar gelden al een kado had gekocht voor mn neefjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister in de fopwinkel een hele mooie exotische neus gezien.
Foto's. En de bobbels in je kleding zijn goed gevormd en zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, al zou ik niet weten hoe je dat zou weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |